KAPALI Hyundai i10 1,0 OTM

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

İstanbullu

Panpa
7,345
Marka
Hyundai
Merhaba
Beyler, aracımın bu gün baskı balatası iflas etti. Zar zor yürütebiliyorum. Saha doğrusu , arabanın debriyajını ayırmakta sıkıntı yaşıyorum..

Bana 1800 tl gibi bi fatura cıkardılar. Ayrıca bir öneride bulundular. arabamı 35000 tl den alıp, yerine sıfır km 1,0 otomatik i10 satalım dediler. Fiyat 58500 tl. Geriye 23000 tl ise kredilendirilcek.

Şimdi size sorayım. 1800 tlmi ödeyim teline kadar sıfır debriyaj komple setmi takdırayım.
23000 tl kredi çekip komple sıfır 1.0 jump + alaşım jantlı i10 mu alayım...

IMG_20180129_121045_HDR (Large).jpg IMG_20180129_121051_HDR (Large).jpg IMG_20180129_121100_HDR (Large).jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: emre16
Kredi çekmeden aradıki farkı nakit versem. nasıl olurdu.
3-5 bin lira olsa eyvallah da 23 bin lira az para değil. Senin aracının ciddi bir hasarı yok, yolda gidişini engelleyen bir arızası yok. Üstelik daha fazla paraya aynı hacmi alacağın gibi muhtemelen 4 ileri otomatikten dolayı daha fazla yakacaksın. Mantıklı veya elle tutulur bir yanı yok bence.
 
Komple debriyajı yeniletsem, sıfır km araba gibi hissettirirmi. :(
Debriyaj pedalının konforu, vites değişirken kavraması, aracın yolda ivmelenmesi, gaz pedalına verdiği tepkiler, motorun sesi, yakıt tüketimi verileri komple iyileşir ve bir çoğu da hissedilir derecede artar. Hele ki baskı balatan gerçekten çok eskmiş ve yıpranmışsa bu fark daha da hissedilir.
 
Bunlar değişecek parçalar..
img_20180129_115154_crop_750x269-jpg.11169
Yağ da dahil çoğu değişiyor. Vites geçişlerin dahil yukarıda saydığım çoğu şey iyileşecektir. Hele ki artık son raddeye gelmişse yenilendiği vakit araba cidden kendine geliyor. Ben 2 defa baskı balatası tamamen bitmiş ve yenilenmiş araç deneyimledim. Ciddi anlamda fark hissediliyordu.
 
Yağ da dahil çoğu değişiyor. Vites geçişlerin dahil yukarıda saydığım çoğu şey iyileşecektir. Hele ki artık son raddeye gelmişse yenilendiği vakit araba cidden kendine geliyor. Ben 2 defa baskı balatası tamamen bitmiş ve yenilenmiş araç deneyimledim. Ciddi anlamda fark hissediliyordu.

70 bin baskı balata için erken değilmi :(
 
Ben olsam işinin ehli bir özel servisten de orjinal parçalarla rakam alırdım. Aynı arabanın sıfırına 23 bin tl fark vermezdim. Çok büyük değişiklikler olsa mantıklı olabilir ama şuanki şartlarda avantajlı durmuyor.
 
Abi aradaki parayı çıkarabiliyorsa farklı bi arabaya yönel tekrar aynı arabanın otomatik vitesine o kadar para vermek çok mantıklı değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...