KAPALI Makyajlı C200d (160 hp)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oguzhan_Toretto

Profesör
55
Arkadaşlar İyi Pazarlar,

Premium araçların en azından düşük hacimde de olsa premium bir motora sahip olması gerektiğini savunurum. Bu sebepten CLA ve türevlerinde kullanılan 1.5 dci veya C200 d'de kullanılan 1.6 dci'ya karşı hep eleştri getirdim. Eleştirilerimin sebebi motorların Renault motoru olmasından çok, araçların premium gibi gitmesini sağlayacak motor olmamaları. 250 bin liralık CLA'nın 50 bin TL'lik Accent Blue'dan selektör yemesi gibi v.b.

Mercedes düşük hacimli dizel konusunda gelen eleştirileri dikkate almış olacak ki, makyajlı C200d'de geliştirdiği yeni 1.6 dizeli kullanmaya başladı. 160 hp gücündeki çif turbo dizel motor, 360 nm tork üretiyor. Şimdi ama Renault'un da 1.6 160'lık dizeli var, o olmasın dediğinizi duyar gibiyim :D Bu motor E220 d'de kullanılan motor parçalarının küçültülmesiyle elde edilmiş. Bu yeni motora 9G-Tronic şanzıman eşlik ediyor. Artık C200d hakettiği motora kavuştu diyebiliriz. 0-100 8,5 saniye, son sürat 225 km/h.

Konuyu dizel için açtım fakat yeni 1.5 litre turbo benzinli C200, hibrit motoruyla 198 hp güce sahip.

En kötüyü en sona bıraktım, C200d AMG satış fiyatı şu an için 332.900 TL :(
 
Sline olmayan donanimi dahi digerlerinden cok daha fazla opsiyon sunuyor. İc mekan kalitesi ikisinin de icinden gecer. Suspansiyon sistemi cok daha iyi. Digerlerinden dusuk hacimli olmasina ragmen daha fazla guc uretiyor, onlar kadar gidiyor. Act motor sayesinde dizel kadar yakabiliyor. Mercedes’ten de Bmw’den de daha genis. Launch control 1.4 unitede bile default geliyor. Fren mesafesi daha iyi. Teknoloji olarak digerlerinin otesinde..2016 yilinda herkes analog kullanirken adamlar standart olarak virtual cockpit kullaniyordu sport modelde..Simdi vergiden dolayi ozellikle getirmiyorlar o ayri..
Ben de tum bunlari goz onunde bulundurarak sirf arkadan itisli diye Mercedes veya Bmw almadim (Daha once F30 ve w204 kullandim)
İyi ki A4 alalim demiyorlar, w205 kullanan arkadasim benim aracin icine binince sok olmustu aushauzhahs

A4 niye bu kadar az satıldı hala anlamış değillim. F30 kullanmadım ama C serisine göre yalıtım daha iyi,konforu daha iyi ayrıca C serisindeki o ortadaki ekranı kullanmak tam bir eziyet.
 
A4 niye bu kadar az satıldı hala anlamış değillim. F30 kullanmadım ama C serisine göre yalıtım daha iyi,konforu daha iyi ayrıca C serisindeki o ortadaki ekranı kullanmak tam bir eziyet.
F30'un kitlesi malum. C serisinin de geçmişten gelen ' yıldız ' kelimesinin hala kalite getirdiğini zanneden bir hayran kitlesi var. Audi'nin ise bazı modelleri ' süslü vw ' imajından kurtulamadı. Benim için öyle değil ama neticede böyle düşünenler çok. A3 alacağıma golf alırım, A4 alacağıma passat alırım, passat zaten premium diyen büyük bir kitle mevcut.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: by ve GARAJ TV
A4 niye bu kadar az satıldı hala anlamış değillim. F30 kullanmadım ama C serisine göre yalıtım daha iyi,konforu daha iyi ayrıca C serisindeki o ortadaki ekranı kullanmak tam bir eziyet.
F30'un kitlesi malum. C serisinin de geçmişten gelen ' yıldız ' kelimesinin hala kalite getirdiğini zanneden bir hayran kitlesi var. Audi'nin ise bazı modelleri ' süslü vw ' imajından kurtulamadı. Benim için öyle değil ama neticede böyle düşünenler çok. A3 alacağıma golf alırım, A4 alacağıma passat alırım, passat zaten premium diyen büyük bir kitle mevcut.

Ben cok umursamiyorum. Suslu vw de diyorlar dsg patliyor da diyorlar luks passat da diyorlar :). Aracin platformu mlb dolayisiyla passatla alakasi yok. Sanzimani da islak kavrama dsg ki dedigim gibi launch control var 1.4 motor arabada. Bildiginiz uzere islak kavramanin sicili kuru kavrama kadar kotu degil. Ben servisci adamim disarida kolay kolay arac yaptirmam, hadi kotu senaryo oldu bozuldu diyelim iyi niyet garantisi var. Araci almadan once Mercedes’e de Bmw’ye de gittim, fiyatlar uc asagi bes yukari ayniydi. Hatta @Cenk bilir eski araci satip ustune para kalacak sekilde 2. El Mondeo alacaktim sonra ani bir karar degisikligi ile bunu aldim. Bir kiyas yaptigimda A4 her turlu ustun geliyordu. Hele Bmw icin konusuyorum Audi’ye baksin da koltuk yapmayi ogrensin. M paket disindaki diger versiyonlarda koltuklar rezalet, premium olmayan d segment araclar icinde bundan rahat koltugu olan arac rahatlikla gosterebilirim. Tek dezavantaj diyebilecegim (ki arkadan itis fetisi olmadigim icin benim icin sorun degil) arkadan itis olmamasi.
 
Son düzenleme:
Ben cok umursamiyorum. Suslu vw de diyorlar dsg patliyor da diyorlar luks passat da diyorlar :). Aracin platformu mlb dolayisiyla passatla alakasi yok. Sanzimani da islak kavrama dsg ki dedigim gibi launch control var 1.4 motor arabada. Bildiginiz uzere islak kavramanin sicili kuru kavrama kadar kotu degil. Araci almadan once Mercedes’e de Bmw’ye de gittim, fiyatlar uc asagi bes yukari ayniydi. Hatta @Cenk bilir eski araci satip ustune para kalacak sekilde 2. El Mondeo alacaktim sonra ani bir karar degisikligi ile bunu aldim. Bir kiyas yaptigimda A4 her turlu ustun geliyordu. Hele Bmw icin konusuyorum Audi’ye baksin da koltuk yapmayi ogrensin. M paket disindaki diger versiyonlarda koltuklar rezalet. Tek dezavantaj diyebilecegim (ki arkadan itis fetisi olmadigim icin benim icin sorun degil) arkadan itis olmamasi.
Sen araştırıyorsun, en basitinden mqb ile mlb platformu arasında sürüş konforu açısından ne fark var bilirsin. Ama Türkiye'de ki otomobil kullanıcılarının büyük çoğunluğu böyle değil. Abi passat ya onu 5 serisiyle E ile falan kıyaslamak lazım, zaten a4'de kullanılan 150'lik motorun aynısı passat'ta kullanılıyor. Audi de vw'nin değil mi kullanılan parçaları bile aynı abi ne gerek var a4'e o farkı vermeye... diye uzayıp gidiyor saçma sapan fikirler. Haliyle tercihler de buna göre yapılıyor.
 
Sen araştırıyorsun, en basitinden mqb ile mlb platformu arasında sürüş konforu açısından ne fark var bilirsin. Ama Türkiye'de ki otomobil kullanıcılarının büyük çoğunluğu böyle değil. Abi passat ya onu 5 serisiyle E ile falan kıyaslamak lazım, zaten a4'de kullanılan 150'lik motorun aynısı passat'ta kullanılıyor. Audi de vw'nin değil mi kullanılan parçaları bile aynı abi ne gerek var a4'e o farkı vermeye... diye uzayıp gidiyor saçma sapan fikirler. Haliyle tercihler de buna göre yapılıyor.

Benim aracin arkasi Passat’tan dar. Muhtemelen kiyaslayan adam onu goz onune aliyor da premium aracin daha genis olma gibi bir iddiasi yok ki. İddia ediyorum d premiumlarin hepsinin arkasi İnsignia’dan Mondeo’dan Talisman’dan falan dardir. 3 ve C’nin de arka yasam alani cok genis degil.
Motor konusuna gelince 1.4 tsi passat’la ortak dogru. Ama bu aracin en dusuk motoru bu. 2 litrelik motora ben ulasamam beni fazlasiyla asar. Bunun performansi da yeterli, zaten Istanbul’da araci deneyeyim top speed yapayim diyorum onu bile yapacak yol yok. 3. Kopru yolu disinda baska bir yerde yapilmaz. Gunun her saati trafik var.
Yani benim kriterlerime gore bundan ideali yoktu. Ama aldigim donemde su C’nin 1.5 184 hp 4matic modeli olsaydi sirf performans ve dort ceker cazibesi icin onu alirdim
 
Son düzenleme:
Benim aracin arkasi Passat’tan dar. Muhtemelen kiyaslayan adam onu goz onune aliyor da premium aracin daha genis olma gibi bir iddiasi yok ki. İddia ediyorum d premiumlarin hepsinin arkasi İnsignia’dan Mondeo’dan Talisman’dan falan dardir. 3 ve C’nin de arka yasam alani cok genis degil.
Motor konusuna gelince 1.4 tsi passat’la ortak dogru. Ama bu aracin en dusuk motoru bu. 2 litrelik motora ben ulasamam beni fazlasiyla asar. Bunun performansi da yeterli, zaten Istanbul’da araci deneyeyim top speed yapayim diyorum onu bile yapacak yol yok. 3. Kopru yolu disinda baska bir yerde yapilmaz. Gunun her saati trafik var.
Dediğim gibi insanların değerlendirmeleri ve bildikleri farklı olabiliyor. Passat - İnsignia -Mondeo - Talisman gibi araçların karşılaştırma videolarının altında ki yorumlara bir bakıverin, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal ve by
Dediğim gibi insanların değerlendirmeleri ve bildikleri farklı olabiliyor. Passat - İnsignia -Mondeo - Talisman gibi araçların karşılaştırma videolarının altında ki yorumlara bir bakıverin, ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.

Yani savunduklari konuda haksiz degiller. Her insanin satin alim kriteri farkli, adam aldigi arabayla mutlu oluyorsa, onla duygusal bag kurup yeri geldiginde savunmasi cok dogal
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yani savunduklari konuda haksiz degiller. Her insanin satin alim kriteri farkli
Zaten passat çok güzel bir araba. Bunun yanında kaliteli ve geniş iç mekan, işlevsel kabin, güzel benzinli ve dizel motorlarla beraber istediğin şekilde kişiselleştirebileceğin opsiyonlar sunuluyor. Ek olarak sürüş zevki ve yol tutuşu çok güzel. Konforu biraz sertçe ve yan camlardan rüzgar gürültüsünü biraz erken alıyor ama çoğu kişi bunlara pek takılmayacaktır. Haliyle ortaya güzel bir paket çıkıyor. Ama bir Audi değil. Belki yol tutuş ve iç mekan malzeme kalitesinde kapışabilir ama yalıtım, konfor, işçilik, dayanıklılık ve donanım konusunda yarışması zor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Ben cok umursamiyorum. Suslu vw de diyorlar dsg patliyor da diyorlar luks passat da diyorlar :). Aracin platformu mlb dolayisiyla passatla alakasi yok. Sanzimani da islak kavrama dsg ki dedigim gibi launch control var 1.4 motor arabada. Bildiginiz uzere islak kavramanin sicili kuru kavrama kadar kotu degil. Ben servisci adamim disarida kolay kolay arac yaptirmam, hadi kotu senaryo oldu bozuldu diyelim iyi niyet garantisi var. Araci almadan once Mercedes’e de Bmw’ye de gittim, fiyatlar uc asagi bes yukari ayniydi. Hatta @Cenk bilir eski araci satip ustune para kalacak sekilde 2. El Mondeo alacaktim sonra ani bir karar degisikligi ile bunu aldim. Bir kiyas yaptigimda A4 her turlu ustun geliyordu. Hele Bmw icin konusuyorum Audi’ye baksin da koltuk yapmayi ogrensin. M paket disindaki diger versiyonlarda koltuklar rezalet, premium olmayan d segment araclar icinde bundan rahat koltugu olan arac rahatlikla gosterebilirim. Tek dezavantaj diyebilecegim (ki arkadan itis fetisi olmadigim icin benim icin sorun degil) arkadan itis olmamasi.
Audi'nin iç tasarımı benim de hoşuma gidiyor. O konuda hiçbir sıkıntısı yok birkaç saçma hatası dışında, ki bunların en başında sağ dış aynanın alt yarısını oturduğum yerden görememe gibi kusura bakmayın gerzekçe bir ergonomi problemi geliyor. BMW'nin koltukları konfor açısından olmasa da destek açısından rezalet lakin Recaro koltuklar sadece M pakette değil Sport pakette de geliyor, isterseniz herhangi bir pakete de opsiyonlatabiliyorsunuz. Bu bence BMW'nin baz koltuğu kötü yaparak opsiyon satma stratejisi. Oturduğum konfor/destek dengesini en iyi sağlayan da A serisinin AMG koltuğuydu sanırım. Neyse, çok uzaklaşmadan; Audi'nin dış tasarımı ne BMW ne C kadar iyi. Çok düz. Bence tercih edilmemesinin başlıca sebebi bu. İkincisiyse kesinlikle hiçbir şekilde zevk vermeyen sürüşü. Burada kasıt önden çeker arkadan itiş farkı değil, motor ve şanzıman fazla konfor odaklı. Motor 6000 devri bile çevirmiyor en basitinden. Ses deseniz güzel değil. Şanzımanın tepkileri de benim hiç hoşuma gitmemişti kullanırken, özellikle bir DSG'ye göre. Ama şehir içi veya uzun yol kullanımında tatmin ediyor.

Özetlemek gerekirse, D+ daha genç bir kitleye hitap ettiği için insanlar özellikle görünüş olarak sportifliğe önem veriyor. Konfora önem veren üst kitleyse A6'ya yöneldiği için A4'ün satışları haliyle az kalıyor. Tahmin ediyorum ki A6, 5 ve E serilerinin satışları hemen hemen aynıdır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal ve by
Ben cok umursamiyorum. Suslu vw de diyorlar dsg patliyor da diyorlar luks passat da diyorlar :). Aracin platformu mlb dolayisiyla passatla alakasi yok. Sanzimani da islak kavrama dsg ki dedigim gibi launch control var 1.4 motor arabada. Bildiginiz uzere islak kavramanin sicili kuru kavrama kadar kotu degil. Ben servisci adamim disarida kolay kolay arac yaptirmam, hadi kotu senaryo oldu bozuldu diyelim iyi niyet garantisi var. Araci almadan once Mercedes’e de Bmw’ye de gittim, fiyatlar uc asagi bes yukari ayniydi. Hatta @Cenk bilir eski araci satip ustune para kalacak sekilde 2. El Mondeo alacaktim sonra ani bir karar degisikligi ile bunu aldim. Bir kiyas yaptigimda A4 her turlu ustun geliyordu. Hele Bmw icin konusuyorum Audi’ye baksin da koltuk yapmayi ogrensin. M paket disindaki diger versiyonlarda koltuklar rezalet, premium olmayan d segment araclar icinde bundan rahat koltugu olan arac rahatlikla gosterebilirim. Tek dezavantaj diyebilecegim (ki arkadan itis fetisi olmadigim icin benim icin sorun degil) arkadan itis olmamasi.

Arkadan itiş olayı da çok abartılıyor şöyle 240-250 bg olur o zaman anlarım da 140-150 bg lik araba da çok iş yapacağını sanmam. Jaguar ı bilmiyorum ama A4 bence şuan D+ nın en iyisi.

Benim aracin arkasi Passat’tan dar. Muhtemelen kiyaslayan adam onu goz onune aliyor da premium aracin daha genis olma gibi bir iddiasi yok ki. İddia ediyorum d premiumlarin hepsinin arkasi İnsignia’dan Mondeo’dan Talisman’dan falan dardir. 3 ve C’nin de arka yasam alani cok genis degil.

Zaten alt sınıf arabalar hacim ve kullanışlılık ile öne çıkmaya çalışmıyor mu. Mesela insignia arkası dar diye burada c sınıfı diyen oldu. Ama düşününce Passat,Superb ve Arteon arkası aşırı geniş sınıfın geri kalanında geneli 3 aşağı 5 yukarı aynı. Talisman da öyle aman aman geniş değil arkada torsiyon var ayrıca Renault bagaj hacmini stepnesiz ölçmüş.
 
Audi'nin iç tasarımı benim de hoşuma gidiyor. O konuda hiçbir sıkıntısı yok birkaç saçma hatası dışında, ki bunların en başında sağ dış aynanın alt yarısını oturduğum yerden görememe gibi kusura bakmayın gerzekçe bir ergonomi problemi geliyor. BMW'nin koltukları konfor açısından olmasa da destek açısından rezalet lakin Recaro koltuklar sadece M pakette değil Sport pakette de geliyor, isterseniz herhangi bir pakete de opsiyonlatabiliyorsunuz. Bu bence BMW'nin baz koltuğu kötü yaparak opsiyon satma stratejisi. Oturduğum konfor/destek dengesini en iyi sağlayan da A serisinin AMG koltuğuydu sanırım. Neyse, çok uzaklaşmadan; Audi'nin dış tasarımı ne BMW ne C kadar iyi. Çok düz. Bence tercih edilmemesinin başlıca sebebi bu. İkincisiyse kesinlikle hiçbir şekilde zevk vermeyen sürüşü. Burada kasıt önden çeker arkadan itiş farkı değil, motor ve şanzıman fazla konfor odaklı. Motor 6000 devri bile çevirmiyor en basitinden. Ses deseniz güzel değil. Şanzımanın tepkileri de benim hiç hoşuma gitmemişti kullanırken, özellikle bir DSG'ye göre. Ama şehir içi veya uzun yol kullanımında tatmin ediyor.

Özetlemek gerekirse, D+ daha genç bir kitleye hitap ettiği için insanlar özellikle görünüş olarak sportifliğe önem veriyor. Konfora önem veren üst kitleyse A6'ya yöneldiği için A4'ün satışları haliyle az kalıyor. Tahmin ediyorum ki A6, 5 ve E serilerinin satışları hemen hemen aynıdır.

Ergonomi problemi dikkatimi çekmedi, yani kullanırken bir sorun yaşamadım, bilemiyorum..Tabi olmadığını da iddia etmiyorum.
Dış tasarım göreceli, ama genel olarak Bmw'nin tasarımları daha sportif olduğu için insanların gözüne güzel geliyor. Mercedes'i de beğeniyorum. Audi'de tasarım biraz daha muhafazakar. Bana sorarsan da diğer ikisi göze çok daha hoş geliyor ancak bu konuda da teknik verileri karşılaştırdım. A4 sınıfının en iyi sürtünme katsayısına sahip. Aerodinamik olarak aralarındaki en başarılı tasarım. Araç ayak gazdan çekilip silindirleri kapadığında yolda baya baya süzülüyor.
Şanzıman konfor odaklı doğru, hatta çift kavrama olmasına rağmen ilginçtir tork konvertörlü gibi çalışıyor D modunda. Çok net söyleyebilirim ki A3'ün kuru kavrama şanzımanı bundan çok daha iyi çalışıyordu D modunda, enteresan..6000 deviri S modunda çeviriyor, devir çevirmesinde sorun yok, D modunda çevirmek istersen orada müdahale ediyor, 6000 deviri görmene pek izin vermiyor.
Benim aldığım dönemde Bmw'nin 3 silindirli 136hp motoru vardı, C segmentte 3 silindirli makine kullandım ve D segmentte bana saçma geldi açıkçası. Motoru iyidir o konuda eleştirmiyorum ancak D segmentine çıkınca 3 silindirli makineyi yadırgıyorum.. Mercedes'in ise milattan kalma 156 hp makinesi vardı..156hp motoru kullandım, gerçekten beğendiğim bir motor. Ancak yıllardır aynı motor, bir gelişim yok ki 2018 model araçta 2011 modelinden farklı bir motor arıyorsun.. Şu anda alacak olsaydım kesinlikle 1.5 184hp 4matic olan C200'ü seçerdim. Aldığım dönemde ise en mantıklısı A4 gelmişti ki ACT motor diğerlerinden 1-1,5 lt az yakıyor.
Sürüş olarak konforlu olduğu için diğerlerine kıyasla hissiyat zayıf, spor modunda hissiyat farklılaşıyor. Bunun farklılaşmasının sebebi süspansiyon ve direksiyon sistemi. Çok öyle performans'tan uzak veya salt konfor arabası değil, launch control sadece bunda vardı mesela. Kaç sefer kullanacaksın ayrı mesele ama insanı cezbediyor. Yol tutuş limitlerinde herhangi bir sorunu yok, baya iyi o konuda..
Bmw sürüş konusunda başarılı, zaten sürüş dinamiklerinde bir adım öne çıkıyor, her zaman vurguladıkları şey de bu. Ama gel gelelim kütük gibi araba.
Bu iş kişisel tercih meselesi tabi. Benim kriterlerime göre değerlendirdim en mantıklısı bu geldi açıkçası, benin için hissiyatı çok önemli değil, bir Bmw gibi olsun istemiyorum zaten. Bmw sürüş hissiyatı için çok şeyden feragat ediyor. Audi'ye gitmeden Mercedes ve Bmw'nin yollarını çok aşındırdım, Audi'ye gidince karar vermek çok zor olmadı. Audi alanların çok büyük bir kısmı eski Bmw müşterisi bu arada..
Not : Audi'nin MMI sistemi Idrive'a kıyasla baya kötü..
Ekstra bilgi notu : Genelde yazdıklarımdan Vag sever olarak biliniyorum ancak ben Vag grubuyla çok geç tanıştım. Bmw sahibi değildim fakat 2010 öncesi premium olarak kullandığım araçlar E46 ve E36 idi
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall
Aslında BMW genel olarak bayağı iyi. Hala bazı noktalarda 2011 teknolojisiyle baş edebiliyor ama tüketici olarak bu ilgimi çekmiyor sadece otomobil kritiği yaparken belirtmem gereken bir durum olarak görüyorum. Benim A4 e temkinli yaklaşma sebebim bazı noktalarda gelenekselci olmam. Mesela BMW nin hala Angel light kullanması iç ambiyansta dijital takometreye geçmesine rağmen hala amber rengi olması. Mesela Mercedes o güzelim 3 daireli göstergelerden saçma sapan sporta alınca çakma sarı duran bir temaya geçmesi gibi (işlevsellik temalar güzel ama sport bana çakma geliyor). Bunlar görsel şeyler sürüşle ilgili meselelerde var ancak daha fazla uzatmayacağım. Bir Audi de bu gelenekler dahilinde Quattro olmadan beni cezbetmiyor açıkçası. Mercedes, BMW nin bineklerinde 4 çeker lüks gibi gelirken Audi Quattrosuz çıplak geliyor şahsım adına :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Eto3401
Aslında BMW genel olarak bayağı iyi. Hala bazı noktalarda 2011 teknolojisiyle baş edebiliyor ama tüketici olarak bu ilgimi çekmiyor sadece otomobil kritiği yaparken belirtmem gereken bir durum olarak görüyorum. Benim A4 e temkinli yaklaşma sebebim bazı noktalarda gelenekselci olmam. Mesela BMW nin hala Angel light kullanması iç ambiyansta dijital takometreye geçmesine rağmen hala amber rengi olması. Mesela Mercedes o güzelim 3 daireli göstergelerden saçma sapan sporta alınca çakma sarı duran bir temaya geçmesi gibi (işlevsellik temalar güzel ama sport bana çakma geliyor). Bunlar görsel şeyler sürüşle ilgili meselelerde var ancak daha fazla uzatmayacağım. Bir Audi de bu gelenekler dahilinde Quattro olmadan beni cezbetmiyor açıkçası. Mercedes, BMW nin bineklerinde 4 çeker lüks gibi gelirken Audi Quattrosuz çıplak geliyor şahsım adına :)

Yani yapacak bir şey yok. Gönül ister ki quattro alalım ama güç en fazla bu kadarına yetiyor. Diğerleri önden çekiş muhtemelen insanlar bunu yadırgıyor
Gösterge vs.. kişisel tercih meselesi, çok yorum yapamam
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: mburakozgen
Mercedes şu an ki motorlarla 2-3 sene önce çıkmış olsaydı Türkiye de ne 3.20d nin ne 3.18i nin (3.20i nin şansı olurdu) ne de A4 ün esamesi okunmazdı tahminimce. Araba alacak param olsa 1.5 4matic C yi düşünürdüm ciddi ciddi. 170 bg lik N13 ün yokluğunda iyi iş yapacak gibi duruyor
mercedes aynı paraya aynı donanıma bmwden 20 beygir daha fazla sunsun ben yine bmw'yi seçerim,bmw'nin motor karakteri daha farklı çünkü,motorun bir karakteri var,diğerleri sıradan dizel,gidiyor ama bir zevk almıyorsun.
 
A4 niye bu kadar az satıldı hala anlamış değillim. F30 kullanmadım ama C serisine göre yalıtım daha iyi,konforu daha iyi ayrıca C serisindeki o ortadaki ekranı kullanmak tam bir eziyet.
Valla bence mercedes E'ye kadar mercedes değil,hatta yeni E bence mercedes ile alakası yok,o yüzden ben C'yi tam bir fiyasko görüyorum,gidip passatı f30la A4 le felan kıyaslayanlarda ya fanboydur,yada ben genişlik istiyorum kardeşim az yakıcak arabam diyenlerdir,onun harici passatın ne a4le ne de f30la kıyaslanmasının mantığı yok.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...