Selam,
Doğru başlıkta mı paylaştım pek emin değilim, benimki biraz proje konusu oldu.
Epey oldu alalı, ilk başta fazla birşey yapmayı düşünmüyordum. Önceki sahibi epey emek vermişti araç hem performans hemde görsel olarak güzel bir noktadaydı. Aldığımda motoru yatak sarmış haldeydi. Motor yapalım derken epey parça sipariş ettik ve sanırım sonunda araba görsellik & performans anlamında daha da iyi bir noktaya gelecek.
Aldığımda bu haldeydi
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x953px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
yeni 4g63 blok sipariş ettik ve 2,2 stroker olarak toplanmaya başlandı. Çok detay ve parça var ama setup kabaca billet krank, forged pistonlar (wpc kaplama), ams yağ karteri, şeklinde olacak. Kapak zaten yeterli olduğu için bir şey yapmadık. şimdilik üzerindeki turboyla devam edeceğiz. Araçta Fp zero turbo, ateşleme, yakıt hattı vipec beyin ve nos var.
Blok
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x1271px.
piston
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x1271px.
Araca motor konuldu, geçen Cumartesi günü marş yaptık. Kaput altı güzel oluyor, Savaş bey güzel işçilik çıkarıyor.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x1271px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
kaliperler orjinal haline döndü,
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
ams nin yağ karteri de takıldı. sonraki fotolarda ilave edeceğim.
Araba toplandıktan sonra hafifletme ve yürüyenle ilgili çalışmalarımız olacak. Enkei rpf 1 jantları spacersiz body kite uydurabilirsek, hardcore gazlamalar için yedek jantlarımız olacak.
Görsellikle ilgili de seibon csl style bagaj kapağımız geldi. Araçtaki sarı detaylar gidiyor, logo geri gelecek. Body kitin kaportayla birleştiği yerlerde boya atmaları var onlar düzelecek.
Mekanik, paşaoğlu garaj - Savaş Paşaoğlu
Görsellik painted by Hakan Tekiner - Hakan Tekiner e emanet.
önceki setupta araç 2,0 bloktu, 2,2 stroker oldu. Önceki setupta mustang dynoda 2,3 barda 700 hp çıkarmıştı. Şimdi hem hacim arttığı hemde ethanol pompalarını geliştirdiğimiz için aynı basınçlarda % 5-10 arası daha yüksek güç hedefliyoruz. 100-200 km hızlanma hedefimizde 4,5 sn. Şimdilik bu kadar
Doğru başlıkta mı paylaştım pek emin değilim, benimki biraz proje konusu oldu.
Epey oldu alalı, ilk başta fazla birşey yapmayı düşünmüyordum. Önceki sahibi epey emek vermişti araç hem performans hemde görsel olarak güzel bir noktadaydı. Aldığımda motoru yatak sarmış haldeydi. Motor yapalım derken epey parça sipariş ettik ve sanırım sonunda araba görsellik & performans anlamında daha da iyi bir noktaya gelecek.
Aldığımda bu haldeydi
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x953px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
yeni 4g63 blok sipariş ettik ve 2,2 stroker olarak toplanmaya başlandı. Çok detay ve parça var ama setup kabaca billet krank, forged pistonlar (wpc kaplama), ams yağ karteri, şeklinde olacak. Kapak zaten yeterli olduğu için bir şey yapmadık. şimdilik üzerindeki turboyla devam edeceğiz. Araçta Fp zero turbo, ateşleme, yakıt hattı vipec beyin ve nos var.
Blok
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x1271px.
piston
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x1271px.
Araca motor konuldu, geçen Cumartesi günü marş yaptık. Kaput altı güzel oluyor, Savaş bey güzel işçilik çıkarıyor.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x1271px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
kaliperler orjinal haline döndü,
Orjinal Boyut Görebilmek için Tıklayın. Orjinal Boyut 953x715px.
ams nin yağ karteri de takıldı. sonraki fotolarda ilave edeceğim.
Araba toplandıktan sonra hafifletme ve yürüyenle ilgili çalışmalarımız olacak. Enkei rpf 1 jantları spacersiz body kite uydurabilirsek, hardcore gazlamalar için yedek jantlarımız olacak.
Görsellikle ilgili de seibon csl style bagaj kapağımız geldi. Araçtaki sarı detaylar gidiyor, logo geri gelecek. Body kitin kaportayla birleştiği yerlerde boya atmaları var onlar düzelecek.
Mekanik, paşaoğlu garaj - Savaş Paşaoğlu
Görsellik painted by Hakan Tekiner - Hakan Tekiner e emanet.
önceki setupta araç 2,0 bloktu, 2,2 stroker oldu. Önceki setupta mustang dynoda 2,3 barda 700 hp çıkarmıştı. Şimdi hem hacim arttığı hemde ethanol pompalarını geliştirdiğimiz için aynı basınçlarda % 5-10 arası daha yüksek güç hedefliyoruz. 100-200 km hızlanma hedefimizde 4,5 sn. Şimdilik bu kadar