Mitsubishi Evo 9 (voltex)

123456mtn

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,211
Beğeni puanı
2,491
Puanları
3,770
Konum
Sivas
Fotoları Astra’yı neyle çektiyseniz, bittim görüntüye. Kendisi pc ana ekranı olur
 

CaliKaan

Panpa
Stage 2
Katılım
31 Ara 2017
Mesajlar
606
Beğeni puanı
1,465
Puanları
2,520
Yaş
30
Konum
Riverside, California
100-200 4.7 saniye harika bir rakam. Çok yakın bir arkadaşımda Porsche 911 vardı yüklemiştik krank verisi 1.6 bar'da 850 hp idi aracın 100-200 4.5 saniye ölçmüştük bizde. Sabah sabah okudum tüm sayfaları çok iyi geldi :) Her ne kadar Alman sevsem'de böyle yüklü Japonlar gördükçe içim içime sığmıyor :) Özellikle test videosunu defalarca izledim en favori sahnem yengeye gazlamaya gidiyorum deme biçiminiz :D
 

Ozyt1000

Profesör
Katılım
16 Kas 2016
Mesajlar
94
Beğeni puanı
1,041
Puanları
1,960
Yaş
48
Biraz güncelleyelim,

Setup yapıldıktan sonra aracı yaklaşık 11 ay kullandım ve artık vitesler rahat geçmemeye başlamıştı. "Vites halatları uzamıştır" derken exedy twinplate debriyajımızın artık ayırmadığını öğrendik. Tripple plate geçiş için parçaları sipariş ederken, arabanın gücü yere daha iyi aktarması, dönen parçaları hafifletme ve motor & yürür aksamdaki yükü azaltma amacıyla debriyajla beraber RS diff, arka akslar ve momentum motorsports un arka şasesi, ve karbon şaftıda sipariş ettik. Parçalar şaft hariç üç hafta önce geldi. Araba söküldü.

Yüksek beygir ve güç malesef twin plate debriyajdaki pressure plate i ovalleştirmiş. Twin yerine setupun hakkı olan tripple diske geçme vakti çoktan gelmiş aslında.



Şanzıman yağı kontrolu sırasında yağdan parçalar çıkınca şanzımanda söküldü.


Mahrutide kırık dişliler mevcut


Mahruti değişti ve şanzıman kapatıldı.

Tripple debriyaj takildi, sanziman toplandı. Tüp sase boyandı rs diferansiyel ve akslarla beraber ayarlayıp montajı yapıldı.











Bu noktadan sonra emeklerimiz hızlanmadan ziyade yere aktarım ve arabadaki yükü azaltmaya yönelik olacak. Tripple debriyajın alışması için şu an rodaj yapıyorum sanırım 100 - 150 km oldu. Karbon şaftta gelince tekrar süre alacağım. Muhtemelen 100 - 200 hızlanma süresi aynı basınçlarda 4 - 4,5 sn arası olacak. Aracın hızlanma videosunu da Sinan bey ile cekmeye çalışacağız.
 

123456mtn

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,211
Beğeni puanı
2,491
Puanları
3,770
Konum
Sivas
Biraz güncelleyelim,

Setup yapıldıktan sonra aracı yaklaşık 11 ay kullandım ve artık vitesler rahat geçmemeye başlamıştı. "Vites halatları uzamıştır" derken exedy twinplate debriyajımızın artık ayırmadığını öğrendik. Tripple plate geçiş için parçaları sipariş ederken, arabanın gücü yere daha iyi aktarması, dönen parçaları hafifletme ve motor & yürür aksamdaki yükü azaltma amacıyla debriyajla beraber RS diff, arka akslar ve momentum motorsports un arka şasesi, ve karbon şaftıda sipariş ettik. Parçalar şaft hariç üç hafta önce geldi. Araba söküldü.

Yüksek beygir ve güç malesef twin plate debriyajdaki pressure plate i ovalleştirmiş. Twin yerine setupun hakkı olan tripple diske geçme vakti çoktan gelmiş aslında.



Şanzıman yağı kontrolu sırasında yağdan parçalar çıkınca şanzımanda söküldü.


Mahrutide kırık dişliler mevcut


Mahruti değişti ve şanzıman kapatıldı.

Tripple debriyaj takildi, sanziman toplandı. Tüp sase boyandı rs diferansiyel ve akslarla beraber ayarlayıp montajı yapıldı.











Bu noktadan sonra emeklerimiz hızlanmadan ziyade yere aktarım ve arabadaki yükü azaltmaya yönelik olacak. Tripple debriyajın alışması için şu an rodaj yapıyorum sanırım 100 - 150 km oldu. Karbon şaftta gelince tekrar süre alacağım. Muhtemelen 100 - 200 hızlanma süresi aynı basınçlarda 4 - 4,5 sn arası olacak. Aracın hızlanma videosunu da Sinan bey ile cekmeye çalışacağız.
Sizin gibi kişiler ve araç sahiplerini gördükçe umutlaıyorum :)
Elinize sağlık, şanzıman yağından elinize parça gelmesin :D
 

Mehmet

Profesör
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
5,850
Beğeni puanı
12,558
Puanları
4,970
Maşallah diyelim Kazasız belasız güzel günlerde gazlayin:)
 

ikaanbozkurt

Profesör
Katılım
20 Eyl 2016
Mesajlar
122
Beğeni puanı
249
Puanları
1,435
Güzel gelişmeler olmuş, keyifle binin, videoyu merakla bekliyoruz.

Sizi bilmem de böyle bi şeyi yapıyor olsam üstümdeki giysinin markasına fiyatına bakmadan usta dur şu şanzımanın bi ucundan da ben tutayım derdim, keyifle elimi yağa kire bulaştırmak isterdim. Böyle kendi aracında bi şeyleri yapmak, tamir etmek, yenisini takmak çok keyifli yani en azından ben yaparken keyif alıyorum :)
 

Reddington

Panpa
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
1,814
Beğeni puanı
4,142
Puanları
3,770
Konum
İstanbul
Çok çok güzel modifiyeler kitabına uygun, arabanın hakettiği gibi devam ediyor. Emeklerinize sağlık. air-lip-egzoz modifiyelerinden gına geldi artık. Ülkemde böyle modifiyeler gördükçe mutlu oluyorum. :)
 

Feridun

Profesör
Katılım
24 Ara 2017
Mesajlar
185
Beğeni puanı
678
Puanları
2,135
Konum
Ankara - Almanya
Masallah harika bir araciniz var. Keyfim kactikca inceleme video nuzu zevkle izliyorum. Umarim agiz tadiyla keyifli gunlerde kullanirsiniz.
 

Bwaapshh

Profesör
Katılım
19 Ara 2016
Mesajlar
90
Beğeni puanı
202
Puanları
1,110
Konum
Ankara
tebrikler, mükemmel proje devamını takip ediyorum! Tekerinize taş değmesin hocam. :)
 
Üst
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım