Oktan Arttırıcı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan stan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    oktan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben artık nerenin benzini iyi nerenin kötü karar veremiyor, a markasının bir istasyonunu deniyorum, oooo çok iyiymiş diyorum, bir dahaki sefer oradan alıyorum, hop, araba gitmiyor, sonra daha önce beğenmediğim istasyonu tekrar deneyeyim diyorum, hop, bu sefer iyi çıkıyor, geçenlerde opetten aldım bi, memnundum, araba 2000 devirde giderken missfire hatası verdi, sonra söndü, dizel kötü diye dizeli bıraktım, ülkemizde benzin daha leş bir durumdaymış onu anladım.
 
Bu tip oktan veya benzeri yakıt katkılarını test etmişlerdi Fifth Gear da... orada test edilen dört oktan arttırıcıda dyno üzerinde 0 iyileşme (hatta -2 hp) katkı yapmışlardı ve geyik olduğu söylenmişti..

Sadece ve sadece belki yüksek performanslı motorlarda işe yarayabileceği altına not düşülmüştü ..
Yani forum sakinlerinin araçlarının %90 ı için "cacık" katkı yapmaz diyebiliriz sanırım
 
Koskoca forumda turbo yiyen tek insan ben olamam, yani yaptığımda mil yıpratmak, 6 ay gezdim o turboyla, ama turbo kıran diye lakap çıkartttım, çok iyiym :D
 
Koskoca forumda turbo yiyen tek insan ben olamam, yani yaptığımda mil yıpratmak, 6 ay gezdim o turboyla, ama turbo kıran diye lakap çıkartttım, çok iyiym :D
2013 yılıydı sanırım, bende 1.3 cdti corsa c vardı, ilk arabamdı.
O fındık motorun fındık kadar turbosunu kırmıştım.
O zamanın parasıyla, turboyu tedarikçisinden karsız almama rağmen 800tl para vermiştim.

Yalnız değilsin yani panpa:P
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreKRC ve Sailor
2013 yılıydı sanırım, bende 1.3 cdti corsa c vardı, ilk arabamdı.
O fındık motorun fındık kadar turbosunu kırmıştım.
O zamanın parasıyla, turboyu tedarikçisinden karsız almama rağmen 800tl para vermiştim.

Yalnız değilsin yani panpa:p
Abi kimse sana oyle diyemez ya lpg dahil cogu konuda ufkumuzu actin sen yaparsin bir kere ama devami gelmez :) ozgur icinde masallah lancer da sikinti vardi galiba sonra bmw de oldu sonra golf idi arada bi kac marka daha olabilir gozden kacirmisimdir takiliyorum sadece ona ben ;)
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreKRC ve stan
Lancer’da sıkıntı oldu diyeni vururum, taş taş, tek bir sıkıntısı dahi olmadı, Golf’te de problem yok, sadece yazılım güncellemesi lazım, bmw biraz para yemeyi seviyor, tam bir metres, kia gideli çok oldu zaten :)
Japonda sıkıntı olmaz tabiki :)

Konudaki bütün yorumlarını okudum. Yakıt firmaları konusundaki yorumlarına bendeki fındık kıran 1.6 mivec bile yakıt seçtiği için aynen katılıyorum. Bundaki en büyük etken 11:1 sıkıştırma olması sanırım. Shell'den yakıt alınca tam gaz hızlanırken(sabit viteste) bazen anlık misfire oluyor gibi veya hızlanmadaki pürüzsüzlüğü bozacak bi şey oluyor, ama BP ultimate ile çok mutlu oluyor araba, daha rafineri çalışıyor net. Daha ultimate'in istasyondan istasyona fark edenine denk gelmedim. Ancak aracın net bir şekilde 95 ve üzeri çalışması gerekiyor. Özetle kimse oktan arttırmanın yolunu bulamamış. BP ultimate almaya devam o zaman :D
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...