Opel Corsa 1.7 DTİ

Panpa video private diyor, birde 24'ün de gelicem ben, yazılımı attıracağım, senle akşamına video çekelim. Beygir avantajım olsa da büyük oranda dezavantajım var.
 
abi senin makineyi galiba bakırköy meydanda gördüm yanında 1-2 tane daha corsa vardı UU plaka tanıdık geldi ama emin olamadım :D cok basık iyi durmuyor bana göre kaldırman daha iyi olmuş
 
  • Beğeni
Tepkiler: kerpetenemir
Sanayide görüyordum bu aracı, tanıdıkmış demek :) Epey Corsa'nın ziyaret ettiği bir servis var adını tam olarak bilmediğim, oraya geliyorsun galiba. Fırat Oto'ya doğru çıkan yokuşta yoklayıp dumana boğuyorlar bizi :D Bir kez benim dükkanın önüne parketmiş olabilirsin bilsem selam verirdim. Neyse maşallah diyelim bu ara epey popüler bir araç.
 
  • Beğeni
Tepkiler: predroman
Sanayide görüyordum bu aracı, tanıdıkmış demek :) Epey Corsa'nın ziyaret ettiği bir servis var adını tam olarak bilmediğim, oraya geliyorsun galiba. Fırat Oto'ya doğru çıkan yokuşta yoklayıp dumana boğuyorlar bizi :D Bir kez benim dükkanın önüne parketmiş olabilirsin bilsem selam verirdim. Neyse maşallah diyelim bu ara epey popüler bir araç.

Ertaş mekanik :) valla neresi boşsa oraya koyuyorum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: predroman
Eğer pist için oyuncak olarak kullanılacaksa sorun değil ama günlük kullanılıyorsa estetik açıdan,
simsiyah plastik tamponları gövde rengine ve stepne gibi duran ön lastikleri arkalarla beraber güzel bir jant-lastik ikilisiyle toparlarsan çok daha derli toplu görünür,bir de duman falan atıyorsa kötü...

Şuna benzer olsa fena olmaz bence.

bgcosk.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: maximaorhan
Eğer pist için oyuncak olarak kullanılacaksa sorun değil ama günlük kullanılıyorsa estetik açıdan,
simsiyah plastik tamponları gövde rengine ve stepne gibi duran ön lastikleri arkalarla beraber güzel bir jant-lastik ikilisiyle toparlarsan çok daha derli toplu görünür,bir de duman falan atıyorsa kötü...

Şuna benzer olsa fena olmaz bence.

bgcosk.jpg

Tamponları siyah daha çok seviyorum , sürekli rol yaptığım için jant bana ağırlık yapar , ağırlık yüzünden arka koltuğumu ve bi kaç trimi söktüm , evet aracı günlük kullanıyorum ama dış görünüşüne pek önem vermem , bi buluşma falan olduğunda yok niye jant takmıyosun yok niye tamponu boyamıyosun diyolar hacı bu benim arabam ben sürüyorum böyle hoşuma gidiyo setupı kuriyim intercoolerı taktığım zaman ön tamponu söküp atıcam , plakayıda ön koruma demirine bağlarım . Yinede tavsiye için teşekkürler , he bide ekstradan bi jant lastik takımı bin lira , bin liraya aracımın performansını yükseltirim bence gereksiz
 
Güzel araba. Yunanistan'da 200 hp güce ulaşan hatta geçenler var. Maksimum kaç km hız yapıyor? Kullanıcıları 200'ü zor geçtiğini söylüyor.
 
Güzel araba. Yunanistan'da 200 hp güce ulaşan hatta geçenler var. Maksimum kaç km hız yapıyor? Kullanıcıları 200'ü zor geçtiğini söylüyor.

Türkiyede 280hp güce ulaşıldı çok uzaklara gitme yunanistanla ne işin var 1.7nin en iyi olduğu yer Türkiye :) son hız olarak benim ustam Sami Ertaş şanzıman oranlarını değiştirdi top speed 240 oldu
 
Türkiyede 280hp güce ulaşıldı çok uzaklara gitme yunanistanla ne işin var 1.7nin en iyi olduğu yer Türkiye :) son hız olarak benim ustam Sami Ertaş şanzıman oranlarını değiştirdi top speed 240 oldu
Şanzıman oranlarını değiştirince hızlanma bir nevi azalmaz mı? Ayrıca bu arabanın işi roll yapmak o yüzden güçlendiriyorlar. 280 hp'lik araç için 240 az değil mi?
 
Şanzıman oranlarını değiştirince hızlanma bir nevi azalmaz mı? Ayrıca bu arabanın işi roll yapmak o yüzden güçlendiriyorlar. 280 hp'lik araç için 240 az değil mi?

Kısa şanzıman benzinli araçta iyidir , dizelde uzun daha iyidir çünkü torku düşük bi devir bandında verir , 240 1.7 için çok yüksek bi sürat içine bi kere binsen anlarsın zaten 240a gerek kalmıyo 200de gayet yeterli
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG
Rollun amacı belli süratler arasında basıp araçların o süratler arasındaki hızlanmasını ölçmek , corsalar genelde 50-200 basar