Opel Corsa 1.7 DTİ

Kısa şanzıman benzinli araçta iyidir , dizelde uzun daha iyidir çünkü torku düşük bi devir bandında verir , 240 1.7 için çok yüksek bi sürat içine bi kere binsen anlarsın zaten 240a gerek kalmıyo 200de gayet yeterli
Biliyorum meraktan sordum zaten maksimum hızı. Hafif bir araç olduğundan bu kadar yüksek hızda tutuş sorunu yaşar. Geçen sene Yunanistan'da biri bu arabanın en yüksek hızına ulaşmış diye duydum geçen sene. 240'ları bulmuştu galiba. Bu araba oralarda çok yoğun o yüzden meraklısı çok.
 
Arabanın masallahı var , 240lar için bildiğim kadarıyla lastik ebatıyla oynayıp son hızı artırıyorlar. Onun dısında arabanın motor toplanırken stock mu topladınız yoksa enjektörleri falan büyüttünüz mü?(aftermarket yok ama bazı enjektör ustaları revize ederken enjektör memelerini büyütüp daha elverişli yapıyor.) Ayriyetten ileriye yönelik kafanızda ne planlar var
 
Arabanın masallahı var , 240lar için bildiğim kadarıyla lastik ebatıyla oynayıp son hızı artırıyorlar. Onun dısında arabanın motor toplanırken stock mu topladınız yoksa enjektörleri falan büyüttünüz mü?(aftermarket yok ama bazı enjektör ustaları revize ederken enjektör memelerini büyütüp daha elverişli yapıyor.) Ayriyetten ileriye yönelik kafanızda ne planlar var

Artık 1.7 için büyük enjektör mevcut , ben aracı toplarken yüklerim diye topladım oyüzden bütçeden kaçınmadık sağlam parçalar kullandık ve alt yapı cidden sağlıklı oldu , kafamda bir sürü plan var :) tekno violete boyayıp s3 turbosu takıp enjektör büyütüp 280hp alıp takılmak istiyorum ama öğrenciyim büyük ihtimal ilk bronz debriyaja girişirim sonra turbomu hybridlerim ondan sonra frenleri biraz geliştirmek istiyorum çünkü gerçek anlamda fren yok , bunlar şimdilik yapabileceklerim ha olur piyango falan vurur bi yerden komple krom borular hemen 1.9dtia çeviririm şanzıman yaparım çok kaliteli bi süspansiyon sistemi roll cage recaro koltuk falan girişirim
 
Arabanın masallahı var , 240lar için bildiğim kadarıyla lastik ebatıyla oynayıp son hızı artırıyorlar. Onun dısında arabanın motor toplanırken stock mu topladınız yoksa enjektörleri falan büyüttünüz mü?(aftermarket yok ama bazı enjektör ustaları revize ederken enjektör memelerini büyütüp daha elverişli yapıyor.) Ayriyetten ileriye yönelik kafanızda ne planlar var

He bu arada lastik ebadıyla istediğiniz kadar oynayın maksimum 5-10kmh kazanırsın 240lar için ayna mahrutiye girişmen gerekir
 
Artık 1.7 için büyük enjektör mevcut , ben aracı toplarken yüklerim diye topladım oyüzden bütçeden kaçınmadık sağlam parçalar kullandık ve alt yapı cidden sağlıklı oldu , kafamda bir sürü plan var :) tekno violete boyayıp s3 turbosu takıp enjektör büyütüp 280hp alıp takılmak istiyorum ama öğrenciyim büyük ihtimal ilk bronz debriyaja girişirim sonra turbomu hybridlerim ondan sonra frenleri biraz geliştirmek istiyorum çünkü gerçek anlamda fren yok , bunlar şimdilik yapabileceklerim ha olur piyango falan vurur bi yerden komple krom borular hemen 1.9dtia çeviririm şanzıman yaparım çok kaliteli bi süspansiyon sistemi roll cage recaro koltuk falan girişirim


Fikirler güzel, sana hybrid turbo için en iyi işçilik izmirdeki egeturbo ya gönder işçilikleri çok iyi , frenler içinde brembo falan çok ucuk fiyatlar wilwood daha uygun tam anlamıyla f/p ürünü. Kültürde okuyosun anladıığm kadarıyla ataköydeyim yardım edebileceğim bişey olursa haber edersin
 
  • Beğeni
Tepkiler: kerpetenemir
Fikirler güzel, sana hybrid turbo için en iyi işçilik izmirdeki egeturbo ya gönder işçilikleri çok iyi , frenler içinde brembo falan çok ucuk fiyatlar wilwood daha uygun tam anlamıyla f/p ürünü. Kültürde okuyosun anladıığm kadarıyla ataköydeyim yardım edebileceğim bişey olursa haber edersin

Bilgide okuyorum , yardım düşüncen için teşekkür ederim :) ama ben sanayideyim zaten :) ege turboya göndermeye gerek yok istanbuldada çok çok güzel yapan yerler var ege turbo kurumsal bi yer bütün turbo üniteli araçlara bakım onarım ve geliştirme yapıyorlar bizim modifiye camiasında sadece 1.7 için turbo yapanlar var tanınmış insanlar değiller ama işlerinde çok iyidirler ekstradan bişey daha söyliyim bizim dükkandaki araçların hiçbirini ege turbonun turbosunu ve yazılımını yaptığı araç geçemiyor
 
Fikirler güzel, sana hybrid turbo için en iyi işçilik izmirdeki egeturbo ya gönder işçilikleri çok iyi , frenler içinde brembo falan çok ucuk fiyatlar wilwood daha uygun tam anlamıyla f/p ürünü. Kültürde okuyosun anladıığm kadarıyla ataköydeyim yardım edebileceğim bişey olursa haber edersin

Fren içinde bi corsa parası gömmek istemem pert bi polodan yada leon frdan falan söküp takmayı düşünüyorum gayet yeterli olur aracım 900 kg
 
arabaya abs'li advance düzey bir fren sistemi çalışabilirsen arabanın 300 basmasından daha havalı olacaktır. işte o zaman emsalsiz aracın olur :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: kerpetenemir
Amacım havalı olmak falanda değil yani benim aracımla güzel bi ilişkim var beni mutlu ediyor :)
 
kardeş valla 1.2 benzinlisini kullanıyorum. bildiğim kadarıyla fren sistemleri aynı. benim 75hp'yi zor kaldırıyor. freni hiç kullanmadan gitmeye alıştım. motoru yüklerken frenleri de çok sağlam yapmak gerekiyor bunlarda.
 
kardeş valla 1.2 benzinlisini kullanıyorum. bildiğim kadarıyla fren sistemleri aynı. benim 75hp'yi zor kaldırıyor. freni hiç kullanmadan gitmeye alıştım. motoru yüklerken frenleri de çok sağlam yapmak gerekiyor bunlarda.

Dostum gerekiyoda çok pahalı öğrenciyim zar zor yürütüyorum arabayı , arabamın frenlerinin kötü olduğunun farkındayım ve ona göre hareket ediyorum trafikteki güvenli sürüş mesafesini x2 uyguluyorum uzun yolda önümdeki arac bi direği geçtikten sonra 4 saniye sayıyorum aramda o kadar mesafe bırakıyorum , ani bişeyle karşılaşırsakta artık geçmiş olsun nediyelim
 
  • Beğeni
Tepkiler: predroman ve bt
Valla ali abi işe dalınca fotoğraf çekmeyi unutuyorum bugün akşam 8de sanayiye girdim krank devir sensörü değişicem diye 10da çıktım emme manifoldunu büyütmüş halde :)

Keske en basta stok kullanip , daha sonra parça parça modifiye etseydin. Yaptigin modifiyelerin ne kadar guc verdigini hissede hissede.