Valla arastirmak 2 dakikami aldi be ozgur. Bu ulkede mazdaya oyle cok sallayan var ki en cok gordugum duydugum sey mazda cekmiyor hemde cok yakiyor lafi tek tek cevaplamayi kendim gorev edindim bu forumda ama yine de arada da olsa bu yorumlar geliyor maalesef.Arkadaslar, bilmiyorum mazda 6 surdunuz mu, o motor hem cekmiyor hem de cok yakiyor, volvo nun yaninda kusura bakmayin da mazdaya bakilmaz.
E dsg riski nolcak abiBence size en az masraf yaratcak olan araca yönelmeniz iyi olacaktır. Skoda Octavia 1,6 tdi bakın derim.
Yeni dsg şanzımanlı bir octavia aracımız var. 30 bin km oldu istanbul şehir içi kullanılıyor.E dsg riski nolcak abi
E dsg riski nolcak abi
Basligi tam okumadim eger 5 yil kullanip satariz diyorlarsa tabi mantikli o zaman5 yıl uzatılmış garanti
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Valla okumamistim acikcasi az kullanilacaksa tabi dsg alinabilirYeni dsg şanzımanlı bir octavia aracımız var. 30 bin km oldu istanbul şehir içi kullanılıyor.
Arkadaş yılda 10 bin kmden bahsetmiş. 5 yılda 50 bin km demek.
Bence VAG alması karlı olur.
Valla arastirmak 2 dk dakikami aldi be ozgur. Bu ulkede mazdaya oyle cok sallayan var ki en cok gordugum duydugum sey mazda cekmiyor hemde cok yakiyor lafi tek tek cevaplamayi kendim gorev edindim bu forumda ama yine de arada da olsa bu yorumlar geliyor maalesef.
Bu 4 ceker dizel 190 bg lik volvo 0 100 degeri.https://www.media.volvocars.com/global/en-gb/models/s60/2016/specifications usenen olursa sonucu yaziyim 0 100 8.8 yakit ise 5.4
Buda mazda 6 2.0 motor benzinli . https://www.mazda.com.tr/modeller/mazda6-saloon/ 0 100 degeri 10.1 yakit ise 5.9 litre.
Bu degerler mazda nin acik ara basarisini gosterir. Motor konusunda yazdigim degerleri baska saglayan firma olmadiginida belirtmek isterim. Malum sıkıstirma degeri olarak bir oncu oldular. Eger sasirdiysan yeni gelecek skyactive x motorunada bakmani oneririm. Mazda 6 bu kosullarda kesinlikle alinir.
Ama volvo kotumudur ? Asla oda alinir tabiki
Basarısını neden cozemedın kı ? bırı atmosferık benzınlı bırı turbo dızel .buna ragmen abarttıgın gıbı mazda ya cok yavas denecek bır degere sahıp degıl.d segmentınden bahsedıyorsak ozellıkle . bırde volvo nun fabrıka degerıne 2 lıtre eklemıssın mazdaya 3.1 oda ılgınc ama tabıkı burada benzınlı bır aracla dızelı bu sekılde konusabılmek basarıyı gosterır .hadı onları gectık. mazda 3 demıssın fabrıkası 5.2 ben reelde 6.5 rahat yakmısım onadamı kotu dıyelım ? dızel gıbı yakan 1.5 atmosferık motordan bahsedıyoruz. benım eskı kasa mazda 3 le 10 yaktıgım yerde hemde. ( ıstanbul )Ben basari meselesini cozemedim, benim onerdigim volvo onden ceker ve 0-100 degeri 7.6, yakit ise fabrika verisi 4 litre. Elbette o kadar az yakmaz, realitede 6 litre civari diyorum. Mazda ise 0-100 10.1 ve yakit kombine 5.9, uzun donemde 9 un altina dusecegini hic sanmiyorum, 2 arkadasimda da mazda 3 var 1.5 skyactiv, uzun donemleri 7-8 arasi. Ben kotu motor demiyorum ama bir yanda volvo 2.0 dizel 190 hp 8 ileri tork konv. motoruyla dururken gidip de atmosferik yurumeyen ve cok daha fazla yakan motora sahip bir araba alinmaz. Ha mazdanin 2.0 dizel guclu bir motoru olur karsilastiririz.
valla mazda 6 nın motoru guncellenecek.ama su halıyle bıle d segmentı 2.0 atmosferık motorlu bır aracın yakıt ve 0 100 degerıne bakınca saygı duyuyorum ben . volvo da kesınlıkle kotu degıl o ayrı meselede mazda da her turlu alınır. secım zor bana gore.Vallahi Türk vatandaşı olarak 1.0 - 1.6 hacimli araçlara binmekten bıktım usandım. Eminim ki çoğu otomobil sever de aynı konumdadır. Biz oturup bu platformda hep hayal kurup duruyoruz şöyle hacimli bir aracı alabilecek ve yürütme masrafını karşılayabilecek gücümüz olsa da ölmeden evvel, dünya gözüyle otomobil nedir bir görsek diye. Açıkçası maddi açıdan böyle bir imkan varken imkanı yok 2.0'dan aşağı araba almam. 5 yıl sonraki 2.el değeri de umurumda olmaz. 5 yıl sonra aracı satmak zorunda değil neticede. Üstelik yine 5 yıl sonra engelli indirimi konusundaki mevzuat ne durumda olur bilinmez. Bakarsın engelli indirimine rağmen 1.6'dan daha yukarı bir araç alınamayacak derecede kanun değiştirilir. O zaman da 5 yıl öncesine dönüp ah keşke 2.0 alsaydım dedirtir.
S60 - Mazda 6 ikilisine gelince de karar vermesi güç.. Biri dizel 190 hp'lik 8 ileri güzel şanzımanlı az yakan çok fazla kaçan ama 1 sene içinde yepyeni kasaya kavuşacak olan s60, diğeri ise dizel kadar torklu, devir çevirmeye seven ve az yakan yeni teknolojili skyactive x isimli benzinli bir motora geçecek olan, gayet yeterli olsa da s60'ın motoruna göre nispeten daha az performans gösterip yine muhtemelen daha fazla yakacak olan ama sürüşüyle, görüntüsüyle, kalitesiyle de farklılık yaratacak mazda 6..
Yıllık 10 bin km'nin de altında bir sürüş ile bu her iki 2.0 motor da çoğu kişinin kişisel beklentilerini karşılayacak derecede performans verecektir diye tahmin ediyorum. İzlediğim youtube videolarından gördüğüm kadarıyla s60 biraz daha performanslı bir motor - şanzıman kombinasyonuna sahip ama 1345 kiloluk ( c segment değerleri ) 2.0 atmosferik bir motora sahip aracın performansı da yeterli gelmeyecekse atlayalım köprüden. Her iki aracın da kendine ve duruma göre eksisi, artısı var. Bana kalırsa bu iki araçtan birini seçecek olan kişinin araçların içine oturup, iyice gözden geçirip, mümkünse test sürüşü yapıp hangisini beğenirse onu almasının daha mantıklı olacağı fikrindeyim. Burada tek bir doğru yok. Herkesin fikri ve zevki farklı olacağı için ortak noktada buluşmak güç.
Mazda 6'nın motoru gayet güzel ve yeterli. Şanzıman oldukça sağlam ve konforlu ama performans hususunda gücü yere aktarma işini çok başarılı yaptığı söylenemez. Benim aracım 1.6 dizel 115 hp manuel ve 1343 kg ağırlığı ile 10.9 saniyede 0-100 yaparken, 1345 kg 2.0 165 hp otomatik bir aracın 10.1 saniye 0-100 yapması motorla değil, şanzımanla açıklanabilir bir durum. Netice itibariyle aracın motoru oldukça başarılı ama şanzıman performans anlamında motorun tam potansiyelini ortaya koyamıyor belli. Artık bunu aracı alacak kişi kendi kriterlerine göre değerlendirecek ve seçimini yapacak. Performans anlamında yetersiz gelmesi zor. Eğer sürekli güçlü ve torklu araçlarla muhattap olmuyorsa bu motor + şanzıman kombinasyonu kişiye yetecektir diye düşünüyorum. Özgür sürekli yazılımlı, turbolu ve nispeten de güçlü araçlarla içli dışlı olduğu için bahsettiğim durumda ona yeterli gelmemesi normaldir. Dediğim gibi kişisel tercih ve beklentiler farklı. Tek bir doğruda buluşmak güç. 1.6 tdci 115 hp'lik bir araçtan daha fazlasını nadiren kullanan biri olarak bana 2.0 165 hp atmosferik hayli hayli yeter. Ama başkasına yeter mi bilinmez.valla mazda 6 nın motoru guncellenecek.ama su halıyle bıle d segmentı 2.0 atmosferık motorlu bır aracın fabrıka degerı ve 0 100 degerıne bakınca saygı duyuyorum ben . volvo da kesınlıkle kotu degıl o ayrı meselede mazda da her turlu alınır. secım zor bana gore.
Hem sanziman hemde turbosu yok hali hazirda turboya gecmeyen mazda dan baska kimse kalmadi inat etti adamlar gecmeyiz diye .neyse yeni motorla toparlarlar herhalde.Mazda 6'nın motoru gayet güzel ve yeterli. Şanzıman oldukça sağlam ve konforlu ama performans hususunda gücü yere aktarma işini çok başarılı yaptığı söylenemez. Benim aracım 1.6 dizel 115 hp manuel ve 1343 kg ağırlığı ile 10.9 saniyede 0-100 yaparken, 1345 kg 2.0 165 hp otomatik bir aracın 10.1 saniye 0-100 yapması motorla değil, şanzımanla açıklanabilir bir durum. Netice itibariyle aracın motoru oldukça başarılı ama şanzıman performans anlamında motorun tam potansiyelini ortaya koyamıyor belli. Artık bunu aracı alacak kişi kendi kriterlerine göre değerlendirecek ve seçimini yapacak. Performans anlamında yetersiz gelmesi zor. Eğer sürekli güçlü ve torklu araçlarla muhattap olmuyorsa bu motor + şanzıman kombinasyonu kişiye yetecektir diye düşünüyorum. Özgür sürekli yazılımlı, turbolu ve nispeten de güçlü araçlarla içli dışlı olduğu için bahsettiğim durumda ona yeterli gelmemesi normaldir. Dediğim gibi kişisel tercih ve beklentiler farklı. Tek bir doğruda buluşmak güç. 1.6 tdci 115 hp'lik bir araçtan daha fazlasını nadiren kullanan biri olarak bana 2.0 165 hp atmosferik hayli hayli yeter. Ama başkasına yeter mi bilinmez.
O kadar cok patladinki bende stock yapar binerdim artik bi ara sayende forum canlandi bak yalan yokValla ben o kadar para verip 0-100 u 10 saniye olan araba almam aga, cenk abide beni tanimis zaten ama gunahimi aliyosun su an 1.5 dci aile babasi arabasina biniyorum stock bir sekilde
Ha olayi daha da acarim ic tasarim donanim konularinda su anda gene mazda derim yeni volvo gelinceye kadar.Mazda 6'nın motoru gayet güzel ve yeterli. Şanzıman oldukça sağlam ve konforlu ama performans hususunda gücü yere aktarma işini çok başarılı yaptığı söylenemez. Benim aracım 1.6 dizel 115 hp manuel ve 1343 kg ağırlığı ile 10.9 saniyede 0-100 yaparken, 1345 kg 2.0 165 hp otomatik bir aracın 10.1 saniye 0-100 yapması motorla değil, şanzımanla açıklanabilir bir durum. Netice itibariyle aracın motoru oldukça başarılı ama şanzıman performans anlamında motorun tam potansiyelini ortaya koyamıyor belli. Artık bunu aracı alacak kişi kendi kriterlerine göre değerlendirecek ve seçimini yapacak. Performans anlamında yetersiz gelmesi zor. Eğer sürekli güçlü ve torklu araçlarla muhattap olmuyorsa bu motor + şanzıman kombinasyonu kişiye yetecektir diye düşünüyorum. Özgür sürekli yazılımlı, turbolu ve nispeten de güçlü araçlarla içli dışlı olduğu için bahsettiğim durumda ona yeterli gelmemesi normaldir. Dediğim gibi kişisel tercih ve beklentiler farklı. Tek bir doğruda buluşmak güç. 1.6 tdci 115 hp'lik bir araçtan daha fazlasını nadiren kullanan biri olarak bana 2.0 165 hp atmosferik hayli hayli yeter. Ama başkasına yeter mi bilinmez.