Sıradaki Testler

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan sinan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ruhsat ağırlıkları bazı zamanlar katalog verileriyle örtüşmeyebiliyor. Fakat tam olarak örtüşse bile vag grubu araçlar aynı bünyede üretildiği için bazı donanım özelliklerinin getirdiği ek ağırlıklar haricinde benzer ağırlıkta olmaları normal hocam. Çünkü mqb platformunun özellikleri arasında aynı platform kodlarından çıkan modellerde sadece altyapı değil, diğer malzemeler de birbiriyle büyük oranda benzerlik gösterebiliyor.

Focus - v40 - mazda 3 ise birbirinden bağımsız başka markalar altında üretilen modeller. Platform olarak v40 ve focus aynı platforma sahip ama kullanılan diğer parça ve materyaller açısından benzer bir yanı yok. Golf ve a3 kadar yakın akraba değiller yani. Mazda 3'e gelince mk2 mazda 3 de v40 - focus platformu kullandı ama güncel mazda 3'ün platformu artık başka. Yürüyen aksamda bildiğim kadarıyla sadece arka bağımsız süspansiyon focus ile aynı.
evet hiç örtüşmüyor; yakıt tüketimi gibi o yüzden ağırlıkta da katalog verilerini hiç kaale almıyorum.
evet mqb oldukları için öyle. mazdanın farklı platforma geçtiğini bilmiyordum. teşekkürler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Sinan bey ağzımın suyu aktı, o ne güzel yollar, ne güzel virajlar. Fiesta da cidden çok sıkı olmuş. 4-5 küsür saniyeler bir zamanların süper sporlarının 0-100 değeriydi, hey gidi hey, şimdi 3 silindirli b sınıfı araç bu sürede çıkıyor 100 km ye.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yunuscelik29
valla öyle gar gar gar dizel sesi yakışmıyor ama malum yakıt fiyatları :(
Yalnız Velar alan insanın böyle bir şey söyleme hakkı olmaz bence. Benim 1.2 atmosferik arabamın benzin deposunu doldurduğumdan daha kolay doldurur Velar deposunu. =) Bunu alan insanın tercih sebebi dizelin tork hissi filan belki olabilir ama asla yakıt ekonomisi olmaz. :)
 
Yahu ne güzel araba ne güzel motor sesi ne güzel egsoz sesi ne güzel yollar ne güzel video @sinan abi günün bütün yorgunluğunu aldı Benden teşekkürler :)
Hoparlörden yapay seste olduğu söyleniyor yalnız
Symposer kutusu..

Symposer sadece 60 x 50 x 40 mm boyutlarında ve içinde dört oda bulunuyor - Motor tarafında iki ve çıkış kısmında da iki oda. Odalar hareketli bir kapakla birbirinden ayrılıyor. Ani hızlanmalarda emme sistemi veya motor tarafında oluşan titreşimler döner kapakla buluşarak ses dalgaları oluşturuyor ve bu ses dalgaları çıkış odalarına aktarılıyor. Bu titreşimler daha sonra bir ses borusu aracılığıyla motor ile kabin arasındaki bölme panelini geçip kabine ulaşıyor. Ses symposer cihazının en büyük avantajı, sesin saflığından ödün vermemesi.

Cvfilms de yazmış tube yorumlarında ama altına cevap yazmadım. O ses hoparlörden verilen yazılımsal bir motor sesi değil yani. Öyle olsaydı zaten sinan da sesin doğallığından, turbo motor olmasına rağmen güzelliğinden bahsedemezdi.
 
Symposer kutusu..

Symposer sadece 60 x 50 x 40 mm boyutlarında ve içinde dört oda bulunuyor - Motor tarafında iki ve çıkış kısmında da iki oda. Odalar hareketli bir kapakla birbirinden ayrılıyor. Ani hızlanmalarda emme sistemi veya motor tarafında oluşan titreşimler döner kapakla buluşarak ses dalgaları oluşturuyor ve bu ses dalgaları çıkış odalarına aktarılıyor. Bu titreşimler daha sonra bir ses borusu aracılığıyla motor ile kabin arasındaki bölme panelini geçip kabine ulaşıyor. Ses symposer cihazının en büyük avantajı, sesin saflığından ödün vermemesi.

Cvfilms de yazmış tube yorumlarında ama altına cevap yazmadım. O ses hoparlörden verilen yazılımsal bir motor sesi değil yani. Öyle olsaydı zaten sinan da sesin doğallığından, turbo motor olmasına rağmen güzelliğinden bahsedemezdi.

Detayını bilmiyorum. Bende carwow testinde görmüştüm.

 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Symposer kutusu..

Symposer sadece 60 x 50 x 40 mm boyutlarında ve içinde dört oda bulunuyor - Motor tarafında iki ve çıkış kısmında da iki oda. Odalar hareketli bir kapakla birbirinden ayrılıyor. Ani hızlanmalarda emme sistemi veya motor tarafında oluşan titreşimler döner kapakla buluşarak ses dalgaları oluşturuyor ve bu ses dalgaları çıkış odalarına aktarılıyor. Bu titreşimler daha sonra bir ses borusu aracılığıyla motor ile kabin arasındaki bölme panelini geçip kabine ulaşıyor. Ses symposer cihazının en büyük avantajı, sesin saflığından ödün vermemesi.

Cvfilms de yazmış tube yorumlarında ama altına cevap yazmadım. O ses hoparlörden verilen yazılımsal bir motor sesi değil yani. Öyle olsaydı zaten sinan da sesin doğallığından, turbo motor olmasına rağmen güzelliğinden bahsedemezdi.

vuuu iyiymiş, yine bir ford mühendisliği
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Symposer kutusu..

Symposer sadece 60 x 50 x 40 mm boyutlarında ve içinde dört oda bulunuyor - Motor tarafında iki ve çıkış kısmında da iki oda. Odalar hareketli bir kapakla birbirinden ayrılıyor. Ani hızlanmalarda emme sistemi veya motor tarafında oluşan titreşimler döner kapakla buluşarak ses dalgaları oluşturuyor ve bu ses dalgaları çıkış odalarına aktarılıyor. Bu titreşimler daha sonra bir ses borusu aracılığıyla motor ile kabin arasındaki bölme panelini geçip kabine ulaşıyor. Ses symposer cihazının en büyük avantajı, sesin saflığından ödün vermemesi.

Cvfilms de yazmış tube yorumlarında ama altına cevap yazmadım. O ses hoparlörden verilen yazılımsal bir motor sesi değil yani. Öyle olsaydı zaten sinan da sesin doğallığından, turbo motor olmasına rağmen güzelliğinden bahsedemezdi.
Ford bunu Electronic Sound Enhancement olarak adlandırıyordu hocam, hatta Fiesta ST'nin lansman pdf'inde bunu kaputtan kabine bir megafon gibi düşünebilirsiniz demişlerdi...
Çok mantıklı, yapay olacağına böyle bir çözüm bulunması gerçekten iyi olmuş...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ford bunu Electronic Sound Enhancement olarak adlandırıyordu hocam, hatta Fiesta ST'nin lansman pdf'inde bunu kaputtan kabine bir megafon gibi düşünebilirsiniz demişlerdi...
Çok mantıklı, yapay olacağına böyle bir çözüm bulunması gerçekten iyi olmuş...
Turbo motor içinde kaybolan titreşimlerin frekanslarını bulup kabin içine aktaran bir kutu işte. Atmosferik motor gibi olmasa da pc oyunu oynuyormuş gibi hoparlörden ses verilmesinden iyidir dediğin gibi hocam.