Sitenin giderek sakinleşmesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan karyel
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hocam ama su sitede kendisine yapilan destek ve ilgi bana gosterilseydi en buyuk youtube kanali unvanina ulasmam herkesten daha kolay olurdu.ufak bi farkla bu unvani elde tutmaz belkide 400 bin 500 bin abonem kafadan olurdu diger otomobil kanallarindan. Sadece benim gordugum ve bildigim destekleri siralayayim gerisini siz dusunun.

Uygulama yapildi hemde bir takipci tarafindan. Kisa surede tek basina forumda bagira bagira bana gore oldukca saglam ve guzel is cikardi hatta kendisini etiketleyeyim ve tesekkurlerimi birdaha sunayim @Iskender .kim ilgilendi adam sahipleriyle bir ortak paydada bulusamadi otopark isminide kullanamadi ama uygulamasi baska isimle en azindan forum uygulamasi olarak aktif
Dedilerki top gear ile ortak dergi alin. Ben kendi adima 5 tane aldim cevremdeki meraklilara dagittim.bunu benim gordugum okudugum forumdaki herkes neredeyse yapti. O ay satilan top gear dergi adetine ulasmamin mumkunati yok ama hep merak etmisimdir
Oto firmalari arac vermedi dedilerki arac verebilirsiniz en luksunden en ucuzuna herkes elini tasin altina koymadimi ?
Otopark sticker alamayan oldu dergiden diye kendi bayisinden dergi istetenden tutun, kendi stickerini kendi cebinden parayla bastirip kalanlari diger takipcilere ucretsiz dagitan gordu bu gozler
Ben baska bir otomobil sitesi daha bilmiyorum kendi dukkani gibi sahiplenecek, cozumler arayacak elinde tatlisiyla ofise gidip merhaba diyen kac kisi oldu bir bilseniz hos bende bir arkadasla gittim kapiyi acmadi kimse.ustune ozel mesaj attik hani ulasamadik musayit zamanda gelelim diye (hani o herkese acik olan kapilari )gene kimse donmedi.
Benim bildigim 2 firmanin otoparka tekrar arac vermesini aradaki buzlarin erimesini saglayanlar takipciler bile var.
Ozet olarak demem o ki sinan diger test yayincilarinin aksine hic yanliz degil aksine digerlerinden belkide sirf bu yuzden fersah fersah onde ve daha fazla imkani var ama degerlendirene.

Hocam çok duygusal bakıyosunuz olaylara. Örnek vermeye çalışmıştım ama biraz daha açayım.

Doğan Kabak'ı az çok tanıdık. Belki iyi tanıyamayız diye And bir de röportaj videosu çekmişti hatırlarsınız. Bu aslında And'ın piyasada kendini kabul ettirme çabalarından biriydi. Bu sektörde benim gördüğüm kadarıyla dergicilik geçmişi olanlar firmalar tarafından ciddiye alınıyor. Youtube'da organik trafik çekecek samimi içerik üretecek yetenek And, Sinan ve arkadaşlarında vardı. Fakat Sinanın kesici efekti, And'ın konsolu mıncıklaması sadece genç kesimin hoşuna gidiyordu. Üstelik bu insanlar hayatlarının geri kalanını bu işten kazandıkları parayla idame ettireceklerdi ve bir takipçinin oturup birkaç gecede kodladığı ve teknik desteğini ne kadar sürdüreceği meçhul yazılım, bir grup gencin dergi satın alması ya da hatırı sayılır birinin bir marka üzerinde nüfuzunu kullanması geçici çözümlerdi. Turbo gibi yani, bunlara lazım olan helal beygir.

Bu yüzden Doğan Kabak ı denediler, ama Doğan onlara ihtiyacı olmadığını farkettiği an bıraktı gördüğünüz gibi.

Burak Ertem örneği var mesela, kaç aydır yoğunlaştı ve sonuç ortada. Daha piyasaya girse domine etmese bile sallayacak birsürü insan var. Aras Dinçer var mesela, yazıyor şu an için sadece. Hayatını sponsorlarla geçirmiş birsürü insan var, böyle bir sektörde tutunmaya çalışıyosun ve düşün sadece makine mühendisisin, meşhur olmanı sağlayan videolardan birinde x3 çamura saplanıyor, birinde amarok tamponu kırılıyor, birinde focus rs pert oluyor. Firmaların seni yaramaz çocuk olarak görmemesi için hiç bir neden yok, haliyle de kırıp dökebileceğin yerlere çağırmıyorlar.

Sizin bahsettiğiniz destek yöntemlerinin hiçbiri Sinanı bu insanların gözünde bir İngiliz asilzadesine çevirmez malesef. Profesyonellikle sizin anlattıklarınız farklı şeyler.Ama benim gördüğüm kadarıyla Sinan inatçı biri ve eninde sonunda kendini bu sektörde kabul ettirecek. Sadece biraz zaman.

Bu arada farklı projeler noktasında arkadaşların fikirlerine katılıyorum. Biraz lezzetsiz gidiyor bu ara, renklilik iyi olur.
 
Son düzenleme:
-Forum/Site sakinse siz konu açın, yazın, paylaşım yapın. Sizi tutan yok ki.
-Şuan bana göre en önemli şey "otopark" isminin ekonomik olarak devam etmesi, aç ayı oynamaz arkadaşlar. Hele maaşlı işinizden ayrılıp, bir sürü sıkıntı çekip, üstüne eşiniz yakın zamanda doğum yapacaksa bu işler öyle kolay olmuyor.
-Bayramdan sonra takipçi buluşması yapılırsa güzel olabilir. Ama Sinan abi, panpa naber ya ağzından ziyade ciddi ciddi düşüncelerimizi ve eleştirileri belirtmek gerekir. Ne kadar mümkün olur bilemiyorum ama.
Forumu elimizden geldiğince canlı tutmaya çalışıyoruz sadece üyelerin ve ziyaretçilerin daha aktif olmasını istiyoruz yoksa evet önümüzde bir engel yok forumda aktif olmak için :) Yazınızın geri kalanına katılıyorum özellikle de son kısmına sonuçta sinan abinin de her şey üstüne geldi yönetimde yalnız kaldı, çocuğu olacak, ekonominin de dönmesi lazım vs vs umarım en kısa zamanda düzlüğe çıkılır :)

Ben son testte güzel samimiyet buldum murat koç'un da tarzı sinan koça benziyor eğlenceli olmuş 40dakika akıcı şekilde izledim :D
 
Hocam çok duygusal bakıyosunuz olaylara. Örnek vermeye çalışmıştım ama biraz daha açayım.

Doğan Kabak'ı az çok tanıdık. Belki iyi tanıyamayız diye And bir de röportaj videosu çekmişti hatırlarsınız. Bu aslında And'ın piyasada kendini kabul ettirme çabalarından biriydi. Bu sektörde benim gördüğüm kadarıyla dergicilik geçmişi olanlar firmalar tarafından ciddiye alınıyor. Youtube'da organik trafik çekecek samimi içerik üretecek yetenek And, Sinan ve arkadaşlarında vardı. Fakat Sinanın kesici efekti, And'ın konsolu mıncıklaması sadece genç kesimin hoşuna gidiyordu. Üstelik bu insanlar hayatlarının geri kalanını bu işten kazandıkları parayla idame ettireceklerdi ve bir takipçinin oturup birkaç gecede kodladığı ve teknik desteğini ne kadar sürdüreceği meçhul yazılım, bir grup gencin dergi satın alması ya da hatırı sayılır birinin bir marka üzerinde nüfuzunu kullanması geçici çözümlerdi. Turbo gibi yani, bunlara lazım olan helal beygir.

Bu yüzden Doğan Kabak ı denediler, ama Doğan onlara ihtiyacı olmadığını farkettiği an bıraktı gördüğünüz gibi.

Burak Ertem örneği var mesela, kaç aydır yoğunlaştı ve sonuç ortada. Daha piyasaya girse domine etmese bile sallayacak birsürü insan var. Aras Dinçer var mesela, yazıyor şu an için sadece. Hayatını sponsorlarla geçirmiş birsürü insan var, böyle bir sektörde tutunmaya çalışıyosun ve düşün sadece makine mühendisisin, meşhur olmanı sağlayan videolardan birinde x3 çamura saplanıyor, birinde amarok tamponu kırılıyor, birinde focus rs pert oluyor. Firmaların seni yaramaz çocuk olarak görmemesi için hiç bir neden yok, haliyle de kırıp dökebileceğin yerlere çağırmıyorlar.

Sizin bahsettiğiniz destek yöntemlerinin hiçbiri Sinanı bu insanların gözünde bir İngiliz asilzadesine çevirmez malesef. Profesyonellikle sizin anlattıklarınız farklı şeyler.Ama benim gördüğüm kadarıyla Sinan inatçı biri ve eninde sonunda kendini bu sektörde kabul ettirecek. Sadece biraz zaman.

Bu arada farklı projeler noktasında arkadaşların fikirlerine katılıyorum. Biraz lezzetsiz gidiyor bu ara, renklilik iyi olur.
Soyle ornekleyeyim bende dediklerinize katiliyorum ama eh hocam facebook da bir kac kodla bir garajda yazilmisti sonuc ortada ben herkese sans verilmesi gerektiginden yanayim.grup genc demissiniz ama o gencler bugun youtube video cekenlere sadece video izleyerek ayda baya hatiri sayilir para kazandirabiliyor.unutmadan ornegin benim sosyal medya ile ilgili baglantim yok ama o genclerin elinde telefon iletisim aglari bence otoparkin her zaman isine yarayacaktir.bu marka olayina gelirsekte bazi anlasmalara varan kararlarda cikabilir ucunu gormek tunelin su anlik zor.geri kalan dediklerinizde hemfikirim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Soyle ornekleyeyim bende dediklerinize katiliyorum ama eh hocam facebook da bir kac kodla bir garajda yazilmisti sonuc ortada ben herkese sans verilmesi gerektiginden yanayim.grup genc demissiniz ama o gencler bugun youtube video cekenlere sadece video izleyerek ayda baya hatiri sayilir para kazandirabiliyor.unutmadan ornegin benim sosyal medya ile ilgili baglantim yok ama o genclerin elinde telefon iletisim aglari bence otoparkin her zaman isine yarayacaktir.bu marka olayina gelirsekte bazi anlasmalara varan kararlarda cikabilir ucunu gormek tunelin su anlik zor.geri kalan dediklerinizde hemfikirim.

alp facebook'un örneklemesinden otopark uygulamasına nasıl geldiğini çözememekle birlikte youtube'dan kazanılan paraların artık öyle sandığın kadar çok olmadığını belirtebilirim. Üstelik antalyaya ankaraya kıbrısa oraya buraya test için gidiyorlar ayda 4 5 defa. Youtube'dan gelen para o yolculukların ulaşım giderini karşılamaz. Bu kadar basit görme her şeyi. Yapalım hepimiz birer uygulama oh facebookta garajda yapıldı zaten mi diyelim
 
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
alp facebook'un örneklemesinden otopark uygulamasına nasıl geldiğini çözememekle birlikte youtube'dan kazanılan paraların artık öyle sandığın kadar çok olmadığını belirtebilirim. Üstelik antalyaya ankaraya kıbrısa oraya buraya test için gidiyorlar ayda 4 5 defa. Youtube'dan gelen para o yolculukların ulaşım giderini karşılamaz. Bu kadar basit görme her şeyi. Yapalım hepimiz birer uygulama oh facebookta garajda yapıldı zaten mi diyelim
Tabiki hayir . Ama sonucta uygulama bir baslangic ve hic olmamasindan daha iyi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34 ve Porsche
abi 1 her zaman 0dan iyidir mantığı olamaz o 1in niteliği niceliği talebi önemlidir bu kadar sığ düşünme sen kaptan adamsın
Benim sadece demek istedigim su. Adam kimsenin zorlamasi istegi olmadan kendi kendine bir faydam olsun diye uygulama yapmis. Bu yuzdende otopark tan bir karsilik beklemedi dogal olarak.hos eger izin gelseydi program ismini temasini buraya daha ozel hale getirebilirdi.
Olayin 1 i veya 0 olarak dusunmuyorum.sonucta bir caba ve emek var ve bu ticari kaygilarla yapilmamis tamamen amator olarak baslayip ucunun nereye gidecegi kestirelemeyen bir durum . O yuzden bu kotudur veya iyidir diyemem ama en azindan kurumsallik sifatina uygun olacagini dusunuyordum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Benim sadece demek istedigim su. Adam kimsenin zorlamasi istegi olmadan kendi kendine bir faydam olsun diye uygulama yapmis. Bu yuzdende otopark tan bir karsilik beklemedi dogal olarak.hos eger izin gelseydi program ismini temasini buraya daha ozel hale getirebilirdi.
Olayin 1 i veya 0 olarak dusunmuyorum.sonucta bir caba ve emek var ve bu ticari kaygilarla yapilmamis tamamen amator olarak baslayip ucunun nereye gidecegi kestirelemeyen bir durum . O yuzden bu kotudur veya iyidir diyemem ama en azindan kurumsallik sifatina uygun olacagini dusunuyordum.

e tamam zaten biz ona defalarca teşekkürlerimizi ilettik bu tür bi uygulamaya dair planlar yok demekki kendisine + bi talepte bulunulmadı bir şey olmadı niye bu kadar büyütüyorsun ya ? hep örnek verdiğin diğer youtuberların vs uygulamaları mı var niye bi noktaya takılıyorsun?

Kaldı ki bu tür bi uygulama ihtiyacı olduğunu hissetseydi and abi sinan abi vs yaptıracak biri için illa ki duyuru yapardı ya da bulurdu belki berkin de yapardı ne var bunda bu kadar büyütecek her sorun bitti buna mı takıldın?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Soyle ornekleyeyim bende dediklerinize katiliyorum ama eh hocam facebook da bir kac kodla bir garajda yazilmisti sonuc ortada ben herkese sans verilmesi gerektiginden yanayim.grup genc demissiniz ama o gencler bugun youtube video cekenlere sadece video izleyerek ayda baya hatiri sayilir para kazandirabiliyor.unutmadan ornegin benim sosyal medya ile ilgili baglantim yok ama o genclerin elinde telefon iletisim aglari bence otoparkin her zaman isine yarayacaktir.bu marka olayina gelirsekte bazi anlasmalara varan kararlarda cikabilir ucunu gormek tunelin su anlik zor.geri kalan dediklerinizde hemfikirim.
İyi niyet konusunda kesinlikle şüphem yok ama yineliyorum, profesyonellik başka birşey.

Sean Parker diye bir herif var, olmasaydı facebook garajdan dışarı muhtemelen çıkamayacaktı. İçimizde birçok coder olabilir, sosyal medya uzmanı olabilir. İş yirmi otuz satır kodu yazıp kenara çekilmekle olmuyor. Her istendiği zaman yazdığın kodun arkasında durup teknik destek sağlayıp, gerektiğinde geliştirilmesi için de çabalaman lazım. İnsanlar bu işe binlerce lira para harcarken sadece yazılım almış olmuyorlar, satış sonrası teknik desteği de alıyorlar. Para verdikleri için de beğenmedikleri yerleri özgürce söyleyebilme hakkına sahip oluyorlar. Arkadaşımız sağolsun yazdı diyelim bir app ve hibe etti. günün birinde bir güvenlik açığı tespit edildi ve otopark.com bundan dolayı yasal sorumluluk altında kaldı. Sinan kimden hesap soracak?

Bu yüzden bazı adımların sistematik bir şekilde ve profesyonelce atılması gerekiyor. Yere sağlam basan ve geleceği görebilen bir oluşum isteniyorsa bu şart. Otopark.com sizin için bir hobi ama bu insanlar için bir iş, bunu unutmayın.
 
Açıkçası ben mevzuya gelecek yönüyle de bakmaya çalışıyorum. Bunu mümkün olan her platformda dile getirmeye çalışıyorum ve çalışacağım da. Sitenin veya otopark.com'un geliştirilmeye çalışılması bir yana bir kaç sene sonra, durumlar böyle devam ettiği müddetçe bu sektörün tamamen tasfiye sürecine gireceğini ön görüyorum.

Bu sektörün ülke içinde markalar açısından amacı, tüketiciye satış için reklam oluşturabilmek. Otomobil magazin sektörünün markalar tarafından lansmana çağırılması, test araçları ayrılması gibi etkinliklerin hepsinin amacı potansiyel müşterileri satış için çekmektir. Satışın olmadığı ya da ciddi ölçüde azaldığı durumlarda bu sıkıntıdan etkilenecek ilk sektörlerden biri otomobil tanıtım sektörüdür. Bu sektör tamamen kaybolmasa da ciddi bir eleminasyondan geçip sadece kafaya oynayan kurumsal yapıların hayatta kalabileceğini ön görüyorum. Bugün bir c segment otomobil 120 bin liraları görüyorsa, d segment bir otomobil 200 bin lira bandına yaklaştıysa, e serisi yarım milyon lirayı görüyorsa otomobil sektörü satışından tutun da magazinsel yönüne kadar olumsuz anlamda ciddi etkilenecektir. Hiç bir üretici satışı olmayan, azalan yahut maliyetini kurtarmayan hiç bir ürün için reklam/lansman v.b etkinliklere girişmez. Gidişat iyi değil ve Sinan'ın da içinde bulunduğu bu sektörün geleceği ciddi anlamda parlak değil.
 
Son düzenleme:
Hocam çok duygusal bakıyosunuz olaylara. Örnek vermeye çalışmıştım ama biraz daha açayım.

Doğan Kabak'ı az çok tanıdık. Belki iyi tanıyamayız diye And bir de röportaj videosu çekmişti hatırlarsınız. Bu aslında And'ın piyasada kendini kabul ettirme çabalarından biriydi. Bu sektörde benim gördüğüm kadarıyla dergicilik geçmişi olanlar firmalar tarafından ciddiye alınıyor. Youtube'da organik trafik çekecek samimi içerik üretecek yetenek And, Sinan ve arkadaşlarında vardı. Fakat Sinanın kesici efekti, And'ın konsolu mıncıklaması sadece genç kesimin hoşuna gidiyordu. Üstelik bu insanlar hayatlarının geri kalanını bu işten kazandıkları parayla idame ettireceklerdi ve bir takipçinin oturup birkaç gecede kodladığı ve teknik desteğini ne kadar sürdüreceği meçhul yazılım, bir grup gencin dergi satın alması ya da hatırı sayılır birinin bir marka üzerinde nüfuzunu kullanması geçici çözümlerdi. Turbo gibi yani, bunlara lazım olan helal beygir.

Bu yüzden Doğan Kabak ı denediler, ama Doğan onlara ihtiyacı olmadığını farkettiği an bıraktı gördüğünüz gibi.

Burak Ertem örneği var mesela, kaç aydır yoğunlaştı ve sonuç ortada. Daha piyasaya girse domine etmese bile sallayacak birsürü insan var. Aras Dinçer var mesela, yazıyor şu an için sadece. Hayatını sponsorlarla geçirmiş birsürü insan var, böyle bir sektörde tutunmaya çalışıyosun ve düşün sadece makine mühendisisin, meşhur olmanı sağlayan videolardan birinde x3 çamura saplanıyor, birinde amarok tamponu kırılıyor, birinde focus rs pert oluyor. Firmaların seni yaramaz çocuk olarak görmemesi için hiç bir neden yok, haliyle de kırıp dökebileceğin yerlere çağırmıyorlar.

Sizin bahsettiğiniz destek yöntemlerinin hiçbiri Sinanı bu insanların gözünde bir İngiliz asilzadesine çevirmez malesef. Profesyonellikle sizin anlattıklarınız farklı şeyler.Ama benim gördüğüm kadarıyla Sinan inatçı biri ve eninde sonunda kendini bu sektörde kabul ettirecek. Sadece biraz zaman.

Bu arada farklı projeler noktasında arkadaşların fikirlerine katılıyorum. Biraz lezzetsiz gidiyor bu ara, renklilik iyi olur.
Birincisi bu
Açıkçası ben mevzuya gelecek yönüyle de bakmaya çalışıyorum. Bunu mümkün olan her platformda dile getirmeye çalışıyorum ve çalışacağım da. Sitenin veya otopark.com'un geliştirilmeye çalışılması bir yana bir kaç sene sonra, durumlar böyle devam ettiği müddetçe bu sektörün tamamen tasfiye sürecine gireceğini ön görüyorum.

Bu sektörün ülke içinde markalar açısından amacı, tüketiciye satış için reklam oluşturabilmek. Otomobil magazin sektörünün markalar tarafından lansmana çağırılması, test araçları ayrılması gibi etkinliklerin hepsinin amacı potansiyel müşterileri satış için çekmektir. Satışın olmadığı ya da ciddi ölçüde azaldığı durumlarda bu sıkıntıdan etkilenecek ilk sektörlerden biri otomobil tanıtım sektörüdür. Bu sektör tamamen kaybolmasa da ciddi bir eleminasyondan geçip sadece kafaya oynayan kurumsal yapıların hayatta kalabileceğini ön görüyorum. Bugün bir c segment otomobil 120 bin liraları görüyorsa, d segment bir otomobil 200 bin lira bandına yaklaştıysa, e serisi yarım milyon lirayı görüyorsa otomobil sektörü satışından tutun da magazinsel yönüne kadar olumsuz anlamda ciddi etkilenecektir. Hiç bir üretici satışı olmayan, azalan yahut maliyetini kurtarmayan hiç bir ürün için reklam/lansman v.b etkinliklere girişmez. Gidişat iyi değil ve Sinan'ın da içinde bulunduğu bu sektörün geleceği ciddi anlamda parlak değil.
İkincisi bu

OTOPARK'ta bir çalışan olarak değilde vatandas.olarak soyleyeyim; Ben bu zamana kadar bu forumda bu kadar doğru tespit yapılan mesaj okumamıştım.
 
Birincisi bu

İkincisi bu

OTOPARK'ta bir çalışan olarak değilde vatandas.olarak soyleyeyim; Ben bu zamana kadar bu forumda bu kadar doğru tespit yapılan mesaj okumamıştım.
Maalesef dost acı söyler hocam. Bu platformu, buradaki insanları, Sinan'ı, seni herkesi çok seviyorum. Çok samimi ve güzel bir ortam oluşturulduğuna inanıyorum. Ama maalesef bu sektörün önü hiç parlak görünmüyor. Henüz bu sürece yeni girmeye başladık ama ilerleyen bir kaç sene içinde bu olumsuz yönetimin yansımalarını otomobil sektörüyle ilgili ne varsa hissetmeye başlayacak gibi duruyor.
 
Bir de şunun gibi videolar çıkarılabilir diye düşünüyorum. O haftanın otomobil konuları, haftanın en önemli aracı, piyasa değerlendirmeleri, aylık satış sonuçları vb. içeren çok uzun zamanlı olmayan videolar gelebilir. Belki panpa zihniyetindeki insaları çekmez ama ciddi ciddi otomobil konularını takip edenleri memnun eder.
 
Bir de şunun gibi videolar çıkarılabilir diye düşünüyorum. O haftanın otomobil konuları, haftanın en önemli aracı, piyasa değerlendirmeleri, aylık satış sonuçları vb. içeren çok uzun zamanlı olmayan videolar gelebilir. Belki panpa zihniyetindeki insaları çekmez ama ciddi ciddi otomobil konularını takip edenleri memnun eder.
Her yıl sonunda test edilen arabalar arasından yılın otomobili,en çok şaşırtanı,en kötüsü gibi şeylerde çekilebilir.
 
Asıl bakılması gereken yeri ben göstereyim.Sıradaki testler başlığı ölü. bildiğiniz ölü durumda. arada toprak atıyoruz ki bildirim gitsin şenlensin belki birşeyler koymayı eklemeyi hatırlarlar diye nafile. lafim a veya b kişisine değil. Üstelik eskisi gibi kimse test ne zaman diye sormuyor.Yakın zamanda forumun ömrünün biteceğini düşünüyorum çünkü genel olarak ölü toprağı var .Eğer sinan veya başkasına ulaşmak istiyorsanız instagram dan ulaşın.

tek tel cevap vermeye çalışacağım öncelikle bu forumu benimseyip endişeleriniz dile getirdiğiniz için teşekkür ediyorum.

Sıradaki testler başlığını özellikle güncel tutmuyorum çünkü artık ofisimiz olmadığı için ve kurgucularımız utku ve volkan freelance çalıştıkları için bugün çektiğim bir testi 1 ay sonra yayınlayabiliyoruz çünkü utku ve volkanında ayrı işleri oluyor. (not: hevesli bir arkadaş 21 mayıs pist gününde ben yardımcı olurum diyerek geldi, o gün çektiğim görüntüleri verdim, hala yapmadı. Maalesef izlediğiniz 15 dakikalık video için oldukça zaman harcanıyor.) onun için kendi programımı yapıyorum. He evet belki teste koymadan 1 hafta önce sıradaki testleri güncelleyebiliriz.
Durgunluk var yazanlar olmuş ama haftada 2 otomobil 1 motosiklet videosu koyuyoruz.
Aklıma gelenleri yazayım haftada 2 otomobil olduğunu varsayarsak; i30, e46m3, e300, smax, leon, ds5, q50, type r, 301, octavia, golfr pist, c3, gelecek.

Instagram evet çok daha aktif çünkü çok daha interaktif, sizler gibi hardcore takipçilerimize diğer platformda destek verirken görmek istiyorum. Kaldıki hergün foruma giriyorum bana gelen özel mesajları cevaplıyorum, gözüme kestirdiğim konular varsa 2 satır bişiler yazmaya gayret gösteriyorum. Benim forumda birşeyler yazmamam ilgisiz olduğum anlamına gelmesin sakın. otopark.com bir markadır, 5 yıldır bir marka yarattık ve sıfırdan piyasada otomobil firmaları tarafından kabul edildik.And gitti otopark bitti mi? hayır, yükselişine hızla devam ediyor. Herkesi mutlu etmek imkansız, And tabi ki kayıptır, otopark.com'un kurucusudur ama kendi bıraktı gitti. Ne yapabilirim? bir kaç kişinin otopark bitti yorumlarını ciddiye alıp moralimi mi bozayım? yoksa işime asılıp yeni projeler mi üretmeliyim?

Bu sene otopark.com hiç olmadığı kadar aktif ve proje alıyoruz. Goodyear, ford, mutlu akü, shell, gittigidiyor, yamaha vs. inşallah önümüzdeki senelerde de daha fazla birliktelikler yaşarız. (motul ile moto gp'ye gidiyorum ve hep istediğim yağ projesinden de bahsedeceğim) Bugün otopark.com menajerliğini yapmak isteyen bir firma ile görüştüm.
Anlıyacağınız durum vahim değil daha da güzel olacak. Ben sonuna kadar inanıyorum. Eski panpa videoları gelecek mi? hayır gelmeyecek zaten tek kaldım:) izmir söyleşide de bahsettiğim gibi büyüdük:) onları çektiğimiz zaman 24 yaşındaydım, panpaaaa ver açıyııı vur kırbacı. Hee içimdeki apaçi tabi ki yaşıyor hem de daha hızlı ama herşeyin yeri ve zamanı var, o zaman güzeldi ama şimdi yapsam bence yapmacık olur keza yeni ibiza cupra testinde kasarak yapmıştık, bence çok güzel olmamıştı. Ben şimdi panpa videosu çekerim ama apaçi ruhu yansıtmaz :)

abone sayısından bahsedeyim, yakında 200k olacağız ve 200k'ya özel abbas abi ile drift nedir videosu düşünüyorum. Evet abone sayımız çıkardığımız kaliteli işe göre oldukça az ama youtube dünyası bizimkinden biraz farklı xyz liralık otomobil, gülmeme challenge, kışkırtma vs. tarzı şeyler ilgi çekip daha fazla insana ulaşıyor. Yapmalımıyız? belki arada oyuncu cocuklarla falan ama onun haricinde benim yapmak istemediğim şeyler.

Kadın gözü Aslıyla beraber en yakın zamanda çekeceğiz, ama biliyorsunuz aslı çok yoğun yerinne gelecek kişinin en az aslı kadar dolu olması gerekir.

Sürüş eğitimi videosu yokuşta kalkış çektim, onu da müsait bir zamanda koyacağız.

Testler konusuna gelince, her testte notlarımı alıyorum ve aktrabildiğim kadar aktarıyorum. Herkesin tarzı farklı And farklı, Muhip farklı ben farklıyım. Herkes bu üçlüden kendince bir şeyler buluyordu. Herkesi memnun etmenin imkansız olduğunu biliyorum onun için benimle idare edeceksiniz:)

Uygulama konusuna gelirsek, başlıklardan birinde takipçimizin uygulama yaptığını görmüştüm fakat bunun haricinde ne arkadaşın benimle bir irtibatı olmadı. Güzel bir mobil uygulama çok iyi olur, istediğim birşey ama bu uygulamanın kullanıcıyı çeken bir yapısı olmalı oraya girmek için bir sebebi olmalı zaten web sitemiz mobil uyumlu buranın bir kopyası değil bambaşka interaktif bir uygulama olmalı. Hangi arkadaş yaptıysa benimle lütfen iletişime geçsin.

forumda duygusal bakmanız çok güzel birşey ama eski panpa videosu gelmiyor ya da torpidonun sertliğinden bahsemiyorum diye otoparkı bitirmeyin :) büyük resme bakın neler yaptığıma bakın, neleri çabaladığıma bakın biraz benim açımdan olaya bakın. Yazdıkları gibi kurumsalı bırakalı 1.5 sene oldu, kararımdan çok memnunun allaha şükür işlerde rayına giriyor, temmuz sonu kızım olacak onun heyecanı ayrı vs vs.
foruma yazmadım diye ilgilenmedi, otopark bitti vs vs. dünümeyin sizlerin destekleriyle bugunlere kadar geldik inşallah bundan sonra da daha güzel işler yaparak devam edeceğiz.

Öpüyorum. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...