Street Legal Go-Kart; Nissan Micra 1.3i 1998

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Kagan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ekli dosyayı görüntüle 28032

Geçenlerde geyik başlığına PVC den filtre borusu yapıp atmıştım, onu folyoyla sarıp filtre alıp denedim, alt devir ölüyor, üst devirde emiş hakikaten artıyor hatta öyle ki lpg ile yakıt ihtiyacını besleyemedim benzinde iyi güç verdi.
Fakat boru kısa sürede çok fazla ısınıyor ve güç normale dönüyor belki de azalıyor, ve sesi o kadar fazla ki 5 dakikada kaç kişi dönüp baktı sayamadım,
Arada bir kullanmak dışında işe yarayacağını düşünmüyorum.
O bölgede soğuk hava olmaz ki
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
PVC'den kendi çapımda air intake yapmaya çalışmıştım, evde siyah sprey boya vardı onunla boyadım ve ısınması eskisi gibi değil işe yaramasını beklemiyordum, filtrelerle beraber bi gezeyim dedim, tertemiz tavuk ciğerim olmuş.

 
Son düzenleme:
IMG_20200810_205806_458.jpg


Arabam yağ eksiltiyor diyordum, conta ben gidiyorum diyormuş, antalyaya giderken biraz sıkıştırınca tamamen kendini bıraktı...
Pistonlara su, radyatöre yağ karışa karışa antalyada gezdirdi aksaraya kadar da tık demeden geldi, conta da zaten 150 liraymış yarın sipariş edip değiştircem, soğutma sistemini de temizleyiciyle temizleyip tekrar antifriz doldurmayı düşünüyorum.

Orada da makyajsız kasa kullanma şansım oldu, çok daha simple, basit bir karakteri var, konfordan çok daha uzak ve süspansiyonları çok fazla yatıyor arkasını da kolayca bırakıyor ve öğrendiğim kadarıyla makyajsız kasanın (makyajlı hakkında bir fikrim yok) yürüyeni corsa b ile birebir aynıymış bu yüzden arkası çok oynak olabilir.
Makyajlı kasa biraz daha ağır, oturaklı ve konforlu ilerliyor, yatma da bariz daha az ve bu epey daha alçak olduğu için olabilir.

Bir de diğer arabanın pedal konumundan dolayı benim arabamın otomatikten manuele çevrilmiş olabileceğini düşündüm, diğer micraya göre debriyaj pedalı çok solda, gaz ve fren çok sağda duruyor ve debriyaj hissi tam anlamıyla "dokunmatik"
3cm falan basınca ayırıp bırakınca kavrıyor, diğer araba çok daha doğal çalışıyor, zamanında arızalanıp manuel şanzıman swaplanmış olabilir ama üzerinden kırık takoz çıkmasıyla alakalı bir fikrim yok yanlış düşünüyor da olabilirim.
 
Son düzenleme:
Ekli dosyayı görüntüle 28254

Arabam yağ eksiltiyor diyordum, conta ben gidiyorum diyormuş, antalyaya giderken biraz sıkıştırınca tamamen kendini bıraktı...
Pistonlara su, radyatöre yağ karışa karışa antalyada gezdirdi aksaraya kadar da tık demeden geldi, conta da zaten 150 liraymış yarın sipariş edip değiştircem, soğutma sistemini de temizleyiciyle temizleyip tekrar antifriz doldurmayı düşünüyorum.

Orada da makyajsız kasa kullanma şansım oldu, çok daha simple, basit bir karakteri var, konfordan çok daha uzak ve süspansiyonları çok fazla yatıyor arkasını da kolayca bırakıyor ve öğrendiğim kadarıyla makyajsız kasanın (makyajlı hakkında bir fikrim yok) yürüyeni corsa b ile birebir aynıymış bu yüzden arkası çok oynak olabilir.
Makyajlı kasa biraz daha ağır, oturaklı ve konforlu ilerliyor, yatma da bariz daha az ve bu epey daha alçak olduğu için olabilir.

Bir de diğer arabanın pedal konumundan dolayı benim arabamın otomatikten manuele çevrilmiş olabileceğini düşündüm, diğer micraya göre debriyaj pedalı çok solda, gaz ve fren çok sağda duruyor ve debriyaj hissi tam anlamıyla "dokunmatik"
3cm falan basınca ayırıp bırakınca kavrıyor, diğer araba çok daha doğal çalışıyor, zamanında arızalanıp manuel şanzıman swaplanmış olabilir ama üzerinden kırık takoz çıkmasıyla alakalı bir fikrim yok yanlış düşünüyor da olabilirim.
müsait olabilsem uzun uzun anlatacağım makyajsız kasayı ama.
benimkinin ön düzenin corsa b ile aynı olduğunu bilmiyordum.
ilk alındığında sana demiştim ya çok sert ve çok yatıyor bizim e90 320d bu kadar sert değil diye anlamışsındır.
ama tam bir görev arabası...
üstüne 2 kişilik yatak alıp gezebiliyorsunuz...
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara ve Kagan
müsait olabilsem uzun uzun anlatacağım makyajsız kasayı ama.
benimkinin ön düzenin corsa b ile aynı olduğunu bilmiyordum.
ilk alındığında sana demiştim ya çok sert ve çok yatıyor bizim e90 320d bu kadar sert değil diye anlamışsındır.
ama tam bir görev arabası...
üstüne 2 kişilik yatak alıp gezebiliyorsunuz...
Hakikaten görev arabası, asla ölmeyecek olan makyajsız kasa gibi hissettim, bendeki çok hanıma aldım arabası gibi olmuş 😂

Aynı motor olmasına rağmen motorun tepkileri de çok sert sertti alt devirlerde falan gaz tepkisi bariz daha fazla, rallide makyajsız yarıştırmalarının sebebi varmış yani.
 
  • Beğeni
  • Haha
Tepkiler: alkın ve fujiwara
Hakikaten görev arabası, asla ölmeyecek olan makyajsız kasa gibi hissettim, bendeki çok hanıma aldım arabası gibi olmuş 😂

Aynı motor olmasına rağmen motorun tepkileri de çok sert sertti alt devirlerde falan gaz tepkisi bariz daha fazla, rallide makyajsız yarıştırmalarının sebebi varmış yani.
makyajsız kasa bildiğim kadarıyla daha da hafif.
biraz ön düzen ayarlamasıyla benim micra daha uygun olabilir ralliye.
beni arabanın en mutlu eden yani bmw e90 320d’nin 9 yaktığı şehir içi rotamda micra’nın tüpsüz olmasına rağmen 7.4 yakması.😂😂
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan
DSC_0299.jpg
DSC_0292.jpg


Motor sağlıklı olmasına rağmen 1000kmde 1 litre kadar yağ eksiltme sorunu vardı, radyatör kapağının basınç düzenleyen zımbırtısı kırıkmış.
0.9luk kapak takınca sorun düzeldi aşırı ısınıp yağı da yakıyormuş, değiştirdikten sonra bir süre kullandım yağ hala aynı seviyede.
 
Yazmayı unuttum, bir günlüğüne kat iptali ile gezdim ve alt devir öyle ölüyor ve o kadar ses gürüldüyor ki geri katalizörü taktırdım, yaptırmak isteyen varsa üst devirlerin hakikaten güçleneceğini ama korkunç dezavantajı olduğunu unutmasın.
Koşturduğum araba olsaydı eğer kesiciyi krank balansının bozulmadığı 8000e kadar yükseltip öyle kat iptali yapardım o zaman iyi olur.

Katalizörü temizleyip taktırdım bu arada, bir kova simsiyah su gördüm ve biraz daha eskisinden kolay devirleniyor gibi hissettim patinaja alt devirde daha önce düşmesi imkansız gibiydi çünkü.
 
Son düzenleme:
Yazmayı unuttum, bir günlüğüne kat iptali ile gezdim ve alt devir öyle ölüyor ve o kadar ses gürüldüyor ki geri katalizörü taktırdım, yaptırmak isteyen varsa üst devirlerin hakikaten güçleneceğini ama korkunç dezavantajı olduğunu unutmasın.
Koşturduğum araba olsaydı eğer kesiciyi krank balansının bozulmadığı 8000e kadar yükseltip öyle kat iptali yapardım o zaman iyi olur.

Katalizörü temizleyip taktırdım bu arada, bir kova simsiyah su gördüm ve biraz daha eskisinden kolay devirleniyor gibi hissettim patinaja alt devirde daha önce düşmesi imkansız gibiydi çünkü.
Alt deviri güçlü olan 8v ve eski teknoloji araçlarda belki güzel olabilir.Onlarda çoğu zaman alt devir odaklı ekonomik ayarlı dengesiz bir tork dağılımı var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
Yazmayı unuttum, bir günlüğüne kat iptali ile gezdim ve alt devir öyle ölüyor ve o kadar ses gürüldüyor ki geri katalizörü taktırdım, yaptırmak isteyen varsa üst devirlerin hakikaten güçleneceğini ama korkunç dezavantajı olduğunu unutmasın.
Koşturduğum araba olsaydı eğer kesiciyi krank balansının bozulmadığı 8000e kadar yükseltip öyle kat iptali yapardım o zaman iyi olur.

Katalizörü temizleyip taktırdım bu arada, bir kova simsiyah su gördüm ve biraz daha eskisinden kolay devirleniyor gibi hissettim patinaja alt devirde daha önce düşmesi imkansız gibiydi çünkü.
benim elimden gelmiyor ankara’ya gel de benim katalizörü de temizleyelim.😂