HABER Volkswagen Grubu yeni Golf, Leon ve Octavia modellerini tanıttı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
taklit edılenmı ? bendekı donanımlar bıle 2 sene sonra geldı vw ye. ıste ınsanlar bunlara sinirleniyor yoksa vw oldugu ıcın degıl. bırı gelıp ford ıcınde bunları dese gene sınırlenırım. bu her marka ıcın gecerlı. her sefer orneklıyorum satıs adetı belırlıyor olsaydı nıssan gtr dunyanın en kotu arabası olurdu herhalde. madem en ıyısı golf ve bunu en cok satması belırlıyor o zaman dıger her marka kapanmalı . hanı rakamları bılmesem arada mılyonlarca satıs adetı farkı var derdım.komik işte sonra gelip vw ye catıyorlar tabıı canım bız cekemıyoruz ondan ;)

Bugün b ve c segmentindeki markaların ne zaman çift kavrama otomatik şanzımana geçtiğini araştırınca anlarsın taklit edilenin ne olduğunu. Benim taklit edilen donanım dediklerim herhangibir oto elektrikçide takılamayan şeyler.

Çift kavrama 2003 yılında porsche'de kullanılıp 2008'de vw modellerine uygulanmış, diğer büyük markalar 2010'da ilk örneklerini bu segmentte kullanmaya başlamış. Bugün hala daha yeni yeni buna geçen ama sorun yaşayan veya geçemeyen veya geliştirmeye devam eden markalar var.

Far muhabbeti de aynı, led farları ilk audi kullandı diye hatırlıyorum, b-c segmentine de ilk vw grubu adapte etmiştir.

Şimdi sıra ghost display'de. D segmentinden C'ye aktaran yine vw grup oldu golf ile, birkaç yıl sonra hız göstergeleri arasında navigasyonu diğer markalarda da görürüz.

Bunların yanında focus rs / golf r drag videosunda motor hacmi,beygir,tork avantajına rağmen rs'in durumu ortada.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
İki paket çekirdek aldım takipteyim :D
Gec bile kaldın
FB_IMG_1484682033380.jpg
 
Bugün b ve c segmentindeki markaların ne zaman çift kavrama otomatik şanzımana geçtiğini araştırınca anlarsın taklit edilenin ne olduğunu. Benim taklit edilen donanım dediklerim herhangibir oto elektrikçide takılamayan şeyler.

Çift kavrama 2003 yılında porsche'de kullanılıp 2008'de vw modellerine uygulanmış, diğer büyük markalar 2010'da ilk örneklerini bu segmentte kullanmaya başlamış. Bugün hala daha yeni yeni buna geçen ama sorun yaşayan veya geçemeyen veya geliştirmeye devam eden markalar var.

Far muhabbeti de aynı, led farları ilk audi kullandı diye hatırlıyorum, b-c segmentine de ilk vw grubu adapte etmiştir.

Şimdi sıra ghost display'de. D segmentinden C'ye aktaran yine vw grup oldu golf ile, birkaç yıl sonra hız göstergeleri arasında navigasyonu diğer markalarda da görürüz.

Bunların yanında focus rs / golf r drag videosunda motor hacmi,beygir,tork avantajına rağmen rs'in durumu ortada.
https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dsg arıza
http://mobilotoservis.com/blog/ogren/en-az-ariza-cikaran-otomobil-markalari#.WH84mfmLSUk ( bunun yenı versıyonuda vardı cocuklar paylasmıstı ordan bakılabılır durum hala aynı )
and cayır cayır hep soler ledlerın kendıne hayrı yok dıye ama ızlememıssın herhalde araba testlerını .
valla o ekstra fıyata tabıkı hayalet gosterge konur baska markalarda head up lar varken bunların sesı cıkmıyordu normaldır atak yapmaları lazım mecbur,
benım ıcın hıcbır zaman 0-100 bır arabanın dıgerınden daha ıyı oldugunu gostermez cocuk degılız sonucta.
 
Bunların yanında focus rs / golf r drag videosunda motor hacmi,beygir,tork avantajına rağmen rs'in durumu ortada.
Drag'da motor hacmi, hp ve tork değerlerinden ziyade ağırlık ve şanzıman ( aktarma organı önemlidir ). 30-40 hp'lik güç farkı maalesef çift kavrama bir şanzımanın kalkış performansını ve rakip aracın 100 kg daha ağır olma dezavantajını ortadan kaldıramaz. O yüzden rs'in biraz daha güçlü olması kalkış sırasında herhangi bir avantaj sağlamaz. Aynı araçları manuel olarak kaldırdığında da golf ciddi fark yiyor. Kalkışta önemli olan demek ki nedir ? Şanzıman yani aktarma organı. O sebeple herkes bilir ki çift kavrama vs manuel 0-100 ölçümü her zaman çift kavrama olan araç için +1 hatta +2 avantajdır önde olması konusunda. Powershift vs dsg kombinasyonuyla bir 0-100 denemesi olsaydı o zaman kıyaslamalar ve söylenenler kesinlikle tam kıvamında olurdu. Ha powershif vs dsg olsa ben yine dsg'li aracın daha iyi kalkacağını düşünüyorum aktarma konusundaki başarısından dolayı ama anlatmaya çalıştığım o videoda zaten baştan bir eksiklik vardı aktarma organları konusunda.
 
Son düzenleme:
https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dsg arıza
http://mobilotoservis.com/blog/ogren/en-az-ariza-cikaran-otomobil-markalari#.WH84mfmLSUk ( bunun yenı versıyonuda vardı cocuklar paylasmıstı ordan bakılabılır durum hala aynı )
and cayır cayır hep soler ledlerın kendıne hayrı yok dıye ama ızlememıssın herhalde araba testlerını .
valla o ekstra fıyata tabıkı hayalet gosterge konur baska markalarda head up lar varken bunların sesı cıkmıyordu normaldır atak yapmaları lazım mecbur,
benım ıcın hıcbır zaman 0-100 bır arabanın dıgerınden daha ıyı oldugunu gostermez cocuk degılız sonucta.

206 fotoğrafı koymuşlar kalp ben :D Bi de en çok arıza çıkaranlardan derler peugeota bu listeyi sevdim :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
hocam nesnel anlamda yazıyorum zaten. a3 premium onu geçmek lazım. golf ün bir seviye üzerinde üretilmiş bir araba. fiyata da yansıyor zaten. volvo da premium marka. basit bir şey. golf ün iç mekan kalitesini, motor şanzımanını, rahatlığını konforunu, yalıtımını vs. c premiumlarla kıyaslayabilirsiniz. fakat mazda 3 ün sadece sürüş dinamiği onlarla kıyaslanır. bu bile yeterli bir şey
bana gore vw premıum degıldır volvo premıum dur demek yersız ben fıyatlara bakarım benzer ıse bakmam yanı nedır ne degıldır. sızde kabul ettıysenız segmentın en ıyısı golf olmadıgını gorduk o zaman cunku bazı konularda daha ıyı olan mazda 3 var. ( yol tutus uygun fıyatlara donanım ve sorunsuzluk ) daha saglam ve donanımları ona gore yerlestırılmıs volvo var orneklıyorum bunu her marka ıcın yapabılırım. bundanda ' en ıyısının ' golf olmadıgını goruyoruz cunku herseyde en ıyısı degıl . mantıklı olanda bu c segmentı sonucta
 
Drag'da motor hacmi, hp ve tork değerlerinden ziyade ağırlık ve şanzıman ( aktarma organı önemlidir ). 30-40 hp'lik güç farkı maalesef çift kavrama bir şanzımanın kalkış performansını ve rakip aracın 100 kg daha ağır olma dezavantajını ortadan kaldıramaz. O yüzden rs'in biraz daha güçlü olması kalkış sırasında herhangi bir avantaj sağlamaz. Aynı araçları manuel olarak kaldırdığında da golf ciddi fark yiyor. Kalkışta önemli olan demek ki nedir ? Şanzıman yani aktarma organı. O sebeple herkes bilir ki çift kavrama vs manuel 0-100 ölçümü her zaman çift kavrama olan araç için +1 hatta +2 avantajdır önde olması konusunda. Powershift vs dsg kombinasyonuyla bir 0-100 denemesi olsaydı o zaman kıyaslamalar ve söylenenler kesinlikle tam kıvamında olurdu. Ha powershif vs dsg olsa ben yine dsg'li aracın daha iyi kalkacağını düşünüyorum aktarma konusundaki başarısından dolayı ama anlatmaya çalıştığım o videoda zaten baştan bir eksiklik vardı aktarma organları konusunda.
dsg ler en ıyısı yorumlarına hazırlanalım bence.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
dsg ler en ıyısı yorumlarına hazırlanalım bence.
Hocam beni bilirsin, çift kavrama şanzımanların ulaşılabilir modeller arasında hiç birini sevmem. Çünkü trafik, şehir içi kullanım ve sağlamlık açısından hemen hemen hepsi sıkıntılı. Ama iş performansa geldiği zaman dsg gibi aktarmayı neredeyse minimum düzeyde bir kayıpla gerçekleştiren başka çift kavrama şanzıman yok. O konudaki başarısının hakkını yersem, yalan söylemiş olurum.
 
Hocam beni bilirsin, çift kavrama şanzımanların ulaşılabilir modeller arasında hiç birini sevmem. Çünkü trafik, şehir içi kullanım ve sağlamlık açısından hemen hemen hepsi sıkıntılı. Ama iş performansa geldiği zaman dsg gibi aktarmayı neredeyse minimum düzeyde bir kayıpla gerçekleştiren başka çift kavrama şanzıman yok. O konudaki başarısının hakkını yersem, yalan söylemiş olurum.
aynen oyle hocam yuzde yuz katılıyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Cenk
https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=dsg arıza
http://mobilotoservis.com/blog/ogren/en-az-ariza-cikaran-otomobil-markalari#.WH84mfmLSUk ( bunun yenı versıyonuda vardı cocuklar paylasmıstı ordan bakılabılır durum hala aynı )
and cayır cayır hep soler ledlerın kendıne hayrı yok dıye ama ızlememıssın herhalde araba testlerını .
valla o ekstra fıyata tabıkı hayalet gosterge konur baska markalarda head up lar varken bunların sesı cıkmıyordu normaldır atak yapmaları lazım mecbur,
benım ıcın hıcbır zaman 0-100 bır arabanın dıgerınden daha ıyı oldugunu gostermez cocuk degılız sonucta.

Konuyu çarpıtıyorsun.

Bugün renault,hyundai,ford gibi markalar neden dct kullanıyor madem bu kadar sorunlu teknoloji?
Hepsinin farlar led/xenon olmaya başladı.

Head up display ile ghost ekranı aynı cümle içinde bile kullanmamak lazım. Birinde dandikten 2 tane bilgiyi cama yansıtıyor diğerinde kadranlardan tut navigasyona kadar dinamik şekilde,ihtiyaca göre ayarlanabilen bilgi ekranları söz konusu. Biraz daha kastırırlarsa konsolda multimedia'ya bile gerek kalmayabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
hocam yazıyorum ya deminden beri. golfün volvodan daha ucuz haliyle ona denk birçok nokta varken mazda sadece sürüş dinamiğinde denk. mazda nın sürüş dinamiği dışında golf ten iyi olduğu bir nokta yok. yani siz bunu diyerek golf c premiumlar kadar iyi değil ama mazda vs diğerlerinden iyiyi kabul etmiş oluyorsunuz :) ben de zaten öyle düşünüyorum.
hocam yıne dıyorum mazda donanım bakımından daha ılerıde ıdı. head up lar kor noktalar vs golf e daha gelmemısken mazda bunu ucuz sunuyordu hemde. bu bır. yol tutus daha ıyı kabulum bu ıkı. sorunsuz bu 3. yanı 3 nokta varmıs. ben sıze daha cok nokta cıkarabılrım ama dıyeceklerım oznel olur kanıtlayamam kısıden kısıye degısır cunku o yuzden 3 te bıraktım.bırde neden mazda dan daha ıyı olsun yahu golf ben yol tutusa tasarıma donanıma sorunsuzluga onem veren bırıyım 2 sn gec hızlanması sorun degılkı :) bakın gene dıyorum herseye ragmen mazda en ıyısı degıl golf te degıl ne bılım volvo da degıl hepsının musterısı farklı dıyorum sıze
 
Konuyu çarpıtıyorsun.

Bugün renault,hyundai,ford gibi markalar neden dct kullanıyor madem bu kadar sorunlu teknoloji?
Hepsinin farlar led/xenon olmaya başladı.

Head up display ile ghost ekranı aynı cümle içinde bile kullanmamak lazım. Birinde dandikten 2 tane bilgiyi cama yansıtıyor diğerinde kadranlardan tut navigasyona kadar dinamik şekilde,ihtiyaca göre ayarlanabilen bilgi ekranları söz konusu. Biraz daha kastırırlarsa konsolda multimedia'ya bile gerek kalmayabilir.
konuyu buraya getıren ben degılım. bahsettıgın markaların hangısı sorunsuz unvanını alabıldı ? cıddı anlamda soruyorum sana. hepsının farları led evet bunu yapmayan bır dacıa var ama hepsı kullanıyor dıye aynı kalıte oldugunu dusunuyormusun ? and her teste ustune basa basa dedı bu konuda opel astra c segmentınde farları ıle neredeyse mukemmel demıstı. yanı her sakallıya baba dememek lazım. valla ben 4 sene normal kadran yerıne en azından head up kullanmayı yeglerım.teknolojıye ayak uydurmak lazım
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...