HABER Volkswagen Grubu yeni Golf, Leon ve Octavia modellerini tanıttı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hocam ne diyeyim bilemedim... Plastikse soğuktan sıcaktan çatlaması kaçınılmazdır zaten de, Plastik kaplamanın içinde asıl karter vardır bence. Levha şeklinde metal hakiki karter koruyucu yerine karterin üstünü kibarca kapatacak plastik bir parça koymuşlardır. Asıl yağ kaçağı içeride, gözünüzle gördüğünüzden farklı bir kaynaktandır.
Sizin arabayı nakliye sırasında aktarmalardan birkaç metre yükseklikten tekerleklerin üzerine düşürmüşler gibime geliyor. Bu kadar üst üste arızanın başka bir izahı olamaz.
Hocam plastik kaplamanın altında metal levha, çelik yahut alüminyum malzemeden üretilmiş bir karter varsa, darbesiz bu sert malzeme nasıl çatlar ? Darbeyle çatlamış olsa şekil bozukluğundan anlaşılır. Isınmayla da çatlayacak malzemeler değil çünkü bu alaşımlar.
 
Son düzenleme:
Volvo s60'ın 2 parça fardan makyajla birlikte vazgeçmesi ne kadar saçmaydıysa, Oktavya'nın da 2 parça fara dönmesi o kadar güzel olmuş ama küçük bir farkla. 2 parça yapayım derken küçük tek bir parça kalmış o far. Sebep tasarım hatası. Izgaraya yakın olan far parçası ile ızgara arasından sac geçirmezsen, far da ızgaraya dahil olur, ızgara geniş gözükür, o dıştaki far da tek parça olarak dımdızlak orda kalır işte öyle. Epic fail işte.

Hep biz mi söylüycez bunları yaa.
 
Hocam plastik kaplamanın altında metal levha, çelik yahut alüminyum malzemeden üretilmiş bir karter varsa, darbesiz bu sert malzeme nasıl çatlar ? Darbeyle çatlamış olsa şekil bozukluğundan anlaşılır. Isınmayla da çatlayacak malzemeler değil çünkü bu alaşımlar.
yok ki altta dandik bir plastik levha üstünde plastik karter . Hepsi bu
 
Hocam ne diyeyim bilemedim... Plastikse soğuktan sıcaktan çatlaması kaçınılmazdır zaten de, Plastik kaplamanın içinde asıl karter vardır bence. Levha şeklinde metal hakiki karter koruyucu yerine karterin üstünü kibarca kapatacak plastik bir parça koymuşlardır. Asıl yağ kaçağı içeride, gözünüzle gördüğünüzden farklı bir kaynaktandır.
Sizin arabayı nakliye sırasında aktarmalardan birkaç metre yükseklikten tekerleklerin üzerine düşürmüşler gibime geliyor. Bu kadar üst üste arızanın başka bir izahı olamaz.
Yani aracın altı bir kaç kere sürtmüş olabilir. Daha yeni bakımdan çıktı önceden olan bir şey değil yani zaten önceden olsa motor yağı çoktan biterdi. Araçta düşmr falan olduğunu sanmıyorum. Kısaca altı yere değdi ve plastik olan karter çatladı. Aslında bu kadar basit. Plastik yaparsan kırılır :))
 
Hocam sizin kanala bir göz attım. Hyundai de arıza çıkarmış. Biraz bu işin bahtsız bedevilerinden olmuşsunuz maalesef. Ben sizin kadar arka arkaya tüm sıkıntıları yaşayan görmedim yalan yok. Yakında bir de direksiyon kutusu arızası bekliyorum sizden. :) gerçekten geçmiş olsun

Hyundai benim değildi arkadaşım. Devamlı tekrarlayan bir debriyaj üst merkez sorunu vardı. Ustaya göstermek için çekmiştik. Benle bir ilgisi yok yani
 
Forever atmosferik!!!
Israrla turboya geçmeyen tek süperspor markası lamborghini'nin ellerinden öperim.

2015-lamborghini-huracan-36-1500x1000.jpg
Yakında lambo SUV geliyor.o turbo olacak:( harbiden lambo dışında turbo kullanmayan kim kaldı?
 
şunu söylemek istiyorum ki hybridler gelmiş elektrikliler gelmiş siz turboya kurban olun bunlar iyi günler. turbo motorun 2 handikapı ne yaparlar ise yapsınlar atmo sesi veremeyen yapısı ve turbo lag. lag sorununu zaten supercharge ile aştılar. maliyetten dolayı her arabaya yapmıyorlar ama teknoloji o kadar hızlı gelişiyor ki turbo lag diye birşey 10 20 seneye kalmaz. atmosferik dediğin 2.0lt üstüdür zaten şu değişen dünyada. altı şuan çocukluğumuzdaki, ergenliğimizdeki kadar zevk vermiyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...