HABER Volkswagen Grubu yeni Golf, Leon ve Octavia modellerini tanıttı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Plastik karterli araçların alt muhafazasını çelik yahut iyi alaşıma sahip alüminyum bir malzemeden alıp taktırmak şart oldu o zaman. Aracın altı, her an darbeye ve dışarıdan gelebilecek her türlü tehdite en açık bölge.
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG
Mazda benzinlilerde alüminyum dizellerde sac kullanılıyor genelde abicim, genelde diyorum çünkü benim gördüklerim böyleydi hani ekstrem motorları nasıldır bilemiyorum, Japonlar alüminyum kullanıyor yav
Tesekkur ettim cok aydinladik valla sayende bende bi gidip konussam adamlarla iyi olcak galiba
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG
Ben saç kartere de pek güvenmem. Yetkiliyle bir konuşayım bakalım, adam gibi dayanıklı bir alt muhafaza aksesuarı var mı ellerinde.
karter yüksekte kalıyor zaten abi karteri vuracak kadar şeye denk gelirsen radyatörü de patlatırsın şanzımanı da çatlatırsın :D
focuslarda zaten basit bir muhafaza var ama sert şeylerde çok faydası olacağını sanmıyorrum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Sailor
Mazda benzinlilerde alüminyum dizellerde sac kullanılıyor genelde abicim, genelde diyorum çünkü benim gördüklerim böyleydi hani ekstrem motorları nasıldır bilemiyorum, Japonlar alüminyum kullanıyor yav

hocam eskileri için konuşmak gerekirse zaten mazda,ford,pejo,citroen,volvo ufak farklılıklar olsa da aynı dizel motoru kullanmıyor muydu doğal olarak kullandıkları parçalarda benzer olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...