HABER Volkswagen Grubu yeni Golf, Leon ve Octavia modellerini tanıttı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kardeş dediklerinde haklılık payı var da adamın dediği de doğru şimdi. her vw konusuna ben senin dsg olmadan girdiğini de daha görmedim :D kimse kendi yaptığına bakmıyor problem o
ben baska konulardanda girerim ama bazı seyler kanıtlanmıyor. yanı gıdıpte bır adama ya bu vw nın yol tutusu zayıf dedıgımde al bak testlere dıyor oysakı ınsanın kendı beklentılerı farklı olabılır. ama vw cok sorunsuz pıyasanın en ıyısı dıyenın suratına dsg dıye vuruyorum dogrudur . ozellıkle su vw olmasa konusacagınız konu yok dıyen eleman bu konuda cok haklı
 
1~ kimsenin vw alamamasi gibi birsey soz konusumu sence ? Hatta bazi orta segment markalardan daha ucuz
2~her konunun altinda vw olmasinin sebebi baslik altinda senin gibilerin devamli vw ovmesinden kaynakli
3~ornek veriyorum .dunyanin en sorunsuz markasi mazdadir bu bilinir ama benim gibi mazda sever adamlar asla bir baslik altina bak ama piyasanin en iyisi mazda demez bilir her malin iyi yani oldugu kadar kotu yanida vardir herkesin zevki farklidir her basligin altina mazda alin mazda mazda demez bunu volvo severde yapmaz ne bilim cok fazla marka sever var kul yapimi oldugunu bilir herkes o yuzden ovmez durduk yere
4~sezarin hakki sezara dsg deyince cinleriniz tepenize cikiyor ama kimse bosuna laf soylemiyor bunu herkes kabul ediyor kimse dunyanin en iyisi diye pislik atmiyor hos bu bir ferrari degil ulasilamaz olsa anlardim bi nebze
5~ sunda cok haklisin vw olmasa konusacak konumuz yok cunku baska bir marka bagimlisi bizleri bu denli eglendiremezdi.
6~ cenk sana cevabini verdi lutfen artik onurunla sus.

Senin de psikolojik sorunların var heralde? Ben nerede vw alma alamama muhabbeti yaptım? Bugün araba fiyatları 10-20 farkla aynı zaten.

Vw'nin konusunda rakiplerini geride bırakacak dedim diye mi deliriyorsunuz, satış rakamları,taklit edilen teknolojileri,sonuçları vs ortada işte.

İster susarım ister yazarım senden izin mi alacam, kıçı kırık araba muhabbetinden onur,gurur,karakter analizi yapacak kadar boş olduğunuzu bu kadar ilan etmeyin. Hayat arabalar,forumlar demek değil. Biraz sakin olun!
 
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
hocam denilen şey seni kızdırıyor olabilir. normaldir de. ama adam aslında doğru söylüyor. senin spresifik bir beklentin varsa gidip o modeli alırsın ona saygı duyulur. ama b segmentinin en iyisi genel anlamda polo mesela. c de golf. d de net bir birinci yok mesela. bunda bozulacak bir şey yok. ha senin donanımdan başka bir beklentin yoksa gider en dolu olanı seçersin o ayrı. ama bazı segmentlerin net birincisi var. bunu inkar etmek yanlış olur. bozulunacak bir şey yok. fakat bunu söylerken üslup da önemli. daha önce çokça yazdım vw artık kendi rakip olan markaların üretim kalitesiyle önüne geçti biraz. bunu kabul etmek lazım. sevmeyenleri vw nin iyi olmasını bilmesi de zaten bir çıt daha sinir ediyor :) gerek yok bunlara
bende diyorum ki neye göre kime göre ? konustugunuz forum sahıbı and ve sınan bıle c segmentınde en ıyısı mazda 3 demıstı. ama bakın ben herseye ragmen en ıyısı lafını asla kullanmam cunku c segmentı bır araba herhangı bır bıreyın her turlu ıstedıgını karsılamaya uzaktır yanı arabasını cok seven ınsanlar elbette vardır bende cok sevıyorum ama c segmentının en ıyısı dıye bırsey yoktur hele hele b segmentıne gırmıyorum bakın.net olabılmesı ıcın bazı krıterler vardır ve ben bugune kadar arabayı gectım teknolojıdede bır bırıncı yoktur. o yuzden pıyasada cok cesıtlılık vardır ve olacaktırda. yoksa ben enayı mıyım golf almayayım fıyat daha ucuz ıken hemde. sadece benım ısteklerım beklentılerım farklı ıste bu yuzden ne golf ne baska marka '' en iyisi '' asla olamaz olamayacaktır ozellıkle 100 mılyar cıvarında bır araba ıcın.
 
Senin de psikolojik sorunların var heralde? Ben nerede vw alma alamama muhabbeti yaptım? Bugün araba fiyatları 10-20 farkla aynı zaten.

Vw'nin konusunda rakiplerini geride bırakacak dedim diye mi deliriyorsunuz, satış rakamları,taklit edilen teknolojileri,sonuçları vs ortada işte.

İster susarım ister yazarım senden izin mi alacam, kıçı kırık araba muhabbetinden onur,gurur,karakter analizi yapacak kadar boş olduğunuzu bu kadar ilan etmeyin. Hayat arabalar,forumlar demek değil. Biraz sakin olun!
taklit edılenmı ? bendekı donanımlar bıle 2 sene sonra geldı vw ye. ıste ınsanlar bunlara sinirleniyor yoksa vw oldugu ıcın degıl. bırı gelıp ford ıcınde bunları dese gene sınırlenırım. bu her marka ıcın gecerlı. her sefer orneklıyorum satıs adetı belırlıyor olsaydı nıssan gtr dunyanın en kotu arabası olurdu herhalde. madem en ıyısı golf ve bunu en cok satması belırlıyor o zaman dıger her marka kapanmalı . hanı rakamları bılmesem arada mılyonlarca satıs adetı farkı var derdım.komik işte sonra gelip vw ye catıyorlar tabıı canım bız cekemıyoruz ondan ;)
 
hocam zaten zevk farklılığı olsun herkes aynı şeyi almasın. and ve sinan bey mazda 3 ü mekanik hissi yüzünden alırım demişlerdir. en iyisi olduğu için değil. bence bunun siz de farkındasınız :) golf ten çıkarıyorum mevzuyu c premiumların ihtiyaçlarına çok yönlülüğüyle ve en çok doğruyu işaretlemesiyle genelde 3 serisi cevap vermiştir. f segmentine s serisi mercedes... en çok şeye cevap veren en iyisi olur hocam :) bu çok normaldir yani.
yok hocam en son unıversıtede soyleyısındede ustune basa basa dedıler bu segmentte en ıyısı mazda 3 parasını hak eden tek araba dıye.en son and araba testınde mazda ıc mekanını övdü vw nın cok sıkıcı ve basıt demesınden sonra.acıkcası and her konuda mazda 3 u ovsede ben mazda sever olarak yınede en ıyısı olarak goremıyorum . daha ıyısı oldugu ıcın degıl 100 mılyara c segmentı sattıkları ıcın.he 60 mılyara alırım o zaman oturur konusuruz ama su paralara hıcbırısı haketmıyor. 3 serisine verılen parayı bana versınler ben onları sırtımda tasırım. normal bır arabanın 2 katı pahalı bır araba alıyorsanız elbette bır arabadan daha ıyı hatta en ıyısı olmasını beklersınız.ben hıcbır zaman s serısı en ıyısı dıye duymadım bazen 7 serısı de one cıktı. yanı bu fıyatlarda bıle en ıyısı cıkamayabılıyor onu dıyorum herkesın nasıl parmak ızı farklı ıse herkese hıtap edebılen bır kul yapımı urun cok zor. keza bu c segmentınde en ıyısı olabılmesı ıcın fıyatların 200 bazında olması lazım cunku bır yerden alınıyorsa bır yere verılıyor 4 ' 4 luk olması yurtdısında suratına bakılmayan c segmentınde mumkun degıl
 
yalnız bak bazı kişiler için doğru demiş. çok da şaapmamak lazım. bazı kişiler diyorum da @CenkGs üstüne alınmasın şimdi:D
Yok hocam estagfurullah niye alınayım :) Ben elimden geldiğince tecrübem yahut bilgim olan her araçtan gördüklerim kadarıyla yazıp çizmeye çalışıyorum kendi çapımda. Ama ben yeri geliyor vw'de konuşuyorum yeri geliyor başka markalardan da konuşuyorum. Evet vw konusunda biraz daha fazla yorumum geçiyor olabilir, bunun da sebebi forumun genelinde bu konu çok fazla konuşuluyor. Dolayısıyla o muhabbete dahil oluyor insan. Ama benim citroen dışında cidden kötüleyeceğim, berbat diyeceğim hiç bir marka model yok. Yorumlarımda da olmadı zaten.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
hocam bu dediğinize hiç katılmıyorum. basit bir şekilde c segmentinde golf ün rakiplerinden üstün olan kısımlarını, geride olan kısımlarını yazalım. bunu siz de biliyorsunuz ki golf ün artısı herhangi bir rakibinden bariz önde olacaktır. aynı şey 3 serisinin rakipleriyle olan ilişkisi için de geçerli. 911 in çok yönlülüğüyle bunu başarmasında geçerli. :) bir sürü örnek sayılır bunun gibi. polo en iyi değil dediniz. en iyi motor şanzıman kombinasyonu onda, en konforlu, sessiz ve kaliteli olanı o. yol tutuşu iyi. zaten başka da bir değerlendirme kalmadı :) en iyi böyle olunur zaten. sıkıcı diye öznel bir yorumla bu en iyi değil demek olmaz hocam. çok satması onun suçu değil
otopark vıdeolarını ızlemenız yeterlı aslında. bahsettıgınız arabaların testlerını ızleyın sonra dıgerlerını zaten kendılerını test esnasında soyluyorlar. bende onlara guvendıgım ıcın ve onların yorumlarını kendımde betımleyıp tecrube ettıgım ıcın and ve sınan ın dedıklerıne yuzde 90 katılıyorum. buraya tek tek yazıp ıkı taraflı yorulmaya gerek oldugunu dusunmuyorum cunku bugun konussak yarın ıbıza versiyon 2 gelip bır baslıgı bitirecektir o yuzden en ıyı kanıt an ıtıbarıyle bulunan vıdeolar olacaktır.
 
hocam bu dediğinize hiç katılmıyorum. basit bir şekilde c segmentinde golf ün rakiplerinden üstün olan kısımlarını, geride olan kısımlarını yazalım. bunu siz de biliyorsunuz ki golf ün artısı herhangi bir rakibinden bariz önde olacaktır. aynı şey 3 serisinin rakipleriyle olan ilişkisi için de geçerli. 911 in çok yönlülüğüyle bunu başarmasında geçerli. :) bir sürü örnek sayılır bunun gibi. polo en iyi değil dediniz. en iyi motor şanzıman kombinasyonu onda, en konforlu, sessiz ve kaliteli olanı o. yol tutuşu iyi. zaten başka da bir değerlendirme kalmadı :) en iyi böyle olunur zaten. sıkıcı diye öznel bir yorumla bu en iyi değil demek olmaz hocam. çok satması onun suçu değil
bu arada kendımı dogrulamak ıcın polo vıdeosunu ılerleterek ızledım yerden yere vurmuslar nasıl en ıyısı olabılıyor bılmıyorum. sımdı golf vıdeosuna bakıyorum ama emınım kı ıste bu en ıyısı cok fazla artısı var dıyeceklerını sanmıyorum. sonra baska c segmentlerıne bakcam kı bunu sızde yaparsanız emınım kı bır farkındalık yaratacaktır
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bir golf 7 TDI sahibi olarak sadece şunu demek isterim ki; Bir daha VW mi asla ama asla . yok salıncak burcu koptu, yok volan dağıldı, yok pedal sensörü bozuldu, yok DPF tıkandı, yok bagaj su aldı vs.........
Hocam sizin için gerçekten çok üzülüyorum. Allah yardımcınız olsun inşaallah. Ama burada sizin kızmanız gereken markadan ziyade sizi mağdur eden satış sonrası hizmeti verenler olmalı. Araca kızmayın diyorum çünkü belli ki üretim hatası var aracınızda. Yani seri üretim bandından geçen her ürünün belli bir partisinde bu tarz bozukluklar olabiliyor. Başka bir golf alsanız muhtemelen bu sorunları yaşamazsınız. Aracınızı kesinlikle yenisi ile değiştirmeyen doğuş grubu suçludur burada.
 
Hocam sizin için gerçekten çok üzülüyorum. Allah yardımcınız olsun inşaallah. Ama burada sizin kızmanız gereken markadan ziyade sizi mağdur eden satış sonrası hizmeti verenler olmalı. Araca kızmayın diyorum çünkü belli ki üretim hatası var aracınızda. Yani seri üretim bandından geçen her ürünün belli bir partisinde bu tarz bozukluklar olabiliyor. Başka bir golf alsanız muhtemelen bu sorunları yaşamazsınız. Aracınızı kesinlikle yenisi ile değiştirmeyen doğuş grubu suçludur burada.

İyi niyetin için teşekkür ederim, sağolasın. Ama diğer konuda size katılamayacağım çünkü benim yaşadığım sorunları yaşayan yüzlerce kişi var. Buda demek oluyor ki Araçlarda ciddi anlamda mühendislik hatası veya umursamazlık var.
Sorunları ana üretici VW almanya ile görüştük adamların umurunda bile değil. Neticede VW nin üretim hatalarını DOğuş düzeltemez, geçici çözümlerle garanti bitene kadar oyalıyorlar işte.
 
izleyelim hocam :) konuşuruz da. sırayla yazarız hangisinin nerelerde daha iyi olduğunu. ben de vw hastası biri değilimdir aslında. sadece 2011 mazda 3 üm varken es kaza bir golf 6 incelemeye gitmiştim. benimkinin her tarafından düğme çıksa da anladım ki bu araba çok sattığı için en iyi değil. en iyi olduğu için çok satıyor. zaten genel olarak gözlemliyorum. diğer marka sahipleri (ki buna ben de dahildim) daha sorunsuz, daha donanımlı diye mutlu olmaya çalışıyor. makyajsız olan polo gerçekten kötüydü. ben makyajlı olandan bahsediyorum. 1.2 tsi incelemesinden. golf ün de videolu incelemesinde tekerler gaza sert basınca sarıyor demeleri dışında bir eleştiri yoktu :)
hocam o zaman polo en ıyısı degıl. makyaj sonrası 2014 sonrası polo en ıyıye oynar denmesı gerek. aynı sey 2012 oncekı dsg ler ıcınde gecerlı. belırlı bır zaman aralagından sonra yanı dıye belırtelım. kı bundanda makyajsız polo nun kotu oldugunda hemfıkırız ama yıne cok satmıstı demekkı satıs adetlerınden cıkarım yapmak pek dogru degıl bunu anlıyoruz. bılıyorsunuz benımde su anlık mazda 3 2011 model arabam var dokundurdugunuzu anlıyorum ama heyecana kapılıp oltaya takılmak ıstemıyorum sız oyle dıyorsanız sızın ıcın oyledır tabı :) ama ıkı ınsan fıkır ayrılıgına dusebılıyorsa o araba en ıyısı degıldır cunku genele hıtap etmıyordur zaten boyle dıyeyım.
 
Anlatmak mümkün değil maalesef, :)) Aynı sorunlar onlarda da vardır eminim . Ya fark etmiyorlar yada dile getirmiyorlar .
bu birazda kişilikle alakalı hocam. ben su an aılemle yasıyorum oturdugumuz evde standartların bıraz ustunde sayılır. ona ragmen her zaman daha ıyısı daha luksu oldugunun farkındayım. hıcbır zaman cıkıp en luks evde ben oturuyorum demem dıyemem zaten. arabalarda benzer sekılde. turk halkında ben bunu aldım ama bakın en zekınız benım en mantıklı harcamayı ben yaptım dıye ovunmek cok vardır hıcbır zaman kotu yanlarını gostermez soylemezler. aldıgınız herhangı bır malın kotu yanlarını nesnel bır sekılde soyleyebılmek belırlı bır gormus gecırmıslıge baglı bır konudur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
İyi niyetin için teşekkür ederim, sağolasın. Ama diğer konuda size katılamayacağım çünkü benim yaşadığım sorunları yaşayan yüzlerce kişi var. Buda demek oluyor ki Araçlarda ciddi anlamda mühendislik hatası veya umursamazlık var.
Sorunları ana üretici VW almanya ile görüştük adamların umurunda bile değil. Neticede VW nin üretim hatalarını DOğuş düzeltemez, geçici çözümlerle garanti bitene kadar oyalıyorlar işte.
Doğrudur hocam. Ben vw araçları konusunda forumda konuşulan belli başlı arızalar dışında başka bir şey bilmiyorum. Ama mantıken aracınızda oluşan bu peş peşe arızalara bakılınca insan diyor ki kesin üretim hatası var. Çünkü tek bir araçta bu kadar sorun çıkması demek üretim hatası demektir. Benim focus aracımda mesela debriyaj balatasının markasından dolayı bir ötme mevcut. Asbestsiz kimyasalla üretilen bir balata o yüzden bu sesi çok zorlanınca yapıyor. Ama garantisi olduğu için servisin verdiği dışında bir balata takamıyorum. Dolayısıyla yeni bir balata bekliyorum. Hani bu tarz tek tük sorunlar normaldir, ama sizin aracınızdaki gibi seri halde sorun çıkarsa o üretim hatasıdır. O yüzden zaten vw'nin bunun arkasında durması gerek dedim. İnşaallah siz ve diğer kullancılar da sorunları çabucak halledersiniz hocam.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
hocam size dokundurmak için demedim. :) makyajsız polo da 2008 de çıkmış bir araba. zaten o dönem üzerinden konuşmak çok doğru değil. o dönemdeki diğer arabalara da bakmak lazım. zaten görüşüm sizin dediğinizle paralel. son 15 yılda üretilen her modelle beraber bir fark oluştu. golf için de yazalım. en iyi iç mekan kalitesi, en sessizi, en iyi motor şanzıman ikilisi, en ferahlarından biri, yol tutuşu iyi, eşya gözleri çok iyi; yani kısacası daha iyi araba değerlendirme skalasında daha çok doğruyu yaparak olunuyor. rakipleri bu kadar doğruyu yapamıyor çünkü. ilk defa mazda 3 bu kadar yaklaştı. o da çok vasat motor şanzıman, yalıtım ve aile kullanımı için klostrofobik oluşundan kaybetti.
2008 de cıkmıstır ama benım aldıgım 2011 senesınde hala satılıyordu.hocam yıne dıyorum goruslerınızı oznel degıl nesnel yazmanız gerek kı karsılıklı fıkırlerı beyan edelım. en ıyı ıc mekan kalıtesı ne mazda ne golf te bana gore audı dedır. evet belkıde seat golf audı benzer ortak noktaları var ama aralarındakı fıyat farkının asıl kahramanı kalıte etmenıdır. en sessızı kesınlıkle degıl testlerde and bunu hep soyluyor zaten su an tam hatırlamıyorum ama volvo dıye demıslerdı sankı ama bır alman veya japon degıldı bahsedılen marka. motor gercekten ıyı lafım yok sanzıman ıcınde 2012-2013 sonrası dıye belırtırsek hemfıkır olurum. ama gene en ıyısı dıyemem . yol tutusu hıc alttan almaya gerek yok o konuda en ıyısı mazda ve focus tur. her teste dıle getırılır and ın deyımı ıle baska aracların gıremedıgı vırajlarda mazda show yapacak kadar iyidir. cunku mazda yatırımını sase dengesı ve yol tutusa harcamıstır bu yuzden motoru sızın deyımınızle eskıdır . sanzıman ıse sorunsuz ama yavas olan tork konv. olandır.esya gozlerı bakımından ıyı olsa nolur kotu olsa nolur benı pek ılgılendırmıyor acıkcası cok fazla modeller arası degısken olacagını dusunmuyorum :D yalıtım konusunda hemfıkırım mazda bı tık daha zayıf ama klostrofobık degıl cla desenız hemfıkırımde onun gıbı degıl orneklıyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...