1. Foruma kayıt olmak için tıklayın !

VW Arteon 4Motion vs Opel Insignia GSI | DRAG & YARIŞ

Konu, 'Haberler' kısmında Baris Inselel tarafından paylaşıldı.

  1. BerkayT

    BerkayT Panpa

    Kayıt:
    9 Eylül 2016
    Mesajlar:
    6.079
    Beğenilen Mesajlar:
    8.362
    Marka:
    Citroen
    https://www.opel.com.tr/content/dam...anuels/yeni-insignia/insignia_temmuz_2018.pdf

    322. sayfa yazıyor.

    insignia gsi.PNG



    Arabalar.com bilmem ama auto-data yı az önce ben değiştirmek için talepte bulundum :D
     
    Son düzenleme: 30 Kasım 2018
  2. Mustafak

    Mustafak Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1.019
    Beğenilen Mesajlar:
    2.015
  3. BerkayT

    BerkayT Panpa

    Kayıt:
    9 Eylül 2016
    Mesajlar:
    6.079
    Beğenilen Mesajlar:
    8.362
    Marka:
    Citroen
    O zaman o yorumda ben sadece burayla ilgili yorum yapacağım. Çünkü bu yorum genel olarak dönüyor. Herkes Sinan Koç pilotajında filan demiş ama kimse bu adamın video sonundaki yorumları dikkate almamış :)
     
    Mustafak bunu beğendi.
  4. cnkakyz

    cnkakyz Profesör

    Kayıt:
    9 Eylül 2016
    Mesajlar:
    465
    Beğenilen Mesajlar:
    933
    Marka:
    Opel
    Insignia güç ve şanzıman farkına rağmen iyi iş çıkarmış. Pist viraj odaklı ama Arteon da sıfır tutuşa sahip bir araç değil sonuçta. Bana kalırsa Insignia Gsi paket bu, 1.3 sn ve 30 hp 20 nm tork açığını kapamış bi şekilde. Tabi bana kalırsa adil bi karşılaşma için aynı motorlu Gsi paket olmayan bir Insignia şarttı. Her şeye rağmen günümüz şartlarda ulaşılması güç ve bu fiyatlarla bana göre gereksiz araçlar.
     
    spartacus ve Mustafak bunu beğendi.
  5. by

    by Panpa

    Kayıt:
    17 Kasım 2016
    Mesajlar:
    3.376
    Beğenilen Mesajlar:
    6.150
    Marka:
    Audi
    TTS’deki Haldex su anda mqb platformunda ulasilabilecek en ust nokta.
    Arteon’daki Haldex ile TTS’deki Haldex’in verdigi tepkilerin alakasi yok. Arteon’un o yattigi virajlarda TTS ip gibi cikar. Alt yapi olarak da platformdaki setup olarak da TTS Arteon’un cok onunde (magnetic ride vs..)
    Sinan’in Istanbul Park videosunda araba hic oyle yuzmedi. Kaydigi noktalar oldu ama toparladi. O tepkilerin Arteon’daki tepkilerle alakasi yok. Izleyin her iki video’yu da ne demek istedigimi anlayacaksiniz
     
    Son düzenleme: 30 Kasım 2018
  6. atoprak

    atoprak Profesör

    Kayıt:
    5 Kasım 2016
    Mesajlar:
    1.027
    Beğenilen Mesajlar:
    1.347
    Marka:
    Volkswagen
    Arteon ve eski Passat CC lere baktığımda aklıma gelen en son şey belkide dar, kısa ve görece yavaş bir pistte viraj yapmak olur..Buna verin otobanı, siz Vivaldi dinlerken, o 240 la aksın gitsin...

    Ben frenleri güçlü ve muhtemeln pistte daha dirayetli, daha hafif bir ınsignia nın, Sinan sürüşü ile, Arteon u, o pistte geçmesini bekliyordum.

    Olayı batıran (veya Arteon u da kurtaran) şey sanırım şanzıman ... biraz ağırkanlı olduğu söyleniyordu
     
    Porsche bunu beğendi.
  7. OzanDnz

    OzanDnz Profesör

    Kayıt:
    15 Ekim 2016
    Mesajlar:
    889
    Beğenilen Mesajlar:
    1.350
    Marka:
    Ford
    TTS zaten dingil mesafesi ile de üretiliş amacına da baktığımızda, ağrılık merkezinin aşağıda olması ile de zaten iyi olmak zorunda. Ama o arabanın hakkı olan dönüşleri yapmıyor yine de. çok fazla kafadan kayıyor izledim videosunu.
     
    yunuscelik29 bunu beğendi.
  8. by

    by Panpa

    Kayıt:
    17 Kasım 2016
    Mesajlar:
    3.376
    Beğenilen Mesajlar:
    6.150
    Marka:
    Audi
    Haldex gerektiginde arka tekerleklere gucu veriyor. Onden kaymasi normal, alt yapisi bu sonucta. Ancak beklenecegi uzere tutup Arteon gibi de yatmaz.
    @DouglasAdams
     
  9. DKB34

    DKB34 Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    289
    Beğenilen Mesajlar:
    516
    Marka:
    Seat
  10. yunuscelik29

    yunuscelik29 Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    903
    Beğenilen Mesajlar:
    597
    TTS,vasat ya.
    Keyifsiz,önden kayan,limitleri yüksek olan sıradan bir Audi.
     
  11. yunuscelik29

    yunuscelik29 Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    903
    Beğenilen Mesajlar:
    597
    Bencede :D
    Üretiliş amacı performanslı sürüş olanla Standart bir aracı kıyaslamak...
     

Sayfayı Paylaş