VW Arteon 4Motion vs Opel Insignia GSI | DRAG & YARIŞ

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,171
Son düzenleme:

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,171

cnkakyz

Profesör
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
473
Panpa puanı
956
Konum
Houston
Marka
Mitsubishi
Insignia güç ve şanzıman farkına rağmen iyi iş çıkarmış. Pist viraj odaklı ama Arteon da sıfır tutuşa sahip bir araç değil sonuçta. Bana kalırsa Insignia Gsi paket bu, 1.3 sn ve 30 hp 20 nm tork açığını kapamış bi şekilde. Tabi bana kalırsa adil bi karşılaşma için aynı motorlu Gsi paket olmayan bir Insignia şarttı. Her şeye rağmen günümüz şartlarda ulaşılması güç ve bu fiyatlarla bana göre gereksiz araçlar.
 

by

Panpa
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,765
Panpa puanı
7,282
Konum
İstanbul
Marka
Audi
ben de insigniayı övmedim zaten, gönderilerde arteonun sanki mükemmel dönebildiğinin gösterilmesine şaşırıp bu yorumları yaptım. Sizin bi gönderinize cevap yazdım belki sonlarda diye o ayrı da genel olarak vag grubunun bu haldex sistemi ile yüzdüğünü defalarca gördük. Sinan abi assymetric sıfır lastiklerle tts ile çıktı yine gördük nasıl döndü araba. İnsignia nın ancak yakalama sebebi şanzıman. Arteon'da bulunan dsg viraj çıkışlarında ara hızlanmada daha seri davranıyor. Ayrıca diğer pilot da boşa atılacak bir adam değil. Tamam Sinan abinin bileği ayrı da o da yoldan geçen biri değil. O yüzden sanki Arteon çok üstün bir arabaya fark atmış, mükemmel dönmüş gibi konuşulmasına şaşırıyorum. Arteon vasat bir arabadır benim gözümde. tasarımı hariç alınacak bir tarafını göremiyorum ben.
TTS’deki Haldex su anda mqb platformunda ulasilabilecek en ust nokta.
Arteon’daki Haldex ile TTS’deki Haldex’in verdigi tepkilerin alakasi yok. Arteon’un o yattigi virajlarda TTS ip gibi cikar. Alt yapi olarak da platformdaki setup olarak da TTS Arteon’un cok onunde (magnetic ride vs..)
Sinan’in Istanbul Park videosunda araba hic oyle yuzmedi. Kaydigi noktalar oldu ama toparladi. O tepkilerin Arteon’daki tepkilerle alakasi yok. Izleyin her iki video’yu da ne demek istedigimi anlayacaksiniz
 
Son düzenleme:

atoprak

Profesör
Katılım
5 Kas 2016
Mesajlar
1,267
Panpa puanı
1,781
Konum
İstanbul
Marka
Seat
Arteon ve eski Passat CC lere baktığımda aklıma gelen en son şey belkide dar, kısa ve görece yavaş bir pistte viraj yapmak olur..Buna verin otobanı, siz Vivaldi dinlerken, o 240 la aksın gitsin...

Ben frenleri güçlü ve muhtemeln pistte daha dirayetli, daha hafif bir ınsignia nın, Sinan sürüşü ile, Arteon u, o pistte geçmesini bekliyordum.

Olayı batıran (veya Arteon u da kurtaran) şey sanırım şanzıman ... biraz ağırkanlı olduğu söyleniyordu
 

OzanDnz

Profesör
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
1,041
Panpa puanı
1,850
Konum
İstanbul
Marka
Ford
TTS’deki Haldex su anda mqb platformunda ulasilabilecek en ust nokta.
Arteon’daki Haldex ile TTS’deki Haldex’in verdigi tepkilerin alakasi yok. Arteon’un o yattigi virajlarda TTS ip gibi cikar. Alt yapi olarak da platformdaki setup olarak da TTS Arteon’un cok onunde (magnetic ride vs..)
Sinan’in Istanbul Park videosunda araba hic oyle yuzmedi. Kaydigi noktalar oldu ama toparladi. O tepkilerin Arteon’daki tepkilerle alakasi yok. Izleyin her iki video’yu da ne demek istedigimi anlayacaksiniz
TTS zaten dingil mesafesi ile de üretiliş amacına da baktığımızda, ağrılık merkezinin aşağıda olması ile de zaten iyi olmak zorunda. Ama o arabanın hakkı olan dönüşleri yapmıyor yine de. çok fazla kafadan kayıyor izledim videosunu.
 

by

Panpa
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,765
Panpa puanı
7,282
Konum
İstanbul
Marka
Audi
TTS zaten dingil mesafesi ile de üretiliş amacına da baktığımızda, ağrılık merkezinin aşağıda olması ile de zaten iyi olmak zorunda. Ama o arabanın hakkı olan dönüşleri yapmıyor yine de. çok fazla kafadan kayıyor izledim videosunu.
Haldex gerektiginde arka tekerleklere gucu veriyor. Onden kaymasi normal, alt yapisi bu sonucta. Ancak beklenecegi uzere tutup Arteon gibi de yatmaz.
@DouglasAdams
 

yunuscelik29

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,062
Panpa puanı
682
Yaş
20
Konum
İstanbul
TTS zaten dingil mesafesi ile de üretiliş amacına da baktığımızda, ağrılık merkezinin aşağıda olması ile de zaten iyi olmak zorunda. Ama o arabanın hakkı olan dönüşleri yapmıyor yine de. çok fazla kafadan kayıyor izledim videosunu.
TTS,vasat ya.
Keyifsiz,önden kayan,limitleri yüksek olan sıradan bir Audi.
 

yunuscelik29

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,062
Panpa puanı
682
Yaş
20
Konum
İstanbul
TTS zaten dingil mesafesi ile de üretiliş amacına da baktığımızda, ağrılık merkezinin aşağıda olması ile de zaten iyi olmak zorunda. Ama o arabanın hakkı olan dönüşleri yapmıyor yine de. çok fazla kafadan kayıyor izledim videosunu.
Bencede :D
Üretiliş amacı performanslı sürüş olanla Standart bir aracı kıyaslamak...
 
Üst