HABER VW Arteon 4Motion vs Opel Insignia GSI | DRAG & YARIŞ

Arada 30 beygir var bu fark az mı? O zaman Arteon aradaki 30 beygir avantajını verimli bir şekilde kullanamamış denilemez mi?
Bence denmesi gereken şey GSi takısına İnsignia'nin sahip olduğu motorların yakışmıyor olması. Zaten herkes alt-yapı olarak "Performans" modeli bir aracın standart Arteon dan daha başarılı olduğunu söylüyor.
 
Bence denmesi gereken şey GSi takısına İnsignia'nin sahip olduğu motorların yakışmıyor olması. Zaten herkes alt-yapı olarak "Performans" modeli bir aracın standart Arteon dan daha başarılı olduğunu söylüyor.
Doğru, ancak o başka bir konu. Klasik firmaların pazarlama çakallığı işte. Ancak Arteon R-Line falan olsa sorun kalmayacak mıydı yani? Ben söyleyeyim yine bitmeyecekti bu muhabbet. Ben ismine/takısına/pazarlama çakallığına bakmıyorum açıkcası, yapabildikleri üzerinden değerlendirmek daha mantıklı bence.

Tersten düşünüyorum, Insignia 30 hp güçlü olsaydı ve Passat'ı çok az farkla geçseydi herkes Opel'e sütçü beygiri diyecekti :D
 
Son düzenleme:
Cidden A5’in iç mekanıyla Arteonun kalitesinde uçurum mu var sence ?
Yanlış anlama ben zaten A5 kaliteli diyorum sıkıntı yok,premium premiumdur.Adı bile Geyik Testlerine inanan onları baz alan kalmış ya ona gülüyorum :D
Geyik testi konusundaki fikrinizi Otopark.com forum ahalisine havale ediyorum cevap vermeye dahi değmez
 
Pilotaj hafiflik ve frenlerine rağmen Insignia böyle bir pistte geciliyorsa o 210 beygirin hepsi sütçü beygiridir. Benim yorumlamam bu şekilde
ha ha ha ha yani gerçekten böyle güldüm. sanki arteon 5 saniye fark atmış gibi yorum. 30hp nin ne demek olduğunu bilmeyen burada hala arteon övüyor. arabanın viraj çıkışında ne hale geldiğini görmek bu kadra mı zor? gözlerinize vw amblemi mi taktınız göremiyorsunuz? fanlık kör etmiş. opel i sevmem de sonuç ortada
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cagdas Cag
ha ha ha ha yani gerçekten böyle güldüm. sanki arteon 5 saniye fark atmış gibi yorum. 30hp nin ne demek olduğunu bilmeyen burada hala arteon övüyor. arabanın viraj çıkışında ne hale geldiğini görmek bu kadra mı zor? gözlerinize vw amblemi mi taktınız göremiyorsunuz? fanlık kör etmiş. opel i sevmem de sonuç ortada
Arteon övdüğüm falan yok Insignia gömdüm
 

arteon len yol duduş len desege farklı bunda len. sütçü beygiri değil len :p
Kocaman insanlarız elimizde veriler var ona göre tartisabiliriz. Evet burda görülüyorki arteon leş peki sportif suspanyonlu alt yapısı çok daha iyi 150-200 kg hafif sinan koç şoförlüğündeki insignianin geri kalmayı bırakıp yaklaşık 1 sn fark atması gerekmezmiydi ? Bu körfez pisti hizlanmaya çok müsait bir yer mi ? Ton başına bg hesabı yaptığımızda arteonun çok bir avantajı görülmüyor. Insignia burda 210 bg bir araba gibi davranmış mı. Herkes burda freni atlıyor 200 kg arabanın cok daha güçlü frenleri var ve 58 saniyede dönülen bir yerde frenin etkisi 30 bgden dan daha yüksektir eminim. Ben japoncuyum sonraki aracımda ya bir premium olur kismet olursa yada yine japondan devam vag ile uzaktan yakından alakam yok eşimin aracı dışında oda saatli bomba yatıyor kapının önünde. Saygı çerçevesinde kalırsak sevinirim
 
Beygir arttıkça beygir farkının etkiside düşer.
75 ile 100 arasında uçurum var iken 200 230 arasında olmaz.
Arteon’un performanslı modeli çıkacakmış az bekleyin onla kıyaslarsınız.
R-line olması birşeyi değiştirmiyor sadece görünüş katıyor şuan için.
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus
Geyik testinde zaten standart olmaz ki. Aynı sürücü. Aynı hava. Aynı lastik olacak. Lastiğin hava basıncı bile işi bozar.
Demek istediğim şey işte.Aynı sürücü aynı lastikle aynı psi ile yapsın ozaman anlarsın farkı.Ben İnsignia mı Arteon mu iyi yol tutuyor bilmiyorum.
 
Arteon daha iyi süre çıkarmış standart model olmasına rağmen,kalkıştada geçmiş ama insigniacıların zoru ne anlamıyorum :D neticede daha iyi süre çıkarmış.
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus
Nasıl ayıramaz ya ? Passatla Arteonu ayıramayan gitsin göz doktoruna falan görünsün,bu arada bence Arteon daha şık duruyor A5’ten.
Arteon’un iç mekanı hiçde kalitesiz değil bence,herkes Passatla aynı diyor ama kimse A5’in iç mekanı A4’le aynı demiyor..
Bence a5 arteondan güzel duruyo tercih meselesi
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso ve by
Arteon daha iyi süre çıkarmış standart model olmasına rağmen,kalkıştada geçmiş ama insigniacıların zoru ne anlamıyorum :D neticede daha iyi süre çıkarmış.
Siz arteoncu olabilirsiniz bilmiyoruz lakin insigniacı olan Yok haklıya hakkını veriyoruz. Virajlarda bariz daha iyi tutunduğundan arteonun yüzdüğünden bahsediyoruz. Gerçi siz geyik testini dahi anlamsız bulduğunuz için pistte sizin için anlamsızdır sonuçta pilotlar aynı değil lastikler aynı değil basınç aynı değil vs Anlamsız bulduğunuz konu hakkında fikir yürütüyorsunuz
 
Kocaman insanlarız elimizde veriler var ona göre tartisabiliriz. Evet burda görülüyorki arteon leş peki sportif suspanyonlu alt yapısı çok daha iyi 150-200 kg hafif sinan koç şoförlüğündeki insignianin geri kalmayı bırakıp yaklaşık 1 sn fark atması gerekmezmiydi ? Bu körfez pisti hizlanmaya çok müsait bir yer mi ? Ton başına bg hesabı yaptığımızda arteonun çok bir avantajı görülmüyor. Insignia burda 210 bg bir araba gibi davranmış mı. Herkes burda freni atlıyor 200 kg arabanın cok daha güçlü frenleri var ve 58 saniyede dönülen bir yerde frenin etkisi 30 bgden dan daha yüksektir eminim. Ben japoncuyum sonraki aracımda ya bir premium olur kismet olursa yada yine japondan devam vag ile uzaktan yakından alakam yok eşimin aracı dışında oda saatli bomba yatıyor kapının önünde. Saygı çerçevesinde kalırsak sevinirim

Aralarında sadece 21 kilo fark var İnsignia 1807 kilo Arteon 1828

Edit: 1807 kilo sport tourermış Liftback versiyonu 1772 kiloymuş
 
Son düzenleme:
Aralarında sadece 21 kilo fark var İnsignia 1807 kilo Arteon 1828

Edit: 1807 kilo sport tourermış Liftback versiyonu 1772 kiloymuş
Screenshot_2018-11-30-20-10-53-229_com.android.browser.png
Screenshot_2018-11-30-20-04-57-615_com.android.browser.png
Screenshot_2018-11-30-20-17-30-294_com.android.browser.png

Ben bunlara gore konuştum opelin brosüründe bulamadım
 
Kocaman insanlarız elimizde veriler var ona göre tartisabiliriz. Evet burda görülüyorki arteon leş peki sportif suspanyonlu alt yapısı çok daha iyi 150-200 kg hafif sinan koç şoförlüğündeki insignianin geri kalmayı bırakıp yaklaşık 1 sn fark atması gerekmezmiydi ? Bu körfez pisti hizlanmaya çok müsait bir yer mi ? Ton başına bg hesabı yaptığımızda arteonun çok bir avantajı görülmüyor. Insignia burda 210 bg bir araba gibi davranmış mı. Herkes burda freni atlıyor 200 kg arabanın cok daha güçlü frenleri var ve 58 saniyede dönülen bir yerde frenin etkisi 30 bgden dan daha yüksektir eminim. Ben japoncuyum sonraki aracımda ya bir premium olur kismet olursa yada yine japondan devam vag ile uzaktan yakından alakam yok eşimin aracı dışında oda saatli bomba yatıyor kapının önünde. Saygı çerçevesinde kalırsak sevinirim
ben de insigniayı övmedim zaten, gönderilerde arteonun sanki mükemmel dönebildiğinin gösterilmesine şaşırıp bu yorumları yaptım. Sizin bi gönderinize cevap yazdım belki sonlarda diye o ayrı da genel olarak vag grubunun bu haldex sistemi ile yüzdüğünü defalarca gördük. Sinan abi assymetric sıfır lastiklerle tts ile çıktı yine gördük nasıl döndü araba. İnsignia nın ancak yakalama sebebi şanzıman. Arteon'da bulunan dsg viraj çıkışlarında ara hızlanmada daha seri davranıyor. Ayrıca diğer pilot da boşa atılacak bir adam değil. Tamam Sinan abinin bileği ayrı da o da yoldan geçen biri değil. O yüzden sanki Arteon çok üstün bir arabaya fark atmış, mükemmel dönmüş gibi konuşulmasına şaşırıyorum. Arteon vasat bir arabadır benim gözümde. tasarımı hariç alınacak bir tarafını göremiyorum ben.