Yanlamayan Bir Bmw Daha mı Yapmışlar?

TuncYcl

Profesör
8 Eyl 2016
731
1,070
2,320
28
İstanbul
Marka
BMW
Arka basinci arttirman lazim, ayrica tork cok cok yuksek olmadigindan kaymayi gucle degil agirlik transferi ile baslatman lazim. Ustune F20 zaten dengeli bir araba. Dusun beygirli arabalarda bu tarz isleri yapmak cok daha fazla tecrube ister. Diger arabalardaki gibi 20 30 la giderken az basayim gelsin diyemezsin ustune cikman lazim arabanin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
6,824
26,081
5,720
Ankara
Marka
Skoda
Lastik basıncı düşüktür , 218i alan bir arkadaşımla gaza gelip yanlayalım demiştik araç izin vermiyordu resmen yanlanmasına (DSC filan kapalı) arkadaş araç aracın lastik basıncından dolayı yanlamadığını öğrenmişti serviste.
servis yanlayamayanlara yardımcı oluyo mu vay be
 

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Servis elemanları yeri geliyor müşteriye nasıl yanlanır onu gösteriyorlar, Koluman da çalışan arkadaşımdan duyduğum bir bilgi.Onun haricinde arkadaşlar konuyu ekşitmenin anlamı yok bence arkadaşın istediği 80-90 ile yan yan viraj bitirmek değil.Ara sıra arkasını hafifçe bıraksın istiyor hepsi bu zaten öyle 80-90 la arkadan itişli araçla uzun viraj bitiren adam da TR de sınırlı.

Arkadaşa önerimi söyledim tekrar söylüyorum lastik basıncı muhtemelen 16 janttır önleri 32 arkayı 36 basın, bir de @TuncYcl arkadaşımızın ve benim ilk sayfada dediğim üzere ağırlık transferi yapmanız gerekir, öyle iki gaz hamlesi ile bozulacak kadar limiti düşük bir araç değil 1 serisi.Onun haricinde aracı kötülemeye de gerek yok keşke gücümüz yetse ve olsa da binsek mis gibi araba keşke önden çekere geçmeseydi, belki sürümden kazanır 10 yıl sonra falan alabilirdik.Keyifli kazasız belasız sürüşlere, arkadan itişli aracı olup da yapmadım etmedim diyen yalan söylüyordur, gereksiz ahlak polisliğine gerek yok zannımca.
 
Son düzenleme:

Bergozgen

Berk Özgen
Takipçi
15 Şub 2020
4
9
20
33
Muğla
Marka
BMW
Hocam, güç yetersiz, ne yaparsanız yapın o güçle virajda yanlamanız mümkün değil, 200 beygir ve üstü güçlerde aracın arkası kopmaya başlıyor. Lastikleriniz yeteri kadar kötü, rahat olun :D Bu yüzden yeni kasada 1 serisinin ön çekere geçmesi son derece yerinde bir karar oldu. Araba zaten langır lungur bide, çok tehlikeli oluyor koparma hareketleri.
Evet güç başlıbaşına bir problem. Fakat bu kadarıda yeterli geldi bana. Keza öncedende dediğim gibi 350hp’de çok seri yanlıyor (M3) ancak cidden profesyonel olmak gerekli :)
Ancak benim zaten amacım bütün virajı yanlayarak almak değil. Çabalar, çalışılır ancak en sonunda SOS tuşunu kullandırtır :)


o halde bir yanlış anlaşılma olmuş. özür dilerim yorumum için :)

Hiç önemli değil:) Keza bu konuda kendim de çok hassasım. Trafik veya insan içinde yapmak son derece riskli ve ayrıca; bulunduğumuz bölge, insanlar el-ayak çektiklerinde tamamen tanıdık insanlar ile baş başa kalıyorsunuz. Bu durum pek hoş olmuyor. Biri görse “vaybe adama bak (burası küfürlü oluyor) arabanın canına okuyor (burasıda küfürlü oluyor)“ veya “artist misin sen in aşağı” gibi çok ayıplanıyorsunuz. Utandırıcı bir şey:)
Yarın bir gün aracı satmak istediğimdede “alma o arabayı, canına okuyordu” gibi bir çok mesele de önüme sürülür.

Kışın Muğla'nın merkezinde bile in cin top oynar bazı ana caddeler hariç. Bahsettiği yollara otobüs minibüs çalışmaz :D

:) Yoksa sizdemi bu bölgedensiniz merak ettim açıkçası:) Bundan 10 sene önce yine bu zamanlarda şöyle plaj taraflarına gidelim dedik 2 arkadaş modial motorsiklet ile. Bir lakaya girdik ve motor birdaha hiç çalışmadı. Ne telefon çekiyor nede bir insan geçiyor. Dağın başında kaldık gece nin yarısı. Sabaha kadar bekledik. Bir çoban bile geçmedi:) Sonra zaten elimizde motoru

Benim çok bilgim yok ama kilitle alakalı olabilir mi? Arkadaşımın E34 520i'si bile yanlıyorsa 200üstü beygirlere gerek olduğunu düşünmüyorum.

Bunu birkaç yerde daha okudum. Defransiyeli değiştiriyorlar. Fakat motor aksamı ile oynamak hiç içime sinmiyor ve zaten hedefim çok büyük bir şey de değil.


Bu arkadaşımın videosu ama 520 değil 525 imiş. Sadece kilit var. Videodaki 70 beygir şahin bile yanlıyor bilmiyorum beygirle alakalı olduğunu düşünmüyorum.

Evet işte bu durum, performans konusunda kafa karıştıran en büyük problem. Şahinin hem motoru hemde yürüyen aksam esnekliğinin Bmw’den daha iyi olucağını hiç sanmıyoru


Bizde de var ayni aletten. Dsc kapalı sport modda manuel 2.viteste kavşak müsaitse hafif hafif kayıyor alet. Sirf bunun icin arada hanımın arabayi alip geziyorum :D
Bence arabaya alışamamışsınız

:) Sorunumun çözümü listesinin en son ihtimali bu olucaktır kesinlikle. Her noktayı kontrol ettikten sonra hala aynı ise evet bu kez problem bende:) Buda biraz zaman isteyecek


BMW böyle giderse eski BMW'lerin fiyatı daha da artacak. Hayalimdeki E39 M5 hayal olarak kalacak.

Bende aynı fikirdeyim. 2012 170hp 1.6 motor seçeneğim de vardı fakat yıl olarak bu modeli seçtim. Yokse eski motor bu araca çok yakışıyordu.


Aracınızın çekişinde bir sorun olabilir mi? Veya aktarmada şanzıman tarafında bir sorun? Tekerleğe aktarılan güçte arada küçük aksamalar olsa bile istediğinizi yapmanızı engeller ve direk spin vb. olaylara sebep olur.

Ben aracı 2.el olarak aldım. Harta 3.sahibiyim. Alım günü önce borusandan randevu aldık ve aracı bir güzel gösterttik. Sonrasında birde expertize gittik.
Fakat bunların hiç biri sizin dediğiniz kritik noktaya bakmıyor ve bende gerçekten şüphelendim.
Peki bu

Servis elemanları yeri geliyor müşteriye nasıl yanlanır onu gösteriyorlar, Koluman da çalışan arkadaşımdan duyduğum bir bilgi.Onun haricinde arkadaşlar konuyu ekşitmenin anlamı yok bence arkadaşın istediği 80-90 ile yan yan viraj bitirmek değil.Ara sıra arkasını hafifçe bıraksın istiyor hepsi bu zaten öyle 80-90 la arkadan itişli araçla uzun viraj bitiren adam da TR de sınırlı.

Arkadaşa önerimi söyledim tekrar söylüyorum lastik basıncı muhtemelen 16 janttır önleri 32 arkayı 36 basın, bir de @TuncYcl arkadaşımızın ve benim ilk sayfada dediğim üzere ağırlık transferi yapmanız gerekir, öyle iki gaz hamlesi ile bozulacak kadar limiti düşük bir araç değil 1 serisi.Onun haricinde aracı kötülemeye de gerek yok keşke gücümüz yetse ve olsa da binsek mis gibi araba keşke önden çekere geçmeseydi, belki sürümden kazanır 10 yıl sonra falan alabilirdik.Keyifli kazasız belasız sürüşlere, arkadan itişli aracı olup da yapmadım etmedim diyen yalan söylüyordur, gereksiz ahlak polisliğine gerek yok zannımca.


:) Kesinlikle. Amacım bu kadar uzun virajlar değil. Keza öyle bir heves için sadece piste özel araç yapıp pistte takılmak gerek.

Kimsenin maddi durumunu bilmiyorum fakat gerçekten çok kolay almadım bende aracı. Zarar vermeden, teknikde veya yürüyen aksamda bir problem mi var diye önce buraya sormak istedim.

Ayrıca merkez transferi yöntemini biliyorum. Ama denemedim gerçekten. Denemek için aracı biraz daha tanımak isterim. Yalnız vu yöntemde uzun virajlarda yararlı diye biliyorum.

konuyu özetlemek gerekirse
1- Lastik basıncı
2-Aktarım organlarının kontrol edilmesi.
3-Motor gücü yükseltmek (bu pek benim planımda yok)
4-Ağırlık transferi
5-Zaman ile aracı tanımak.
Yada hiç zorşamayıp kadere razı olup temiz kullanarak uzun yıllar binmek.

belki ilerire 320d’ye geçebilirim. Fakat günümiz ekonomi şartlarında bile ben bu aracı zor alabiliyorken 320’ye oek ihtimal vermiyorum.
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,617
1
64,386
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Evet güç başlıbaşına bir problem. Fakat bu kadarıda yeterli geldi bana. Keza öncedende dediğim gibi 350hp’de çok seri yanlıyor (M3) ancak cidden profesyonel olmak gerekli :)
Ancak benim zaten amacım bütün virajı yanlayarak almak değil. Çabalar, çalışılır ancak en sonunda SOS tuşunu kullandırtır :)




Hiç önemli değil:) Keza bu konuda kendim de çok hassasım. Trafik veya insan içinde yapmak son derece riskli ve ayrıca; bulunduğumuz bölge, insanlar el-ayak çektiklerinde tamamen tanıdık insanlar ile baş başa kalıyorsunuz. Bu durum pek hoş olmuyor. Biri görse “vaybe adama bak (burası küfürlü oluyor) arabanın canına okuyor (burasıda küfürlü oluyor)“ veya “artist misin sen in aşağı” gibi çok ayıplanıyorsunuz. Utandırıcı bir şey:)
Yarın bir gün aracı satmak istediğimdede “alma o arabayı, canına okuyordu” gibi bir çok mesele de önüme sürülür.



:) Yoksa sizdemi bu bölgedensiniz merak ettim açıkçası:) Bundan 10 sene önce yine bu zamanlarda şöyle plaj taraflarına gidelim dedik 2 arkadaş modial motorsiklet ile. Bir lakaya girdik ve motor birdaha hiç çalışmadı. Ne telefon çekiyor nede bir insan geçiyor. Dağın başında kaldık gece nin yarısı. Sabaha kadar bekledik. Bir çoban bile geçmedi:) Sonra zaten elimizde motoru



Bunu birkaç yerde daha okudum. Defransiyeli değiştiriyorlar. Fakat motor aksamı ile oynamak hiç içime sinmiyor ve zaten hedefim çok büyük bir şey de değil.




Evet işte bu durum, performans konusunda kafa karıştıran en büyük problem. Şahinin hem motoru hemde yürüyen aksam esnekliğinin Bmw’den daha iyi olucağını hiç sanmıyoru




:) Sorunumun çözümü listesinin en son ihtimali bu olucaktır kesinlikle. Her noktayı kontrol ettikten sonra hala aynı ise evet bu kez problem bende:) Buda biraz zaman isteyecek




Bende aynı fikirdeyim. 2012 170hp 1.6 motor seçeneğim de vardı fakat yıl olarak bu modeli seçtim. Yokse eski motor bu araca çok yakışıyordu.




Ben aracı 2.el olarak aldım. Harta 3.sahibiyim. Alım günü önce borusandan randevu aldık ve aracı bir güzel gösterttik. Sonrasında birde expertize gittik.
Fakat bunların hiç biri sizin dediğiniz kritik noktaya bakmıyor ve bende gerçekten şüphelendim.
Peki bu




:) Kesinlikle. Amacım bu kadar uzun virajlar değil. Keza öyle bir heves için sadece piste özel araç yapıp pistte takılmak gerek.

Kimsenin maddi durumunu bilmiyorum fakat gerçekten çok kolay almadım bende aracı. Zarar vermeden, teknikde veya yürüyen aksamda bir problem mi var diye önce buraya sormak istedim.

Ayrıca merkez transferi yöntemini biliyorum. Ama denemedim gerçekten. Denemek için aracı biraz daha tanımak isterim. Yalnız vu yöntemde uzun virajlarda yararlı diye biliyorum.

konuyu özetlemek gerekirse
1- Lastik basıncı
2-Aktarım organlarının kontrol edilmesi.
3-Motor gücü yükseltmek (bu pek benim planımda yok)
4-Ağırlık transferi
5-Zaman ile aracı tanımak.
Yada hiç zorşamayıp kadere razı olup temiz kullanarak uzun yıllar binmek.

belki ilerire 320d’ye geçebilirim. Fakat günümiz ekonomi şartlarında bile ben bu aracı zor alabiliyorken 320’ye oek ihtimal vermiyorum.

Denizli'de yaşıyorum, Marmaris Datça Ortaca Köyceğiz Sarıgerme Milas İçmeler Turunç vs bi çok yerine geldim Muğla'nın. Muğla Merkez dahil :)
 

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Evet güç başlıbaşına bir problem. Fakat bu kadarıda yeterli geldi bana. Keza öncedende dediğim gibi 350hp’de çok seri yanlıyor (M3) ancak cidden profesyonel olmak gerekli :)
Ancak benim zaten amacım bütün virajı yanlayarak almak değil. Çabalar, çalışılır ancak en sonunda SOS tuşunu kullandırtır :)




Hiç önemli değil:) Keza bu konuda kendim de çok hassasım. Trafik veya insan içinde yapmak son derece riskli ve ayrıca; bulunduğumuz bölge, insanlar el-ayak çektiklerinde tamamen tanıdık insanlar ile baş başa kalıyorsunuz. Bu durum pek hoş olmuyor. Biri görse “vaybe adama bak (burası küfürlü oluyor) arabanın canına okuyor (burasıda küfürlü oluyor)“ veya “artist misin sen in aşağı” gibi çok ayıplanıyorsunuz. Utandırıcı bir şey:)
Yarın bir gün aracı satmak istediğimdede “alma o arabayı, canına okuyordu” gibi bir çok mesele de önüme sürülür.



:) Yoksa sizdemi bu bölgedensiniz merak ettim açıkçası:) Bundan 10 sene önce yine bu zamanlarda şöyle plaj taraflarına gidelim dedik 2 arkadaş modial motorsiklet ile. Bir lakaya girdik ve motor birdaha hiç çalışmadı. Ne telefon çekiyor nede bir insan geçiyor. Dağın başında kaldık gece nin yarısı. Sabaha kadar bekledik. Bir çoban bile geçmedi:) Sonra zaten elimizde motoru



Bunu birkaç yerde daha okudum. Defransiyeli değiştiriyorlar. Fakat motor aksamı ile oynamak hiç içime sinmiyor ve zaten hedefim çok büyük bir şey de değil.




Evet işte bu durum, performans konusunda kafa karıştıran en büyük problem. Şahinin hem motoru hemde yürüyen aksam esnekliğinin Bmw’den daha iyi olucağını hiç sanmıyoru




:) Sorunumun çözümü listesinin en son ihtimali bu olucaktır kesinlikle. Her noktayı kontrol ettikten sonra hala aynı ise evet bu kez problem bende:) Buda biraz zaman isteyecek




Bende aynı fikirdeyim. 2012 170hp 1.6 motor seçeneğim de vardı fakat yıl olarak bu modeli seçtim. Yokse eski motor bu araca çok yakışıyordu.




Ben aracı 2.el olarak aldım. Harta 3.sahibiyim. Alım günü önce borusandan randevu aldık ve aracı bir güzel gösterttik. Sonrasında birde expertize gittik.
Fakat bunların hiç biri sizin dediğiniz kritik noktaya bakmıyor ve bende gerçekten şüphelendim.
Peki bu




:) Kesinlikle. Amacım bu kadar uzun virajlar değil. Keza öyle bir heves için sadece piste özel araç yapıp pistte takılmak gerek.

Kimsenin maddi durumunu bilmiyorum fakat gerçekten çok kolay almadım bende aracı. Zarar vermeden, teknikde veya yürüyen aksamda bir problem mi var diye önce buraya sormak istedim.

Ayrıca merkez transferi yöntemini biliyorum. Ama denemedim gerçekten. Denemek için aracı biraz daha tanımak isterim. Yalnız vu yöntemde uzun virajlarda yararlı diye biliyorum.

konuyu özetlemek gerekirse
1- Lastik basıncı
2-Aktarım organlarının kontrol edilmesi.
3-Motor gücü yükseltmek (bu pek benim planımda yok)
4-Ağırlık transferi
5-Zaman ile aracı tanımak.
Yada hiç zorşamayıp kadere razı olup temiz kullanarak uzun yıllar binmek.

belki ilerire 320d’ye geçebilirim. Fakat günümiz ekonomi şartlarında bile ben bu aracı zor alabiliyorken 320’ye oek ihtimal vermiyorum.
İnternetten scan flick videolarını izleyerek iyi bir weight transfer başlangıcı yapabilirsiniz.Ağırlık transferi tekniğinin temel hareketlerinden birisi.

Aracınızı değiştirmenize hiç gerek yok bence zamanla yapacaksınız, sabırla sınırlarınızı birden aşmadan ufak ufak deneyiniz.Kuru zeminde araç koparmak zor ıslakta daha kolay getirirsiniz.

Aracınızı güle güle kullanınız, garaj başlığında görmek isteriz.
 
Son düzenleme:

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Servis elemanları yeri geliyor müşteriye nasıl yanlanır onu gösteriyorlar, Koluman da çalışan arkadaşımdan duyduğum bir bilgi.Onun haricinde arkadaşlar konuyu ekşitmenin anlamı yok bence arkadaşın istediği 80-90 ile yan yan viraj bitirmek değil.Ara sıra arkasını hafifçe bıraksın istiyor hepsi bu zaten öyle 80-90 la arkadan itişli araçla uzun viraj bitiren adam da TR de sınırlı.

Arkadaşa önerimi söyledim tekrar söylüyorum lastik basıncı muhtemelen 16 janttır önleri 32 arkayı 36 basın, bir de @TuncYcl arkadaşımızın ve benim ilk sayfada dediğim üzere ağırlık transferi yapmanız gerekir, öyle iki gaz hamlesi ile bozulacak kadar limiti düşük bir araç değil 1 serisi.Onun haricinde aracı kötülemeye de gerek yok keşke gücümüz yetse ve olsa da binsek mis gibi araba keşke önden çekere geçmeseydi, belki sürümden kazanır 10 yıl sonra falan alabilirdik.Keyifli kazasız belasız sürüşlere, arkadan itişli aracı olup da yapmadım etmedim diyen yalan söylüyordur, gereksiz ahlak polisliğine gerek yok zannımca.
Konu basligi sahibine soylemiyorumda 11 senedir ehliyetli arac kullaniyorum trafikte en fazla tehlikeli gordugum markalarin basinda gelir bmw.kullanici profili bana gore cok kotu.
Gereksiz duyar kasmaya gerek yok zannimca.
 

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Konu basligi sahibine soylemiyorumda 11 senedir ehliyetli arac kullaniyorum trafikte en fazla tehlikeli gordugum markalarin basinda gelir bmw.kullanici profili bana gore cok kotu.
Gereksiz duyar kasmaya gerek yok zannimca.
Duyar kasmalık bir mevzu yok, her araç için bu geçerli fark ettiyseniz, Koluman dedim, Borusan demedim.Mercedes kullanıcılarında da başka araç kullanıcılarında da çıkabilir bu durum tek demek istediğim o yoksa benim gördüğüm BMW'cilerin profili de sizin gördüklerinizden farklı değil.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve TuncYcl
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım