arkadaşın söylediklerine ek olarak ekonomi yazılımı yapıldığında öyle çok ta zarar vermez. emisyondan dolayı kısılan motor gücünü ortaya çıkarmak çok sorun teşkil etmez. her şeyin aşırısı zarar. tadında bırakmak gerekFabrikada neden bu idlemi yapmiyor cunku cogu avrupa ulkelerinde araclar emisyona gore vergilendiriliyor yazilim emisyonu artiricagindan dolayi ust vergindilimine girmesi onun icin satilmama sevebidir
Tabi tadinda birakmak gerek ama bizde 2014 toyota corolla 90 bg otomatik var cekisi artirmak icin yapmak zorundayi hissediyoruz babama danistam yapicaksan yaptiralim ama birsey olursa mahvederim dedim bisey diyemedim dahaarkadaşın söylediklerine ek olarak ekonomi yazılımı yapıldığında öyle çok ta zarar vermez. emisyondan dolayı kısılan motor gücünü ortaya çıkarmak çok sorun teşkil etmez. her şeyin aşırısı zarar. tadında bırakmak gerek
o da biraz risk almak biraz şans işi. ben de yaptıracağım kendi aracıma ama garanti süresinin bitmesini bekliyorum.Tabi tadinda birakmak gerek ama bizde 2014 toyota corolla 90 bg otomatik var cekisi artirmak icin yapmak zorundayi hissediyoruz babama danistam yapicaksan yaptiralim ama birsey olursa mahvederim dedim bisey diyemedim daha
intercoolerla radyatör patladı dönüşteahahah sana niye yürüyeyim kanka sen baştan girdin işe benim hedefimde pistonun nasıl bir şey olduğunu bilmediği halde yılların motorcusu gibi yazılım atıp triplere girenler var, sen yüklü 1.7 ye radyatör takıp roll a gönderen adamsın yerim seni
26 beygirden ziyade 60 Nm tork farkı...Yazılımı söktürmek ? 115hp aracı 143hpye çıkarmak ?
2motorda da farklı parçalar vardır 115hp olan arabaya 143lüğün parçasını kullanmazlar bunlar maliyet.Bazen fabrikada aynı motoru düşük beygir ve torkla çıkarıyorlar.
Örneğin BMW 116d ile 118d (E87) aynı, sadece yazılım farklı. Bu durumda sonradan 116d yi 115 beygirden 143 beygiri getirmek zararsız.
Tabi üreticilerin koyduğu sınırları aşanlar bunun bedelini ödemek zorunda kalabilirler. Özellikle debriyaj, vites, turbo, vs.
Bu sebepten dolayı 100.000 km üstünde araçlarda çip satıcıları garanti vermez.
E87 deki 116d ile 118d turbosuna kadar aynı motor. Bunu her BMW seven veya bilen kişi teyit eder.2motorda da farklı parçalar vardır 115hp olan arabaya 143lüğün parçasını kullanmazlar bunlar maliyet.
Aslında demek istediğiniz bazı ülkelerde sınırlamalardan dolayı üreticiler yazılım ile motoru kısıtlıyorlar onu açıyorlar o ayrı bir konu Amerikadaki modeller halen farklı güç değerleri ile satılmaktadır.
Aynı olay F20 ve F30 serilerinde de var. Makyaj öncesi 116i ve 118i nin, 316i ve 320ied nin tüm motor parçaları aynı. Tek farkları 18i ve 20ied nin downpipeları bir tık daha büyük diğerlerine göre.E87 deki 116d ile 118d turbosuna kadar aynı motor. Bunu her BMW seven veya bilen kişi teyit eder.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.