yeni egea sw

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Herşeyden önce bindiğin araç güven verecek insana,fiat hyundai kia gibi markalarda ben o duyguyu hiç yaşamadım
 
Herşeyden önce bindiğin araç güven verecek insana,fiat hyundai kia gibi markalarda ben o duyguyu hiç yaşamadım
Hocam bence biraz geçmişten gelen önyargıdan oluyor. 2000 yılında kuş serisi satılıyordu bu ülkede. İster istemez Focus'un Astra'nın Golf'ün yanında o satılırken marka imajı yerlerde sürünür oldu. Kia ve Hyundai de son 10 yılda üstüne koyarak ilerliyor. Güvenlik işini tamamen hallettiklerini düşünüyorum. Tek sıkıntıları şasiyi hafifletmek kaldı. Hatta Hyundai'nin son yıllarda en fazla büyüyen marka gibi bir ödül aldığını da biliyorum. Ciddi saygı duyuyorum onlara :) Bence Hyundai ve Kia'ya da gözünüz kapalı binebilirsiniz. Egea'ya güvenmem derseniz ben şahsen güvenlik puanlarıyla ünlü Renault'nun piyasada çok tutan modeli Fluence'dan daha fazla güvenirim. Çünkü şasi rijitliği gerçekten iyi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: duhan13
Hocam bence biraz geçmişten gelen önyargıdan oluyor. 2000 yılında kuş serisi satılıyordu bu ülkede. İster istemez Focus'un Astra'nın Golf'ün yanında o satılırken marka imajı yerlerde sürünür oldu. Kia ve Hyundai de son 10 yılda üstüne koyarak ilerliyor. Güvenlik işini tamamen hallettiklerini düşünüyorum. Tek sıkıntıları şasiyi hafifletmek kaldı. Hatta Hyundai'nin son yıllarda en fazla büyüyen marka gibi bir ödül aldığını da biliyorum. Ciddi saygı duyuyorum onlara :) Bence Hyundai ve Kia'ya da gözünüz kapalı binebilirsiniz. Egea'ya güvenmem derseniz ben şahsen güvenlik puanlarıyla ünlü Renault'nun piyasada çok tutan modeli Fluence'dan daha fazla güvenirim. Çünkü şasi rijitliği gerçekten iyi.
Reno da var güvenmediğim araç listesinde :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Hocam bence biraz geçmişten gelen önyargıdan oluyor. 2000 yılında kuş serisi satılıyordu bu ülkede. İster istemez Focus'un Astra'nın Golf'ün yanında o satılırken marka imajı yerlerde sürünür oldu. Kia ve Hyundai de son 10 yılda üstüne koyarak ilerliyor. Güvenlik işini tamamen hallettiklerini düşünüyorum. Tek sıkıntıları şasiyi hafifletmek kaldı. Hatta Hyundai'nin son yıllarda en fazla büyüyen marka gibi bir ödül aldığını da biliyorum. Ciddi saygı duyuyorum onlara :) Bence Hyundai ve Kia'ya da gözünüz kapalı binebilirsiniz. Egea'ya güvenmem derseniz ben şahsen güvenlik puanlarıyla ünlü Renault'nun piyasada çok tutan modeli Fluence'dan daha fazla güvenirim. Çünkü şasi rijitliği gerçekten iyi.
 
Reno da var güvenmediğim araç listesinde :)
30-35 yıl mazisi olan Toros'u, 20 yıl öncesinin teknolojisi Broadway'i allayıp pullayıp 2000'li yıllara kadar satanların yatacak yerleri yok. :)
Benim şahsi görüşüm, güvenlik açısından hiçbir Avrupa markasının veya bilinen hiçbir büyük Uzakdoğu markasının zaafiyeti kalmadı. Piyasadaki rekabetten ötürü tüm markalar belli bir kaliteyi yakaladı. Ama bu markaların Türkiye'nin de aralarında bulunduğu 3.dünya ülkeleri için tasarlanmış belli başlı modelleri var. O modeller üzerinde 2 kere düşünmeye devam etmek gerekiyor. Açıkçası Egea, tüm Avrupa'da satılmıyor olsaydı benim de şüphelerim olurdu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
Lakin ülkemizde iyi araba anlayışı farlı dediğimiz şeylere pek bakan yok araba ucuz ise az yakıyorsa iyi araba,araba konusunda tuhaf bir hale geldik markalarda türkiye pazarı diye bişi var ona göre araba üretiyor :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
30-35 yıl mazisi olan Toros'u, 20 yıl öncesinin teknolojisi Broadway'i allayıp pullayıp 2000'li yıllara kadar satanların yatacak yerleri yok. :)
Benim şahsi görüşüm, güvenlik açısından hiçbir Avrupa markasının veya bilinen hiçbir büyük Uzakdoğu markasının zaafiyeti kalmadı. Piyasadaki rekabetten ötürü tüm markalar belli bir kaliteyi yakaladı. Ama bu markaların Türkiye'nin de aralarında bulunduğu 3.dünya ülkeleri için tasarlanmış belli başlı modelleri var. O modeller üzerinde 2 kere düşünmeye devam etmek gerekiyor. Açıkçası Egea, tüm Avrupa'da satılmıyor olsaydı benim de şüphelerim olurdu.
En basitinden ben Fransa'da bi tane fluance görmedim :) veya mercedes e180 elite almanyada yok
 
Lakin ülkemizde iyi araba anlayışı farlı dediğimiz şeylere pek bakan yok araba ucuz ise az yakıyorsa iyi araba,araba konusunda tuhaf bir hale geldik markalarda türkiye pazarı diye bişi var ona göre araba üretiyor :)
Brezilya, Arjantin, Meksika gibi Amerika ülkeleri de bu kategoride. VW, Beetle'ı yakın zamana kadar Güney Amerika'da üretti. Tamam, ikon bir modeldi ve üretimi durduğunda açıkçası benim de içim biraz burkuldu ama VW nostalji için değil, satıp kâr etmek için üretti. Peugeot 301, 206 sedan, Renault Clio Symbol, Fluence (Fluence bazı ülkelerde Samsung markasıyla satılıyor diye duymuştum), Fiat Albea, Siena, Palio hep bu pazarlar için üretilmiş araçlar. Hatta Seat Toledo ve Skoda Rapid'i bile ekleyebilirim bunların arasına. Altyapı sağlam da olsa iç mekandan filan çaldıkları arabalar. Dediğiniz gibi, Mercedes bile hem de E serisinde Türkiye piyasası için 1.6 motor koymuş arabasına. Piyasanın alım gücüne göre çok geniş fiyat aralığında 0 km araç bulunabiliyor ülkemizde. Egea, bu konuştuğumuz modeller arasında Rapid ve Toledo ile birlikte şu anda kötünün iyisi konumunda.
 
Fiyatı makul olsaydı beğendiğim bir araçtı, aracımı sıfırlardım ama en dolu dizel otomatiğine 85 bin TL istediler. Benim araç için verdikleri fiyat ise çok komikti, öldürdüler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Fiyatı makul olsaydı beğendiğim bir araçtı, aracımı sıfırlardım ama en dolu dizel otomatiğine 85 bin TL istediler. Benim araç için verdikleri fiyat ise çok komikti, öldürdüler.
Valla bugün bütün arabalar birbirine yaklaşmışken, fiyat avantajı sunmadığı sürece Fiat, yıllardır boşladığı bu piyasayı kolay kolay delemez. Sürekli arıza çıkarmıyorsa işini gören 500L aracını kullanmaya devam et hocam hiç bozma.
 
Valla bugün bütün arabalar birbirine yaklaşmışken, fiyat avantajı sunmadığı sürece Fiat, yıllardır boşladığı bu piyasayı kolay kolay delemez. Sürekli arıza çıkarmıyorsa işini gören 500L aracını kullanmaya devam et hocam hiç bozma.

En mantıklısı dediğin gibi hocam
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...