Yeni Honda civilerde Kronik Göcme sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Gidip a3 aliyorsun 1.0 motorla allah akil fikir versin ya. O paraya git 1.4 al be en azindan. Sirf amblem var diye ufacik motoru alanlara guluyorum ki bu 105 muhtemel jant kapak bos spec .
Bu araçta Xenon far falan var abi :). 1.0 falan ama it gibi gidiyor valla :). Devlet baba sayesinde 1.0 arabaya bu kadar para veriyoruz markalar yüzünden değil.
 
Son düzenleme:
Bu araçta Xenon far falan var abi :). 1.0 falan ama it gibi gidiyor valla :). Devlet baba sayesinde 1.0 arabaya bu kadar para veriyoruz markalar yüzünden değil.
Ya gider gitmez demiyorum yahu :) e 105 milyar istenilen arabada olsun far veya jant ama az buz para degil.markalar turkiyede ufak motor la pay kazanmaya calisiyor yoksa kimse a3 u 1.0 la istemez istememeli :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ya gider gitmez demiyorum yahu :) e 105 milyar istenilen arabada olsun far veya jant ama az buz para degil.markalar turkiyede ufak motor la pay kazanmaya calisiyor yoksa kimse a3 u 1.0 la istemez istememeli :D
Valla aslında bayan olsam isterdim herhalde çünkü gayet yeterli bir performansı var ama bir yanda da fiyatı ve vergisi uygun, boyurlari cok buyuk degil hemde Audi :D. İşte bayanlara ideal araç :po_O.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Valla aslında bayan olsam isterdim herhalde çünkü gayet yeterli bir performansı var ama bir yanda da fiyatı ve vergisi uygun, boyurlari cok buyuk degil hemde Audi :D. İşte bayanlara ideal araç :po_O.
Valla bir muhendis adama daha guclu diye aldirmak zor heleki motorlari biliyorsa ufacik blok zorlanirsa dayanikligi dusunur almaz ama bayana gider hissetmez farki :D
 
Konunun tamamını okuyamadım ne konuşuldu bilmiyorum ama bu olay anladığım kadarı ile sadece Türk üretimi sedan araçlarda oluyor, ingiliz üretimi hb lerde sorun yok. Büyük bir mühendislik hesaplama hatası yapıldığını düşünüyorum, tasarım yapılırken o parçanın yorulma deneyleri tam olarak yapılmadığı için zamanla böyle göçükler meydana geliyor olabilir. Hani olur ya yeni binalarda, yapıldıktan 1-2 yıl sonra temeline oturduğu için çatlaklaklar görülür alt kısımlarda, tam o hesap bence civic teki. Gökçe abinin araba 12 bine dayandı, böyle bir sorun kesinlikle yok, onun arabası hb.
 
Sokakta gördüğüm sedan civici detaylıca inceledim.Küçük küçük başlamış belki dolu eziğidir bi kaç tane çok küçük vardı ama emin olamadım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
bu haberi okuduğumdan beri 5 tanesine rastladıysan 4 ün de var. Forum sitelerinde galerideki aracın fotoğrafını koymuşlardı onda da vardı.
ayrıca sorun sadece bu değil dikiz ayna altındaki saç kısımda da açılma gerçekleşiyornuş
 
Oyyy..

Ben iş yerinde olduğumdan gündüz izleyemedim video yu .. şimdi izledim ...
Yalnız yani insanlar haksız değil ... Japon araçlarının ezelden beri saç kalınlığı daha düşüktür lakin artık cılkı çıkmış... Hani Honda utanmasa "fiber içiı sane aluminyum kattık az yaksın, çok kaçsın diye" falan diyecek anladığım kadarıyla.. Yazık gerçekten ... 140 da dalgalanma yapan kaput meselesi falan zaten komedi..

He daha da sinir olduğum şey niye diğer Civic ler de bu sorun yokta, bizim ülkemizde üretilenler de var.
Araca sahiplerininde yağ tenekesi falan diyip, bütün malseme ve işçilik kusurlarını göstermeleride baltayı saplamış...

Halbuki showroom da güzel araba :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Oyyy..

Ben iş yerinde olduğumdan gündüz izleyemedim video yu .. şimdi izledim ...
Yalnız yani insanlar haksız değil ... Japon araçlarının ezelden beri saç kalınlığı daha düşüktür lakin artık cılkı çıkmış... Hani Honda utanmasa "fiber içiı sane aluminyum kattık az yaksın, çok kaçsın diye" falan diyecek anladığım kadarıyla.. Yazık gerçekten ... 140 da dalgalanma yapan kaput meselesi falan zaten komedi..

He daha da sinir olduğum şey niye diğer Civic ler de bu sorun yokta, bizim ülkemizde üretilenler de var.
Araca sahiplerininde yağ tenekesi falan diyip, bütün malseme ve işçilik kusurlarını göstermeleride baltayı saplamış...

Halbuki showroom da güzel araba :)
Hocam duzelteyim japon araclarin saclari ince degil boyalari incedir :) yani tabi bu benim gorusum :D valla kanitlandi ya turkiye uretimi olanlarda hep sikinti sorun insan dusunuyor araba yapamiyoruzda uretimdemi yapmayalim utandim yabanci forumlarada sicramis bu konu
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur ve Mehmet
Hocam duzelteyim japon araclarin saclari ince degil boyalari incedir :) yani tabi bu benim gorusum :D valla kanitlandi ya turkiye uretimi olanlarda hep sikinti sorun insan dusunuyor araba yapamiyoruzda uretimdemi yapmayalim utandim yabanci forumlarada sicramis bu konu

Valla üstat, aynı dönemin Alman ve japonlarını karşılaştırdığımda .. ben hep Honda ve Toyotaların saçlarını ince buldum.. keza boyalarıda öyle ... su bazlı falan diyorlardı geçiştirmek için .. neyse...
Benim Civic de öyleydi, benzer yaşlardaki Jetta ve Civic in kapı saçına vurdugunda zaten anlıyordun olayı ... benim Civic in arka tamponuna bisikletli küçük çocuk çarptı (araç park etmiş, duruyorken) .. tampon yan tırnaklardan pörtlemişti.. yani montaj ve kaporta konusunda hep bir eksiklik veya özensizlik oluyordu .. .. arabayı sanki motorun etrafına kuruyor, o kadar özen göstermiyorlardı ... şimdide durum aynıymış demek .. galeride 5-10dk bakınca hoş geliyorda.. 6 ay - 1 senede araba büzüşüyor demek :)... hafifleticem, maliyetide düşürücem diye şaşırmışlar
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Valla üstat, aynı dönemin Alman ve japonlarını karşılaştırdığımda .. ben hep Honda ve Toyotaların saçlarını ince buldum.. keza boyalarıda öyle ... su bazlı falan diyorlardı geçiştirmek için .. neyse...
Benim Civic de öyleydi, benzer yaşlardaki Jetta ve Civic in kapı saçına vurdugunda zaten anlıyordun olayı ... benim Civic in arka tamponuna bisikletli küçük çocuk çarptı (araç park etmiş, duruyorken) .. tampon yan tırnaklardan pörtlemişti.. yani montaj ve kaporta konusunda hep bir eksiklik veya özensizlik oluyordu .. .. arabayı sanki motorun etrafına kuruyor, o kadar özen göstermiyorlardı ... şimdide durum aynıymış demek .. galeride 5-10dk bakınca hoş geliyorda.. 6 ay - 1 senede araba büzüşüyor demek :)... hafifleticem, maliyetide düşürücem diye şaşırmışlar
Boyalari ince.ne derlerse desinler kolay ciziliyor ve yapilan islemlere gercekten zor cevap veriyorlar. Nasil oluyor bilmiyorumda porsche boyalarida cok incedir ama bakildiginda omurluktur japonlar ne yapilirsa yapilsin tirt. Sac konusunda bilmiyorum ya efsane kasa civicleri yani guncelin 2 oncesi bence saglamdi. Corolla icin hemfikirim dandirik.
 
22278532_1455926467827907_475146087_n.jpg




22291923_1455926547827899_911083348_n.jpg




22278409_1455926524494568_1699667287_n.jpg




22323500_1455926544494566_1830392803_n.jpg




22264685_1455926527827901_636291753_n.jpg




22237417_1455926564494564_2013230712_n.jpg




22290587_1455926541161233_764567191_n.jpg




22291704_1455926531161234_20246456_n.jpg




22237187_1455926537827900_473313358_n.jpg



bu gördüğünüz 2017 TYPER ın muhteşem işçiliği (başka yerden alıntı)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...