Aslında bir yandan da otomobil fiyatlarıyla doğru orantılı oluyor bu temsilcilerin yaptığı işler. Fiyatlar arttıkça showroom'lara giren müşterilerin bir çoğunun öncelikli sorusu ' kaç para bu ? ' üzerinden gidiyor. Araçların özellikleri açısından dizel olsun, geniş olsun, benzinliyse az yaksın, otomatik olsun hepsi bu. Bu istek ve beklentilere sahip, sadece bu kadarıyla galeriye giden milyonlarca müşteriye karşı sen firma olarak temsilcini aracının özellikleri konusunda eğitsen neye yarayacak ki soran yok doğru düzgünOtomotiv sektörünün kanayan yarası..
Bugüne kadar gittiğim çoğu showroom'da satış temsilcilerinden fiyat ve kampanyalar dışında doğru bilgi alamadım
Çoğu sattığı ürünün ne olduğunu bile bilmiyor. Hali hazırda var olan bir talebi sadece sonuçlandırıyorlar, ancak bu kendi bilgi ve birikimleriyle gerçekleşmiyor. Müşteri zaten alacağına karar vermiş bir şekilde gidiyor bu abiler/ablalar evrak işlerini hallediyor
