Yeni POLO

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan EmreBHZ
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Güzel duruyor ama jant kapaklı beyaz hali nasıl olur bilemem

vwpolorevspy3.jpg

vwpolorevspy5.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın ve Cenk
İç tasarımı beğendim ancak şu renkli ön konsollardan oldum olası hazzetmem..Bence aracı çok ucuz ve basit gösteriyor..Piano black opsiyonu varsa alınabilir olur benim gözümde
Dış tasarım rezalet..Arka stoplar eski kasa 1 serisi. Ön farlar atanamamış Tiguan
Ayrıca kampana mevzusu doğruysa rezalet gibi rezalet..Tek olumlu yanı mqb platform ve kaliteli iç tasarım
 
Son düzenleme:
İç tasarımı beğendim ancak şu renkli ön konsollardan oldum olası hazzetmem..Bence aracı çok ucuz ve basit gösteriyor..Piano black opsiyonu varsa alınabilir olur benim gözümde
Dış tasarım rezalet..Arka stoplar eski kasa 1 serisi. Ön farlar atanamamış Tiguan
Ayrıca kampana mevzusu doğruysa rezalet gibi rezalet..Tek olumlu yanı mqb platform ve kaliteli iç tasarım

+ piano blackte öyle bence. Parlak parlak kimisinin hoşuna gidiyor ama bence kaliteli bir görüntü sağlamıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Kampanaya niye şaşırıyorsunuz ki? Bir araç üreticisi premium değilse güvenlik sınırları içerisinde maliyeti azaltmak için her türlü değişikliği yapar. Hatta Hindistan'da üretilen ilk nesil Polo'da zorunlu olmadığı için airbag yoktu ve global ncap testlerinde 0 yıldız almıştı.

Bu arada bir araç ile fren yaptığınızda yükün %70'i ön frenlere biner. Bu yüzden ön frenler kesinlikle disk olurken belirli bir sınıra kadar arkayı kampana yapmanın bir sıkıntısı yok. Kampana frenlerde de ABS çalışıyor bu arada.
 
Kampanaya niye şaşırıyorsunuz ki? Bir araç üreticisi premium değilse güvenlik sınırları içerisinde maliyeti azaltmak için her türlü değişikliği yapar. Hatta Hindistan'da üretilen ilk nesil Polo'da zorunlu olmadığı için airbag yoktu ve global ncap testlerinde 0 yıldız almıştı.

Bu arada bir araç ile fren yaptığınızda yükün %70'i ön frenlere biner. Bu yüzden ön frenler kesinlikle disk olurken belirli bir sınıra kadar arkayı kampana yapmanın bir sıkıntısı yok. Kampana frenlerde de ABS çalışıyor bu arada.
Güzel de, Polo yeterince hafif bir araba değilse kampana eskisine göre zayıflığa sebep olur. Kaldı ki fotoğraflardan gözüktüğü kadarıyla yeni kasasında Leon'lara benzer şekilde arkaya hatırı sayılır yük bindirilmiş. 1000-1100kg üstüne çıkıldığında disk ve kampana arasında hissedilir fark olur.
 
Güzel de, Polo yeterince hafif bir araba değilse kampana eskisine göre zayıflığa sebep olur. Kaldı ki fotoğraflardan gözüktüğü kadarıyla yeni kasasında Leon'lara benzer şekilde arkaya hatırı sayılır yük bindirilmiş. 1000-1100kg üstüne çıkıldığında disk ve kampana arasında hissedilir fark olur.

Belirli bir sınıra kadar dediğim aslında ağırlık zaten. Üst paketlerde olur mu bilmem ama, 1.0 atmosferik motor, plastik kapaklı saç jant, boş+boşline Polo'nun ağırlığı 1000kg civarı olur ki kampana problem çıkartmaz. Hatta bir motorcu olarak şunu diyim, scooter gibi hafif motorlarda ön disk arka kampana kombinasyonu ön&arka disk kombinasyonundan daha kısa mesafede duruyor, youtube'da testleri bile var :)
 
Kampanaya niye şaşırıyorsunuz ki? Bir araç üreticisi premium değilse güvenlik sınırları içerisinde maliyeti azaltmak için her türlü değişikliği yapar. Hatta Hindistan'da üretilen ilk nesil Polo'da zorunlu olmadığı için airbag yoktu ve global ncap testlerinde 0 yıldız almıştı.

Bu arada bir araç ile fren yaptığınızda yükün %70'i ön frenlere biner. Bu yüzden ön frenler kesinlikle disk olurken belirli bir sınıra kadar arkayı kampana yapmanın bir sıkıntısı yok. Kampana frenlerde de ABS çalışıyor bu arada.
Aynen benim fiestada da kampana var. Hem abs çalışıyor hem de dana gibi duruyor. Araba hafif olduktan sonra o kadar problem değil. Herkesin laf ettigi mevcut arabada disk varken kampanaya gecildi
 
Aynen benim fiestada da kampana var. Hem abs çalışıyor hem de dana gibi duruyor. Araba hafif olduktan sonra o kadar problem değil. Herkesin laf ettigi mevcut arabada disk varken kampanaya gecildi

Bu tamamen maliyet hesabı. Ufak bir hesaplamayla parça ve işçilik başına 5 euro kar etse, senelik 200bin araç için 1 milyon euro operasyon maliyeti azaltılmış oluyor. Bundan ötürü yapıyorlar zaten.
 
Kampana daha hızlı ısınır, ısınınca fren gücünü disk frene göre daha fazla kaybeder. Disk fren daha hızlı soğur. Kampana yapısı itibariyle kapalı olduğundan geç soğur. Aynı fren kuvvetini uygulaması için diske göre daha az hidrolik basınca ihtiyacı vardır. Kampanalar daha uzun ömürlüdür. Ağırlık dağılımı ön aksa göre arka aksa düşen ağırlık daha azdır. Yani kampana güvensizdir gibi bir durum yok :D sadece maliyet :) (güçlü, çabuk hızlanan ve freni çok kullanmaya yatkın otomobillerde disk fren kullanılır.)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...