honda 1.5 rs cvt olmuş mu?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fazla tork üretip sorun çıkarmayacağı ne malum ayrıca gelecek için yeni bir şey lazım astra daki 200bg lik motor eskiden 170bg di ufak değişikliklerle 200 yapıp yeni motor diye sürdüler piyasaya :)
Valla bilmiyordum 170 lik ile aynı olduğunu çok sağolun demekki sadece ufak değişikliklere gidilmiş. :)
 
aynı motor 240nm üretebiliyor. tamamıyla cvt versiyon ile alakalı. zaten 200nm'in az olduğu sürüş esnasında kendini belli ediyor
Bizim araçta bile 250 nm deger var. Hondaya yakıştıramadım. Bi de RS falan diyorlar havalı havalı. Değerleri iyi olsaydı almayı düşünebilirdim. Opeli bekliyorum.
 
Bizim araçta bile 250 nm deger var. Hondaya yakıştıramadım. Bi de RS falan diyorlar havalı havalı. Değerleri iyi olsaydı almayı düşünebilirdim. Opeli bekliyorum.
adamlara her yerden bastırıyorum manuel getirsinler diye ingiltereye kadar şikayet yazdım. japonya'ya yazacağım en son:D opei beklemenize gerek yok, o zaten satışta. bir ara gidip onu da test edeceğim. test aracı var ise
 
S2000 in bile 177hb 200nm hondadan tork beklemeyin capsleri bile var
j8LjQn.jpg


2ry5Ej.jpg
 
adamlara her yerden bastırıyorum manuel getirsinler diye ingiltereye kadar şikayet yazdım. japonya'ya yazacağım en son:D opei beklemenize gerek yok, o zaten satışta. bir ara gidip onu da test edeceğim. test aracı var ise
Yeni RS te Paddle Shift ozelligini kullandiniz mi?

CVT sanzimana gelirsek, sorunsuz, iyi calisan, motora zarar vermeyen bir otomatik sanzimandir. Tam Honda'nin imajina gore. Manueli secenek olarak gelse iyi olurdu, demekki tek bir secenegi vardi TR icin.
 
Yeni RS te Paddle Shift ozelligini kullandiniz mi?

CVT sanzimana gelirsek, sorunsuz, iyi calisan, motora zarar vermeyen bir otomatik sanzimandir. Tam Honda'nin imajina gore. Manueli secenek olarak gelse iyi olurdu, demekki tek bir secenegi vardi TR icin.
evet kullandım. geçiş hız olarak mercedes'in 7 ileri DCT'si gibi diyeyim. ancak ilk gaz tepkisi çok kötü ve aktarımı zayıf. 182hp'yi kesinlikle ayağınızın altında hissetmiyorsunuz daha güçsüz bir motor hissi veriyor
 
çokta yetersiz değil ama daha iyi olabilirdi bence.


astra 1.6t 280, Giuletta 1.4t 260,hyundai i30 turbo 265, pro ceed 265, 308 gt 285- 1.2t 230,
kağıt üstünde farklı olsa da astra hariç gerisinde olduğunu düşünmüyorum honda'nın aktarımı çok iyi(cvt hariç) teknik verilerini kıyaslayın zaten göreceksiniz. keza çöp i30 265 nm ile 8sn'de 100km'ye çıkabilirken honda bunu 200nm ve cvt ile sağlıyor. başka bir örnek olarak 308 gt o güç ile 7.5 yapabiliyorken honda manuel şanzıman ve 200nm ile 7.1 sn sağlıyor. 0 100 hersey demek değil ancak arabanın altyapısı ve aktarma organlarının kalitesini ölçmede işe yarar bir değer. yani dolu dolu 240nm mı yoksa işe yaramaz 285nm 265nm mi buna bakmak gerek..
 
Son düzenleme:
kağıt üstünde farklı olsa da astra hariç gerisinde olduğunu düşünmüyorum honda'nın aktarımı çok iyi(cvt hariç) teknik verilerini kıyaslayın zaten göreceksiniz. keza çöp i30 265 nm ile 8sn'de 100km'ye çıkabilirken honda bunu 200nm ve cvt ile sağlıyor. başka bir örnek olarak 308 gt o güç ile 7.5 yapabiliyorken honda manuel şanzıman ve 200nm ile 7.1 sn sağlıyor. 0 100 hersey demek değil ancak arabanın altyapısı ve aktarma organlarının kalitesini ölçmede işe yarar bir değer. yani dolu dolu 240nm mı yoksa işe yaramaz 285nm 265nm mi buna bakmak gerek..

Tabii şeyler kağıt üstünde belli olmuyor eminim ki civic rs,pro ceed ve i30 dan çok daha keyiflidir.(i30 ağırlık ve uzun vites oranlarının kurbanı maalesef). Zaten ben sadece verilere göre birazcık düşük olduğunu belirttim belki rakipleri gibi 260-280 tork olsa araba çok daha iyi olacaktı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...