Yaz tecrubesi için Bmw Motorlu Bmw Tavsiyesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ya bu dediğin olay dtc ye bikere basınca oluyodu uzun süre basılı tutunca komple gidiyodu.Yani bunu ayrı bir modda sunmadan yapmama izin veriyordu.Ama şimdi sport+ modu olan bir arabada dtc tuşuna bir kere basınca ne oluyor o zaman? kafamda deli sorular... ve gerçekten 3 yıldır her f30 gördüğümde aklıma bu geliyor biri aydınlatırsa tam güzel olur :)
Normalde dtc kapatınca comforta alıyor arabayı sport+ yapınca gaz tepkisi kaybolmuyor zaten donut yapmadıkça fazlası gerekmiyor ama sport+a alıp bi daha dtcye basınca ne oluyor bilmiyorum çünkü işareti çıkıyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: yyalciin
Normalde dtc kapatınca comforta alıyor arabayı sport+ yapınca gaz tepkisi kaybolmuyor zaten donut yapmadıkça fazlası gerekmiyor ama sport+a alıp bi daha dtcye basınca ne oluyor bilmiyorum çünkü işareti çıkıyor
Sport+'da iken DTC'ye basarsan Comfort'a alıp DTC aktif diyor.

Sport+ ile Comfort mod + DTC açık aynı şey değil.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
Sport+'da iken DTC'ye basarsan Comfort'a alıp DTC aktif diyor.

Sport+ ile Comfort mod + DTC açık aynı şey değil.
o zaman sport plus araç spor modda iken yüzde otuz sınırlı müdahelede bulunuyor sadece dtc tuşunu bikere basarsan comforttayken yüzde otuz sınırlı müdahelede bulunuyor.Ama o paket mevzusundan emin olamıyorum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
Sport+ = Sport mod + DTC açık. Patinaja izin verir, fazla saçmalarsan DSC yine devreye giriyor.

Sport moda alıp DSC OFF yaparsan en tehlikeli mod o. ABS dışındaki tüm sistemler kapanıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
Ne alakası var? Motorları üretip yüzbinlerce km Mısır'daki tesislerinde çölde sıcağa karşı, İsveç'teki tesislerinde karda buzda dondurucu soğuklara karşı test edip piyasaya sunuyorlar.

Sizin dediğiniz olay BMW alıp it gibi kullananlar yüzünden gelişen bir olay. Yıllardır BMW kullanıyorum, hiçbir aracımda ne motor bitirdim ne de yüksek masraflara sebep olacak ciddi bir sorunla karşılaştım. Ne de sattığım kişiler sıkıntı yaşadı. Efendi gibi kullanıldıktan sonra, zamanında bakımları yapıldıktan sonra milyon kilometrelere ulaşan BMW'ler var.

Sıfır al, rodajda basa basa kullan içine sıç, sürekli yüksek devir çevir, habire yanla, ne diferansiyel ne jant lastik bırak sonra ikinci sahibine BMW biner de (genel algıyı söylüyorum yani sizin lafınız için değil). Öyle bir şey yok. Siz bana bugün sıfır km F10 M5 verin, 50.000 km'ye gelmeden motorunu bitirebilirim yani.

Nasıl kullandığının önemi var orada. İkinci sahibi, beşinci sahibi olayı değil yani. O yüzden 2. el BMW isteyenlere özellikle söylüyoruz düzgün kullanılmış, temiz bakılmış, servis kayıtları olan, oynanmamışını arayın bulun diye.
nerede agır kullanımı tolerans edemeyen marka var ben orada yokum arkadas :D aynı seylerı teknolojıdede uyguluyorum. gecen 2016 passat a bındım bıraz zorladık dsg ısındı uyarısı cıktı ( 2015 de olabılır ) gercekten agır ve zor kullanım kosullarında test edıldıgı soylenen arabalar gercek hayata uyarladıgında hemen havlu atıyorlar. ustelık premıum marka olunca gercekten kacasım gelıyor vallahı
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
Ben kendi arabamda sport+ açtırdım ama sadece traction off yapmak arasında bir gaz tepkisi farkı sezemedim, bence tamamen aynı şey, sadece traction açıp sonra kapatınca direk comforta alıyor orası doğru, sport+ ın çok gereksiz olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yyalciin
Ben kendi arabamda sport+ açtırdım ama sadece traction off yapmak arasında bir gaz tepkisi farkı sezemedim, bence tamamen aynı şey, sadece traction açıp sonra kapatınca direk comforta alıyor orası doğru, sport+ ın çok gereksiz olduğunu düşünüyorum.
yazılanların üzerine bunu okudum aklımdan geçeni yazmışsınız boşuna düşünmüşüm bu kadar :D ya zaten sonuna kadar dtc ye abanmak lazım altı şeker çocuk işi :) :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
Komple dsc yi kapatınca direksiyon, gaz tepkisi comfort oluyor diye biliyorum.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Benim aracım M paket sport+ alınca dinamik çekiş kontrolü devreye girip direksiyon gaz tepkisi sport modda kalıyor, isterseniz tüm kontrolleri de kapatabliyorsunuz ama tavsiye etmem, kodlama ile sport plus modu ekranda çıksa bile bazı araçlarda tepkiler yine comfort diye duymuştum ama görmedim tam emin değilim
 
Benim aracım M paket sport+ alınca dinamik çekiş kontrolü devreye girip direksiyon gaz tepkisi sport modda kalıyor, isterseniz tüm kontrolleri de kapatabliyorsunuz ama tavsiye etmem, kodlama ile sport plus modu ekranda çıksa bile bazı araçlarda tepkiler yine comfort diye duymuştum ama görmedim tam emin değilim
ya çok saçma zaten dsc yi kapatınca comforta alıyor sporta alınca devreye alıyor dsc yi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...