Gri candır, çizik göstermiyor, kir göstermiyor, dikkat çekmiyor, fazla güneş ışığı çekmiyor v.s say sayabildiğin kadar0km alırsam direkt gri

Gri candır, çizik göstermiyor, kir göstermiyor, dikkat çekmiyor, fazla güneş ışığı çekmiyor v.s say sayabildiğin kadar0km alırsam direkt gri

Yok o zamanla güneş ışığı, kirlenme ve yıkamalarla normale dönüyor. Benim focus'un arka tamponu boyanmıştı ve ilk zamanlar gövde rengiyle bazı açılardan bakınca uyumsuzluk vardı. Rengi daha koyuydu ama güneşi yedikçe yıkandıkça gövde rengine döndü.@Renard gride parça boyanınca renk tutturamıyorlar, en temizi beyaz
Aynen o durum var, zamanla oturuyor, ama beyaz her türlü tutturuluyor, ilk andan itibaren kesinlikle sırıtmıyor, rötuş yapsan bile sırıtmıyor.Yok o zamanla güneş ışığı, kirlenme ve yıkamalarla normale dönüyor. Benim focus'un arka tamponu boyanmıştı ve ilk zamanlar gövde rengiyle bazı açılardan bakınca uyumsuzluk vardı. Rengi daha koyuydu ama güneşi yedikçe yıkandıkça gövde rengine döndü.
Tabii tabii hatta lokal boyanın en rahat yapılabildiği renkler hem siyah hem beyaz diye duymuştum ustadan. Rötuşlarda da oldukça güzel sonuç alınabiliyor. Ama işte gride de çizikler zor belli oluyor, kiri de kolay göstermiyor. Her rengin bir avantajı dezavantajı var muhakkak. Ama kırmızı kadar bakımı zor bir renk de görmedim.Aynen o durum var, zamanla oturuyor, ama beyaz her türlü tutturuluyor, ilk andan itibaren kesinlikle sırıtmıyor, rötuş yapsan bile sırıtmıyor.
sormaTabii tabii hatta lokal boyanın en rahat yapılabildiği renkler hem siyah hem beyaz diye duymuştum ustadan. Rötuşlarda da oldukça güzel sonuç alınabiliyor. Ama işte gride de çizikler zor belli oluyor, kiri de kolay göstermiyor. Her rengin bir avantajı dezavantajı var muhakkak. Ama kırmızı kadar bakımı zor bir renk de görmedim.
 sefası cefası çok
  sefası cefası çokVallahi yıkamacıdan çıkardıktan sonra yoldaki ıslak yerlerle köşe kapmaca oynuyordum. İlk su birikintisinden geçtiğin anda o güzelim renk bir anda yüzüne bakılmayacak hale geliyordu. Kışın araç kir ile kaplı olunca böyle rengi de bir garip oluyor. Değişik bir şey anlayacağın.sormasefası cefası çok
turuncuya kaçıyorVallahi yıkamacıdan çıkardıktan sonra yoldaki ıslak yerlerle köşe kapmaca oynuyordum. İlk su birikintisinden geçtiğin anda o güzelim renk bir anda yüzüne bakılmayacak hale geliyordu. Kışın araç kir ile kaplı olunca böyle rengi de bir garip oluyor. Değişik bir şey anlayacağın.

Öyle olunca keyfin de kaçıyorturuncuya kaçıyor

Biz araca kasko yaptırırken öyle bir şeyden bahsetmediler hiç ama belki başkalarına demişlerdir bilemiyorum.Kırmızı renk muhabbeti geçmiş onunla alakalı duyduğum bir şey var ne kadar doğrudur bilemeyecem ama kasko yaparken kırmızı renkli arabaların kaza oranı daha yüksek kabul ediliyor diye daha yüksek oluyormuş.

 . Yeni kilitle bu sefer usta olmadığı için çırak uğraştı yaklaşık 1.5 saat kadar.
. Yeni kilitle bu sefer usta olmadığı için çırak uğraştı yaklaşık 1.5 saat kadar. 2-3hafta oluyor orjinalini aldık , monte ederken (artık gözüm kapalı sokuyorum pandizotu
 2-3hafta oluyor orjinalini aldık , monte ederken (artık gözüm kapalı sokuyorum pandizotu  )
) parçalar yuvalarına oturmuyor geri atıyor . Tuşların yeri belli değil velhasıl 1 hafta boyunca şoför kapısındaki cam tuşları sökük vaziyette gezdik . Ve havalar gunesliydi
 parçalar yuvalarına oturmuyor geri atıyor . Tuşların yeri belli değil velhasıl 1 hafta boyunca şoför kapısındaki cam tuşları sökük vaziyette gezdik . Ve havalar gunesliydi  kısa bir araştırmanın sonunda Ankara'da bir Fiat yedek parcacisindan aracın cam switchlerini sipariş ettim . İyi hoş , geldi tekrar arabaya gittik soktuk baktık dedik geçen seferki gibi olmasın - sanayi yolunu tuttuk ve bütün bunlara ben sebep olduğum için biraz heyecan da vardi içimde nede olsa soktugumuz parça 500kumandalari 400de bulunduğu plastik idi
 kısa bir araştırmanın sonunda Ankara'da bir Fiat yedek parcacisindan aracın cam switchlerini sipariş ettim . İyi hoş , geldi tekrar arabaya gittik soktuk baktık dedik geçen seferki gibi olmasın - sanayi yolunu tuttuk ve bütün bunlara ben sebep olduğum için biraz heyecan da vardi içimde nede olsa soktugumuz parça 500kumandalari 400de bulunduğu plastik idi  ilk gittiğimiz usta burun kivirdi . Başka bir ustayi önerdi . Usta gerçekten işten anlayan birisiydi . Hem kendi alanında hemde aracımız hakkında oldukça bilgiliydi . Aldığımız parçaların yan sanayi olduğunu (biraz tahmin ediyorduk) ve yerine tam oturamayacagini ve hatta takılı kalabileceğini söyledi (orjinal takım 500
 ilk gittiğimiz usta burun kivirdi . Başka bir ustayi önerdi . Usta gerçekten işten anlayan birisiydi . Hem kendi alanında hemde aracımız hakkında oldukça bilgiliydi . Aldığımız parçaların yan sanayi olduğunu (biraz tahmin ediyorduk) ve yerine tam oturamayacagini ve hatta takılı kalabileceğini söyledi (orjinal takım 500  , biz dedik neyse bunlarla olsun artık yapacak birşey yok
 , biz dedik neyse bunlarla olsun artık yapacak birşey yok  sonra yerine takmaya çalışıyor oturuyor ancak işlevini yerine getiremiyor . Sonra usta dremel ve egeyi eline aldı , biraz yuvadan birazda kumandalardan traslayarak işi bitirdi . Ve ben derin bir nefes aldım
 sonra yerine takmaya çalışıyor oturuyor ancak işlevini yerine getiremiyor . Sonra usta dremel ve egeyi eline aldı , biraz yuvadan birazda kumandalardan traslayarak işi bitirdi . Ve ben derin bir nefes aldım  
 Borusan 25k bakımında 4 disk değişiyorum demişti, yetkili servis o gün bitti benim için. Aynı şekilde komşumuzda E220 vardı o zamanlar sizinki amg fren diye ilk bakımda disk değişcez dediler, kendisi tornacı bi abimizdi o da unuttu servisin yolunu. Saçmalık yani bir de açmış bana tamamen sizin güvenliğiniz için diyor bana hani bilmesem değiştircek, ben o diski 60bine kadar kullandım piste girdim çıktım.1.25000km'lik sorunsuz ve olaysız kullanımdan sonra kendisine yetkili servisten 25000kmde balataların bittiği söylendi. balata ömrü kullanım şartları ile direkt alakalıdır ancak piste dahi girmeyen ve gayet normal kullanılan bir arabanın balataları 25000kmde nasıl biter hala anlamış değilim. balatalar değişti.
 
	