400 bin km deviren ilk Tesla

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İşte o noktaya çıktığımda elektrik melektrik dinlemem Range Rover Velar R Dynamic alırım. Zaten RR'a 3.0 MTV'si ödemekten yoruldum. :D

Kaşınmıyor değilim.

okDOn9.jpg


lWaOBr.jpg


Geçen hafta Borusan'a gittiğimde kaşıdılar zaten. "Classic'i ver, Velar'ı götür." sloganıyla :D
Arkadaşım aldı, kullandı, Instagram storysine ekledi bile. İstanbul'da olsa bir bakıcam da baya uzak :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hadi eskisehire gittik ordan 600km'lik kaş' a tek şarj ile gidebilecekmiyiz? Bende Tesla'yı çek seviyorum fakat Türkiye için daha erken yoksa avrupa' da yaşasam ciddi ciddi beni düşündürürdü :).

Dertmi. Eskisehirde booking.comdan bir gunluk otel yaparsin.. Eskisehiri gezersin..
Beyler ben konaklamali gezi yapan biriyim. Sivasa gitsem ankarada 1 gun kalirim..
 
Balikesire 7 saatte gittim. Cocuktan dolayi habire mola. Oyle 10 dakikalik molalarda degil. Kofteci yusuf yaptik.. Shell istasyonda durduk kaldik.. Tek seferde 400 km yapmak zor..
 
Dertmi. Eskisehirde booking.comdan bir gunluk otel yaparsin.. Eskisehiri gezersin..
Beyler ben konaklamali gezi yapan biriyim. Sivasa gitsem ankarada 1 gun kalirim..
Eskişehir'de zaten 2 gün konaklayacaz babaannemlerin yanına gidiyoruz peki ondan sonrası ne olacak 600km yolu 4.5 5 saatte gitmek varken neden 10 saatte gideyim ki? Tesla daha Türkiye için erken bir marka...
 
Balikesire 7 saatte gittim. Cocuktan dolayi habire mola. Oyle 10 dakikalik molalarda degil. Kofteci yusuf yaptik.. Shell istasyonda durduk kaldik.. Tek seferde 400 km yapmak zor..
Bizde de 6 yaşında çocuk var hemde yol tutuyor ama ilacını verdikten sonra gayet tek seferde gidebiliyoruz durursak sadece 5 dakika ihtiyaç molası için duruyoruz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Almancılar Touareg ile geliyor diye herkes Touareg kullanacak değil Model X alır nasılsa oda yerden yüksek bir SUV :).
400 Km günlük kullanım için gayet yeterli bir menzil. Eğer uzun yol yapmak isteniliyorsa araç kiralanabilir. Ayrıca Bodrum yolu üzerinde Tesla Supercharger'lar yerleştirilecek. Evet uzun yol için ideal olmayabilir, fakat genel ihtiyacın %90'ını karşılayacak bir menzil diye düşünüyorum.

Tesla için erken olduğuna hemfikirim, fakat benim için bunun sebebi menzil değil; servis, satış desteği, sorunsuzluğu vb.
 
Ben Tesla'nın yerinde olsam tavana komple solar panel atarım, şarj olayına da aynen devam ederim. İleri de illaki bunu düşünüp yapacaklar ama daha çok var. Düşünsenize sabah 6'da çıktın yola atıyorum gittin Bodrum'a, Çeşme'ye batarya hala %100 :D
 
400 Km günlük kullanım için gayet yeterli bir menzil. Eğer uzun yol yapmak isteniliyorsa araç kiralanabilir. Ayrıca Bodrum yolu üzerinde Tesla Supercharger'lar yerleştirilecek. Evet uzun yol için ideal olmayabilir, fakat genel ihtiyacın %90'ını karşılayacak bir menzil diye düşünüyorum.

Tesla için erken olduğuna hemfikirim, fakat benim için bunun sebebi menzil değil; servis, satış desteği, sorunsuzluğu vb.
Bende superchargerlar geldikten sonra uzun yollarda dahi menzil sıkıntısı kalmaz diyorum yoksa 400km günlük olarsk gayet yeterli. Bide sizin dediğiniz gibi satış sonrası işler var ki onlar menzilden çok daha önemli.
 
Eskişehir'de zaten 2 gün konaklayacaz babaannemlerin yanına gidiyoruz peki ondan sonrası ne olacak 600km yolu 4.5 5 saatte gitmek varken neden 10 saatte gideyim ki? Tesla daha Türkiye için erken bir marka...

Yahu yilda bir kere uzun yol icin tesladan vazmi geceyim.. Istanbulu bitirdikde Turkiyemi kaldi. Evde priz var. Yeter bana. Salla antalyayi. Ucakla gider avisden 520 kiralar işi bitiririz. 400 milyarlik tesla alicamda antalyaya arabaylami gidecem. Ayrica fazladan 5 saat yolda gecirmenin nesi sikinti. O yolda hic gezilcek yermi yok. Tatile cikmanin benim icin anlami yuzde 95 yolculuktur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mgdedeoglu
Ben Tesla'nın yerinde olsam tavana komple solar panel atarım, şarj olayına da aynen devam ederim. İleri de illaki bunu düşünüp yapacaklar ama daha çok var. Düşünsenize sabah 6'da çıktın yola atıyorum gittin Bodrum'a, Çeşme'ye batarya hala %100 :D
Fisker Karma diye Model S rakibi olarak konumlandırılan bir araç vardı işte onun tavanı dediginiz gibi solar panelden oluşuyordu ama malesef Karma piyasada pek uzun süre tutunamadı :(.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Ben Tesla'nın yerinde olsam tavana komple solar panel atarım, şarj olayına da aynen devam ederim. İleri de illaki bunu düşünüp yapacaklar ama daha çok var. Düşünsenize sabah 6'da çıktın yola atıyorum gittin Bodrum'a, Çeşme'ye batarya hala %100 :D
Güneş panellerinin verimliliği hala düşük %30 seviyelerinde. Yani tüm tavanı döşeseler de istenilen enerji elde edilemeyecek gibi.
Kinetik enerjiyi elektrik enerjisine dönüştürüp aracın pillerini şarj edecek bir sistem yok mu bu Tesla'larda acaba ?
Var diye biliyorum, çok emin değilim valla.
 
Ben Tesla'nın yerinde olsam tavana komple solar panel atarım, şarj olayına da aynen devam ederim. İleri de illaki bunu düşünüp yapacaklar ama daha çok var. Düşünsenize sabah 6'da çıktın yola atıyorum gittin Bodrum'a, Çeşme'ye batarya hala %100 :D

Gunes panellerinin metrekaresi 18 watt 4 amper uretir.
Tesla zaten tavani en fazla 4 metrekare alani var. Saate 80 km hizla 144 kwh elektrik tuketen bir yaratik Model S. Paneller yuzde 1 e bile yetmes. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Fisker Karma diye Model S rakibi olarak konumlandırılan bir araç vardı işte onun yabani dediginiz gibi solar panelden oluşuyordu ama malesef Karma piyasada pek uzun süre tutunamadı :(.
Aynen. BMW'nin de yapması lazım bence. Carbon Core şasi yapıyorsun. Düşünsene 5 6 7 serisi'nin tavanı full solar. Tanıtıldığı gün gider kaporayı basarım, isterse 1 sene sonra gelsin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ben esas S,3,X,Y ailesinin son üyesi olacak Model Y'yi bekliyorum ailenin anlamı gibi baya güzel bir tasarımla gelecekmiş üstelik roadster olacağı söyleniyor ki beni en çok heyecanlandıran nokta bu o_O:rolleyes:.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...