Dogru diyorsun hocam da insaat isindeki arkadaslar daha iyi bilir, bu sektorde devlet yoneticilerinin cebine giren paranin haddi hesabi yok. Bu paralar da onlarin sahsi hesaplarina genellikle yurt disi hesaplarina aktariliyor. O sifirlanan, kutularda saklanan paralarin cogu kendisine yol verilen, zemin hazirlanan, kollanan insaat sirketlerinin ve sahiplerinin havuz adiyla olusturulan ve alinan rusvetlerinden yapilma. Orman arazisi, hazine arazisi yahut cok kiymetli bir arazi a sirketine verilmezken, daha fazla rusvet veren yahut birilerinin adami olan b sirketine cok rahat peskes cekiliyor. Maalesef bu sektor tek bir agac, bos arazi kalmayincaya kadar devam eder.ya hayır şunu anlamıyorum hem araç üretmiyoruz teşvik edilcek yerli araç yok hem ötv artıyor niye devletin geliri artcakmış şu ülkede inşaata yapılan ölü yatırım otomotiv sanayisine yatırılıp bi rmarka oluşturulsaydı emin olun ülkeye getirisi taştan betondan daha fazla olurdu otomotivde özel sektörü teşvik edip marka yaratmaya çalışmak yanlış zaten türkiyede otomobil markası üretebilecek şirket bir elin parmağını geçmez koç desen ford distübütörü markalaşmaya kalksa etceği zarar ve ödeyeceği cezalardan belini doğrultamaz devlet yatırımı ile markalaşıp ardında yerli sermaye şirketler ile yola devam edilmeliydi ama biz varımız yoğumuzu inşaata kuru betona yatırıyoruz