KAPALI Polo GTI

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
29
Marka
Yok
Arkadaşlar, arkadaşla 1 haftalığına arabayı değiştik. 13’ Polo GTI, full stock, 57 binde, tam benim için yapılmış, arabaya bayıldım. Mercedes’i satıp net alıyorum, haberiniz olsun dedim :)

Bu akşamki gazlama ortalamam:


Isınmayan araba yoktur, yeteri kadar ısıtılmayan araba vardır :)


Yemleniyoruz:


Bu arabaya yol tutmuyo diyen çarpılır, 16’ üretimli Falken var, gayet iyi yol tutuyo, bide arabanın şaside işlem var, valla arkadaş satıyo, eğer fiyatta anlaşırsak alabilirim :)
 
koltuk baya geride kullanmıştım,hiç arkasına binmedim,biraz klostrofobik bir ön konsol var kabul:p

işte ben sürücü olarak arabanın beni sarmasından çok keyif alıyorum, ön konsolu dizaynı, kullanım kolaylığı, sol kolumun tam altında koyacak yer olması, sağ kolumun tam kol dayacağına denk gelmesi falan, güzel şeyler bunlar.
 
işte ben sürücü olarak arabanın beni sarmasından çok keyif alıyorum, ön konsolu dizaynı, kullanım kolaylığı, sol kolumun tam altında koyacak yer olması, sağ kolumun tam kol dayacağına denk gelmesi falan, güzel şeyler bunlar.
kesinlikle öyle ,5008 de de bu hissi çok iyi alıyorum , tamamen racing simülatörleri gibi bir kokpit var ,zaten adı da i-cockpit ama motor 1.6 120hp olunca racing'lik bir yanı kalmıyor arabanın:p:p
yeni 508 i dört gözle bekliyoruz
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak
tanıdığım bir kadın c200d aldı ve yağmurlu havada 80 ile spin attı, esp açık mıydı dedim ne olduğunu bile bilmiyorum dedi,artık nası spin attıysa bilemiyorum,sudan geçti o mu sebep oldu yoksa esp sisteminde mi sıkıntı vardı.kısacası pek bilmeyen kişilere hitap eden bir çekiş sistemi değil arkadan itiş,bildiklerim bu yanlışım varsa düzeltin lütfen.

aquaplanning olmuş olablir.
 
Emin ol pistte arkadan itişin avantajı büyük, 200 hp ve üstü güçlerde arkadan itiş sayesinde virajda daha kontrollü ve daha çok hızlanabiliyorsun. Önden çekeri çöp olarak görmüyorum ama böyle bazı gerçekler var. Ayrıca sıfırdan kalkarken sıfır patinaj ve kayıpla kalkabiliyorsun. Gazı doğru ayarladığın zaman hafif kazımayla önden çekerle de güzel çizgi yapılıyor, arkadan çekiş de normal yolda kullanırken araba kopacak diye korkuyor insan. Düşük güçlü arkadan çekerin pek avantajı yok, viraja girdiğinde dur gaza basayim önden kayma azalsın dediğinde arabada güç olmadığı için iyice önden kayıyor, açıkçası yazılımda en çok özleyeceğim şey bu olacak.

Sen piste cikiyorsun, cekis sistemi direksiyonu etkilemiyor, bir de agirlik dagiliminin avantajini kullaniyorsun. Onu da arabani guclendirerek yapiyorsun. Ama yuksek hp’lere cikilmadikca onun da bir esprisi kalmiyor. Yani 150 hp Bmw pisti nasil donuyorsa 150 hp ayni klasmandaki bir araba da uc asagi bes yukari ayni sekilde doner. Oyle arada cilginca fark olmaz.
Hele gunluk kullanimda bir fark yok gibi bir sey
 
Sen piste cikiyorsun, cekis sistemi direksiyonu etkilemiyor, bir de agirlik dagiliminin avantajini kullaniyorsun. Onu da arabani guclendirerek yapiyorsun. Ama yuksek hp’lere cikilmadikca onun da bir esprisi kalmiyor. Yani 150 hp Bmw pisti nasil donuyorsa 150 hp ayni klasmandaki bir araba da uc asagi bes yukari ayni sekilde doner. Oyle arada cilginca fark olmaz.
Hele gunluk kullanimda bir fark yok gibi bir sey

Şu an aynı şeyi söylüyoruz :D şu an stock gücümde arka çekişin bi avantajı yok, stage 1 iken emin ol fazlasıyla vardı, arka çekiş şu an işte parlak asfaltta eğlendirir adamı, ben çok aramıyorum ama artık yanlamayı, çünkü yanlamayı keyifli hale getirmek için adam gibi araba lazım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih ve by
Şu an aynı şeyi söylüyoruz :D şu an stock gücümde arka çekişin bi avantajı yok, stage 1 iken emin ol fazlasıyla vardı, arka çekiş şu an işte parlak asfaltta eğlendirir adamı, ben çok aramıyorum ama artık yanlamayı, çünkü yanlamayı keyifli hale getirmek için adam gibi araba lazım.

Tamam aynı şeyleri söylüyoruz da buradaki kıyas amacım sen piste çıktığın için bunun avantajını kullanabiliyorsun. Ya normal bir kullanıcı ?
Yani gündelik kullanımda o keyif denilen faktörü anlamaya çalışıyorum. Yol tutuş olmadığı kesin :)..Hadi yol tutuş olsun, her viraja limitte mi giriyorsun mübarek ?
 
Tamam aynı şeyleri söylüyoruz da buradaki kıyas amacım sen piste çıktığın için bunun avantajını kullanabiliyorsun. Ya normal bir kullanıcı ?
Yani gündelik kullanımda o keyif denilen faktörü anlamaya çalışıyorum. Yol tutuş olmadığı kesin :)..Hadi yol tutuş olsun, her viraja limitte mi giriyorsun mübarek ?

İvit, yakında ölcem diye korkuyorum :D
 
Bir şey sormak istiyorum. Arkadan itiş nasıl bir haz veriyor ? Yani kullanım aşamasında önder çekişli bir otomobile göre çok bariz ne gibi bir üstünlük sağlıyor ?
Bilinçli bir şekilde yapılmadıkça oversteer veya understeer durumu sürüşü nasıl keyifli hale getiriyor ?
Benim için haz verecek araba veya iyi araba dediğin viraja ip gibi girip çıkan arabadır. Önden veya arkadan kayma eğilimi gösteren değil.
Dört çeker neyse de arkadan itiş aşırı abartılıyor..Bir de arkadan itişli otomobil ile önden çeker kıyaslamalarında önden çeker hep çöp olarak görülüyor ki yok öyle bir şey...Günümüzde sürüş destek sistemleri ile her şeyi yapmak mümkün. Dolayısıyla 300-350 hp'lerin üstüne çıkılmadıkça arkadan itiş veya önden çekiş arasında bariz üstünlük sağlayacak bir fark görmüyorum. Artık 500 hp+ bile mümkün olduğunca dört tekerlekten çekiş sistemiyle geliyor ki M5'te bile bunu yaptılar.
Valla 3 adet aynı tarz thp motor sürdüm,İlk çıktığında sıfır 207 rc lemans 175 hp aldım,daha sonra mini cooper s clubman 6 vites 175 hp otomatikti ,bu arabada 316i superchips 190 beygir civarı,thp motor şanzımanlar farklı ,100 le normal giderken vitesi sola atıp gaz dipleyince arkanı hafif atıp toparlıyıp hızlanması veya uzun yolda gazı dipliyince arkadan itişin verdiği haz, veya virajda arabaya alıştıktan sonra viraj çıkışından çıkıştaki sürüş,önden çekişte 308 gti olsa kilitli diferansiyel filan ozaman olabilir..hani derler ya anlatılmaz,yaşayınca anlıyorsun,bu öyle bişey....
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve Porsche
Valla 3 adet aynı tarz thp motor sürdüm,İlk çıktığında sıfır 207 rc lemans 175 hp aldım,daha sonra mini cooper s clubman 6 vites 175 hp otomatikti ,bu arabada 316i superchips 190 beygir civarı,thp motor şanzımanlar farklı ,100 le normal giderken vitesi sola atıp gaz dipleyince arkanı hafif atıp toparlıyıp hızlanması veya uzun yolda gazı dipliyince arkadan itişin verdiği haz, veya virajda arabaya alıştıktan sonra viraj çıkışından çıkıştaki sürüş,önden çekişte 308 gti olsa kilitli diferansiyel filan ozaman olabilir..hani derler ya anlatılmaz,yaşayınca anlıyorsun,bu öyle bişey....
köpürtmesi?
 
Yav araba taş gibiymiş, demin lastik basınçlarını ayarladım, önün normalde 39 olması gerekirken 30 psi çıktı, arkalar da 36 olması gerekirken 29 çıktı, arkadaşa hayırdır kanka dedim, balon yapıyo aq yüksek basınca dedi, demin çukur bile denmeyecek bi yere girdim, ön takımı bıraktım zannettim :D
 
Yav araba taş gibiymiş, demin lastik basınçlarını ayarladım, önün normalde 39 olması gerekirken 30 psi çıktı, arkalar da 36 olması gerekirken 29 çıktı, arkadaşa hayırdır kanka dedim, balon yapıyo aq yüksek basınca dedi, demin çukur bile denmeyecek bi yere girdim, ön takımı bıraktım zannettim :D
Şu michelinin veya başka hava cihazları var çakmağatakılan ,ondanmı alsak,kapı eşiğindeki havayı basıyorum,bide runflat her benzincide farklı çıkıyor,araba benimde beton gibi şuan..2,0 arkalar 2,2 bar basıyorum.
 
Yav araba taş gibiymiş, demin lastik basınçlarını ayarladım, önün normalde 39 olması gerekirken 30 psi çıktı, arkalar da 36 olması gerekirken 29 çıktı, arkadaşa hayırdır kanka dedim, balon yapıyo aq yüksek basınca dedi, demin çukur bile denmeyecek bi yere girdim, ön takımı bıraktım zannettim :D
cupra 39 32. bizim yollara uygun değil. ben arabayı bastıktan sonra 35 30 kullanıyordum
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...