Sigorta kutusundaki temassızlık sanırım devir saati kapanmış giderkenHayırlı olsun.
Şu resmin mantığını çözemedim
Sigorta kutusundaki temassızlık sanırım devir saati kapanmış giderkenHayırlı olsun.
Şu resmin mantığını çözemedim
Hızlı ve tüplüHayırlı olsun.
Şu resmin mantığını çözemedim
Sigorta kutusu arıza verdiğinde çekmiştim ama telefon netlememiş Yukarıda yazmıştım hız göstergesi hariç her şey gidiyor diye yakıt devir hararet vs hiçbir şey gözükmüyor.Hayırlı olsun.
Şu resmin mantığını çözemedim
Keşke turşu deseydin de bunu atmasaydın
Hemen Barkın Abiyi de anarak uno için şunu atayım;Keşke turşu deseydin de bunu atmasaydın
Emeğine sağlık, güzel uygulamalar oluyor daha da olacak benceİlk mesajımda bahsetmiştim, saatimin ışığı söndü, kalorifer panelinin solu yanmıyor, hepsini bi ara yenileyeceğim demiştim ve dün söktüm bugün topladım ve fotoğraftaki sonucu yakaladım.
Kalorifer panelini ve saatin olduğu kısmı sökmek için bir adet düz ye bir adet yıldız tornavida yeterli oluyor. Kalorifer panelinin tuşlarını tek tek çıkartıp altındaki 2 vidaya ulaşıyoruz ve direkt çıkıyor, kendisini 2 adet t5 ampul aydınlatıyor.
Saat ve tuş kısmını da sökmek için sağ ve soldaki tornavida kapaklarını çıkarıyoruz ve vidaları söktükten sonra arkasındaki 2 soketi söküyoruz. Saatin soketi beni çok zorladı ama parça sokete bağlıyken saati tutan 2 vidayı da sökünce çok daha kolay oluyormuş. Burda da tuşlar için 1 adet saat için 1 adet t5 ampul kullanılmış.
Bu fotoğrafı da saati ayrıca sökmeyi keşfedemeden çekmiştim, baya zorladı beni kerata. Fotoğrafta kırık küllük kapağım da gözüküyor, benden önceki sahibi kırmış maalesef nasıl tamir edicem hiçbir fikrim yok.
Sanayide ilk gördüğüm parçacıya girerek 4 adet t5 ampul aldım, 10 tl verdim. Ön cam sileceğim çok kötüydü, ben de yeni silecek aldım bosch eco 40 inwells 20 lira dedi, ben de 6 ayda 1 değişirim kafasıyla inwells aldım. Sonuç olarak orta konsoldaki aydınlatma sorunlarını 10 liraya çözmüş oldum. Bir ara da üşenmezsem kadranı söküp onun ampullerini yenileyeceğim.
Bu fotoğrafı da yaklaşık 30 dakika önce çektim, hoşuma gitti başlıkta dursun.
LPG nin filtresi var, bana da 8 ay boyunca yok dediler en son birisi varlığını kabul edip değiştirince tüm sorunlarım çözülmüştü Kaput içinin bana fotoğrafını atarsan sana nerde olduğunu gösterebilirim, lpg regülatörüne depodan gazı getiren hortumun regülatör öncesinde bi rolesi var (gaz kesici role) onun içinde oluyor filtresi, genelde tek filtreyi değiştirmek istemiyorlar işçiliği çok diye ama atıker role komple 50 lira zaten.Başlığa mesaj yazmayı planlamıyordum ama dün stepne için aldığım kılıf geldi, bu sabah onu takmak için stepneyi bagajdan çıkardığımda arkada emniyet kemeri gördüm. Tokası da koltuğun altına kaçmış. Ben unoda toplamda 4 tane emniyet kemeri var zannediyordum ama 5 tane emniyet kemeri varmış ama ortadaki kemer tek noktalı maalesef. Ortada oturan pek düşünülmemiş
Stepne kılıfının altındaki yorumlarda 16 inç janta bile biraz büyük geldiğini yazmışlardı, ben de bunu avantaja çevirip içine krikoyla bijon anahtarını da koydum ve bagaj oldukça düzenli oldu. 25 liralık fiyatını hak eden bir ürün bence.
Bugün fark ettiğim bir detay da arka koltukların öne doğru yatması oldu. Tokayı ararken keşfettim ve çok hoşuma gitti. Tek başıma bu alanda kamp yaparım Arabanın kirliliği için kusura bakmayın hala detaylıca temizleyemedim.
Ve son olarak bugün lpg bakımlarını ve lpg ayarı yaptırmak için sanayiye gittim ve sanayideki usta arabada lpg filtresinin olmadığını, unonun tek nokta enjeksiyonlularının tüpe pek uyumlu olmadığını ve çalışmasında vs sorun olmadığı sürece ayar yaptırmamamı söyledi. Lpg filtesinin olmamasına şaşırdım açıkçası ve sanayiden para harcayamadan ayrıldım.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.