Aynen bilmeyenler için uyarı niteliğinde başlıkta durması gereken bir anektod.Boğaz kelebeği sökülüp takıldıktan sonra adaptasyon yapılması gerekir . Eğer usta onu yapmadiysa aracta bazı gariplikler meydana gelebilir .
Aynen bilmeyenler için uyarı niteliğinde başlıkta durması gereken bir anektod.Boğaz kelebeği sökülüp takıldıktan sonra adaptasyon yapılması gerekir . Eğer usta onu yapmadiysa aracta bazı gariplikler meydana gelebilir .
Bugün benimle olan 135. gün .. Selamlar italyan meslek liselim.
Ekli dosyayı görüntüle 23901
Göklerde Kartal gibiydi kanatlarından vurulduPlaka araba uyumu iyiymiş doktor. Trafiğe çıkarken ah çekmiş.
İtalyan yine sevdiği yerde.
Onlar der biz yaparız değil mi @Munferit Evet bizde de akünün yanında beyin.Maalesef bu salaklıkları sadece Fiat grubunda değil Opel grubunda sahibi olmasam da sahibi olan arkadaşlarımının kaputu altında görmüşlüğüm var.Beyinden ziyade bu kadar sensör elektronik giriş çıkışa sanki araba katlanamıyor gibi stiloda olay oBu arabanın ECU'sunu motorun üstüne takmış İtalyanlar zamanında. Yetmezmiş gibi bir de üstüne motor kapağı takılıyor doğal olarak. Sıcaklık yüzünden beynin lehimleri çatladığı için kronik sıkıntı yaşıyor, o yüzden akünün yanına alınıyor diyorlar.
Dip not: Bunu da yapsa yapsa italyanlar yapar zaten.
Opel grubunda benim arabada klima kalorifer borularının altında diye biliyorum. Ordan nem rutubet yapsın diye koymuşlarOnlar der biz yaparız değil mi @Munferit Evet bizde de akünün yanında beyin.Maalesef bu salaklıkları sadece Fiat grubunda değil Opel grubunda sahibi olmasam da sahibi olan arkadaşlarımının kaputu altında görmüşlüğüm var.Beyinden ziyade bu kadar sensör elektronik giriş çıkışa sanki araba katlanamıyor gibi stiloda olay o
Bende akünün önünde. Farın hemen arkasında.Opel grubunda benim arabada klima kalorifer borularının altında diye biliyorum. Ordan nem rutubet yapsın diye koymuşlar
Arabayı aldım dönerken yaptığım ilk şey düzgün bir elektrikçiye gidip hemen beynin yerini değiştirtmektiBu arabanın ECU'sunu motorun üstüne takmış İtalyanlar zamanında. Yetmezmiş gibi bir de üstüne motor kapağı takılıyor doğal olarak. Sıcaklık yüzünden beynin lehimleri çatladığı için kronik sıkıntı yaşıyor, o yüzden akünün yanına alınıyor diyorlar.
Dip not: Bunu da yapsa yapsa italyanlar yapar zaten.
Yoo, kralını Almanlar yabıyo. Hem de tam anlattığın gibi yapıyorlar böyle motor kapağının altında filan. Bkz. Opel bkz. Corsa C Fiat, Stilo'yu yaparken Almanların kötü yönlerini almışBu arabanın ECU'sunu motorun üstüne takmış İtalyanlar zamanında. Yetmezmiş gibi bir de üstüne motor kapağı takılıyor doğal olarak. Sıcaklık yüzünden beynin lehimleri çatladığı için kronik sıkıntı yaşıyor, o yüzden akünün yanına alınıyor diyorlar.
Dip not: Bunu da yapsa yapsa italyanlar yapar zaten.
nasıl farkettin voltaj düşürdüğünü benzer sorunu ben de yaşıyorum daEkli dosyayı görüntüle 24203
Kontak termiği voltaj düşürüyor.Kontak termiğini değiştim. 40 tl tuttu
Her kontak takıp ilk tık çevirdiğimde patates kızartma sesi geliyor kontağa kulağı dayadığında. @Munferit le de konuştuğumda termik kaldı değişmediğim demişti.Gerçekten de termik çıktınasıl farkettin voltaj düşürdüğünü benzer sorunu ben de yaşıyorum da
benimki patates kizartmiyor ama bi yerlerde voltajı düşüren bişeyler var. gaza basınca farlar hafif kizarik yanıyorHer kontak takıp ilk tık çevirdiğimde patates kızartma sesi geliyor kontağa kulağı dayadığında. @Munferit le de konuştuğumda termik kaldı değişmediğim demişti.Gerçekten de termik çıktı
Ekli dosyayı görüntüle 24203
Kontak termiği voltaj düşürüyor.Kontak termiğini değiştim. 40 tl tuttu