Bakım parasının Segmentle alakası yok dye biliyorum
Satış temsilcisi mi söylediBize öyle dediler bence de yok ama kadın hangi kafayı yaşıyordu acabaZaten bütçe belli D segmenti gelmiyor bu bütçeye
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
İste satıs temsilcisi bazı salak insanlara bakmamak gerek ben bunu anladım hep araştırıp gidiyordum arabayı almadan önce bayilereKanunu biliyorum da oradaki kadın siz pahalı araba alamazsınız falan dedi de alacağımız araba zaten 130k üstü olur normal bi c segmenti araba.Zaten bütçe belli umrumda değil açıkçası D segmenti alabiliyor muyuz alamıyor muyuz
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
ya valla bence de sanırım en iyi yalıtım golf'te ama bmw 1'den iyi mi bilmem. ama f30'dan ön camdan gelen ses konusunda golf daha iyisadece test ettiğim şeyler hakkında konuşabilirim. f30 yüksek hızlarda camdan aynalardan gelen ses konusunda rezalet. mercedes A da ondan daha iyiydi.
Ben biraz yanlis acikladim galiba, hb normal pandizotlu arabalarda pek bi yalitim sorunu yok, mesela normal hb arabanizin pandizotunu cikartip yolculuk yapin, ugultudan duramazsiniz. Bu lift back diye tabir ettigimiz arabalarda(aslinda civic in hb i bence lift back) yalitim yetersiz kaliyor. Cunku tavandan gelen ruzgar direk acisi fazla olan cama carparak epey ses almasini sagliyor, normal hb arabalarda tavandan sonra neredeyse dimdik bir bagaj kapagi var, sedanlarda ise akisi duzenleyen bir cikinti var zaten. Yani lift back tarzinin ustune yetmezmis gibi birde incecik perde gibi pandizotu koyduklari icin arka tarafta yalitim yetersiz kaliyor, aslinda bu dezavantajlarinin yaninda yalitimi iyi bile diyebiliriz. Yalitim konusunda japoblar zaten hicbir zaman almanlara yaklasamazlar, beceremiyorlar ya da becermek istemiyorlar.
yani bilmiyorum. 3 sene A serisi 3 sene de f30 tecrübemiz var. bir değil 2 tane f30 var bizde birdeBen A nin yalitimini rezalet bulmustum, ayni gun icinde once A ya bindim sonra ayni rotada astra k ya binmistim, astra daha iyi gelmisti.
Abi ne kadar garibiz ya, 1-2 db i tartisiyoruz, birde cok iyi anliyormusuz gibi![]()
Genel özetleyecek olursam Golf6 nın içi daha kaliteli.Koltuklarının süngeri ve kumaşı daha kaliteli.Arka kapı üstü yumuşak mesela golf7 de sert.Konfor olarak 2 si de yakın sayılır.Ama virajlarda golf6 yatıyor biraz golf7 o konuda daha iyi.Golf7 nin arkası daha geniş bagajı daha daha geniş hacimde artma var.2 si de tdi dsg idi Golf6 daki cay kodlu tdi,Golf 7 deli cxx kodlu tdi motora sahip.Motorda ilerleme büyük.Eski motor traktör gibiydi yenisi gayet medeni.Performans olarak da hem mqb ile hafiflemesi hem de daha verimli olması sebebiyle 7 daha iyi gidiyor.Tüketim olarak da şehir içi yaklaşık 1 litre az yakıyor golf7.Başka soru varsa cevaplayayım
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Minicik bir düzeltme...
Hepsi cxx değil motorların... 2015 ile gelen euro 6 standartlarındaki motorlar cxx. Biraz daha sessiz ve tüketimini biraz daha dğşük olduğu söylenir(ve +5hp) temelde 2013, 2014 ve bazı 2015 lerin motoru bir eski golf ile aynı biliyorum (en azından güç aynı, 105hp)
Distributorun bu kotu muamelesi Turkiye'ye ozel mi acaba ? Bildigim kadariyla Amerika'da da bu sorunu yasayan insanlar var. Oralarda markanin tepkisi nasil ogrenmek gerek.
konunun tamamını okuyamadım ama söylenildiği gibi orası göçüyorsa daha düşük dayanımı olan yer de göçebilir demek yanlıştır. çünkü dayanımı düşük olup, genleşme kat sayısı farklı olabilir . Metalurji malzeme mühendisi olarak fikrim, evet Mpa değerleri bize farklı çelikler olduğunu gösteriyor, bundan dolayı da o farklı çeliklerin genleşme kat sayıları , toklukları, eğilme dayanımları farklı olabilir. Uygulanan ısıl işlemin bile farkı olacaktır. Hatta ve hatta o çelik malzemenin o forma geçerken uygulanan şekillendirme prosesinin bile etkisi vardır.
lise yıllarından hatırlayın , iki perçinlenmiş çelik , birinin kat sayısı fazla ise, diğerinin üzerine doğru kıvrılırdı.
![]()
Premium denen markaları saymazsak en iyileri bence Golf ve Mazda 3. En azından dizelde böyle. Benzinli motorda fabrikasyon trim kusurları yoksa küçük bir ihtimal Focus da yanlarına gelebilir.Madem konu açık ve buraya geldi, oldukça da aktif..
En sesiz ve rafine C segmenti nedir sizce? Sessizlik ve rafinelik konusunda Golf un üzerine koyan bir deneyiminiz oldu mu ?
Benim çok dikkat ettiğim konu .. ondan soruyorum gaza gelip araç alırsam diye...
Abi arkadaşta 2014 A180 amg var, ciğerim gibi bilirim arabayı, harbi izolasyonu iyi değil yav. Sana yanılıyorsun demiyorum da bir gariplik var yani.yani bilmiyorum. 3 sene A serisi 3 sene de f30 tecrübemiz var. bir değil 2 tane f30 var bizde birdebence yanılıyor olamayız. bariz fark var arada
ekleme yapayım, size yemin ediyorum 500x'in rüzgar sesi yalıtımı da f30'dan iyi. bu f30'u gömmek olmuyor bu araba bu konuda zayıf yani yapacak bişi yok
Premium denen markaları saymazsak en iyileri bence Golf ve Mazda 3. En azından dizelde böyle. Benzinli motorda fabrikasyon trim kusurları yoksa küçük bir ihtimal Focus da yanlarına gelebilir.
Edit: Benzinli motorda Kia Cee'd i de koyarım yanlarına.