Akaryakıt Fiyatları

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
20,780
Beğeni Puanı
35,086
Yaş
30
Konum
Denizli
Marka
Opel
  • Konuyu Başlatan
  • AdminCP
  • #1
Ülkemizde akaryakıt fiyatlarında meydana gelecek değişikliklere dair sabit başlık olarak bu başlık altında güncellemeleri paylaşalım.


PÜİS, Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası
OTOGAZA 25 KURUŞ İNDİRİM

Rafineri çıkış fiyatlarındaki değişiklikten dolayı 4 Nisan 2017 tarihinden geçerli olmak üzere otogazın pompa satış fiyatında 25 kuruş indirim meydana gelmiştir.


PÜİS, Petrol Ürünleri İşverenler Sendikası
BENZİN VE MOTORİN GRUBUNDA ZAM

05 Nisan 2017 tarihinden geçerli olmak üzere Rafineri çıkış fiyatlarındaki değişiklik den dolayı motorin grubunda 9 kuruş, benzin grubunda ise 12 kuruş zam meydana gelmiştir.
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
20,780
Beğeni Puanı
35,086
Yaş
30
Konum
Denizli
Marka
Opel
  • Konuyu Başlatan
  • AdminCP
  • #6
Beyler bu başlık sadece akaryakıt fiyatlarında gelen güncellemeleri paylaşıp yorumlayacağımız 'sabit' başlık olursa sevinirim :)
 

tyln

Profesör
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
331
Beğeni Puanı
627
Marka
Renault
iyiki depoyu doldurmuşum :/

bir pompacıyla muhabbette "bu millet anlamaz.yakarsa tüp takar tüp yakarsa arabaya yolcu alır ama itiraz etmeyi düşünmez demişti :)
 

bizbuyudukandkirlendidunya

Asfalt Kurutucu
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
158
Beğeni Puanı
413
Konum
Bursa
Hatırlayan hatırlar, burda da paylaşmıştım birçok kişiyle, totalin kampanyası vardı, 75 lira al 50 öde diye. Ben ordan toplamda bi 225 liralık bedava yakıt almışım, 9 hakkı kullanarak. Nerdeyse bi depo bedavaya gelmiş. Çevremdeki herkese söyledim, biri bile kullanmadı kampanyayı. Burdan 25 kişiye özel mesaj attım kampanyayı anlatan, kaçı kullandı merak ediyorum.

8 kuruş zam gelse bir depoda 5 lira fark yapar. 5 nere 225 nere. Yapılacak iş 2 uygulama indirip, bunların üzerinden normal yakıt almak.

Anlayamıyorum.
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
20,780
Beğeni Puanı
35,086
Yaş
30
Konum
Denizli
Marka
Opel
  • Konuyu Başlatan
  • AdminCP
  • #13
Hatırlayan hatırlar, burda da paylaşmıştım birçok kişiyle, totalin kampanyası vardı, 75 lira al 50 öde diye. Ben ordan toplamda bi 225 liralık bedava yakıt almışım, 9 hakkı kullanarak. Nerdeyse bi depo bedavaya gelmiş. Çevremdeki herkese söyledim, biri bile kullanmadı kampanyayı. Burdan 25 kişiye özel mesaj attım kampanyayı anlatan, kaçı kullandı merak ediyorum.

8 kuruş zam gelse bir depoda 5 lira fark yapar. 5 nere 225 nere. Yapılacak iş 2 uygulama indirip, bunların üzerinden normal yakıt almak.

Anlayamıyorum.
@ibougur bol bol kullandı :D ben lpgciyim :))
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,946
Beğeni Puanı
19,991
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Hatırlayan hatırlar, burda da paylaşmıştım birçok kişiyle, totalin kampanyası vardı, 75 lira al 50 öde diye. Ben ordan toplamda bi 225 liralık bedava yakıt almışım, 9 hakkı kullanarak. Nerdeyse bi depo bedavaya gelmiş. Çevremdeki herkese söyledim, biri bile kullanmadı kampanyayı. Burdan 25 kişiye özel mesaj attım kampanyayı anlatan, kaçı kullandı merak ediyorum.

8 kuruş zam gelse bir depoda 5 lira fark yapar. 5 nere 225 nere. Yapılacak iş 2 uygulama indirip, bunların üzerinden normal yakıt almak.

Anlayamıyorum.
Ben kendi adima soyluyorum total den benzin almadim okudugum halde.kotu diye degil her zaman aldigim benzini degistirdigimde bir cekiste farklilik yakit tuketimimde artma gordum.uzun yolda bunu her markada gordum.genelde tek bir yerden ayni noktadan ayni pompadan alirim. Ha salakmiyim derseniz evet parayi agactan toplamiyorumda motorun alistigi benzini degistirmek pek isime gelmedi.
 

bizbuyudukandkirlendidunya

Asfalt Kurutucu
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
158
Beğeni Puanı
413
Konum
Bursa
İyi bari kullanan birileri varmış :)

PetrolHead'lerin bulunduğu bir ortamda yakıt kalitesi için almayanlara saygım sonsuz ama geri kalan kesimi anlamıyorum. Üşengeciz biraz galiba.
 

bizbuyudukandkirlendidunya

Asfalt Kurutucu
Katılım
14 Kas 2016
Mesajlar
158
Beğeni Puanı
413
Konum
Bursa
Kampanyalarımız devam edecek bizi takip edin diye mesaj geldi bu arada. Benzer bişeyler yaparsalar yine kullanırım ama onun dışında Shell mi diyosunuz en rafine aman kalite yakıt. (and beni andı) (tekerleme gibiymiş hehe)
 

stan

Rahmi Tanır
Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,363
Beğeni Puanı
4,448
Yaş
31
Konum
İzmir
Marka
Alfa Romeo
Total konusu kötü kaçmış.

Total'in yakıtı genel olarak iyi diye bilinirdi. Ama demirören total tr'yi aldıktan sonra yakıt kalitesiyle ilgili kuşkular arttı.

Ben arada totalden gaz alıyorum gerçi, bir sıkıntı görmedim.

Benzin ise Shell 98 oktandan şaşmıyorum.

Sadece iş yerimin verdiği yakıtı PO dan alma zorunluluğum var. Ama onda da bir sıkıntı görmedim.
 

İstanbullu

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
7,347
Beğeni Puanı
8,752
Konum
İstanbul
Marka
Hyundai
Benim araba okadar hypermilinge ragmen 7.3 ile kullanirken alman emsalleri 6 litrelerde. Arabami bozuk gazmi bilmiyom
 

emreozukan

Panpa
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
1,775
Beğeni Puanı
4,263
Benim araba okadar hypermilinge ragmen 7.3 ile kullanirken alman emsalleri 6 litrelerde. Arabami bozuk gazmi bilmiyom
abi ülkedeki tüm yakıtlar kalitesiz bu bi gerçek, 95 oktan, 98 oktan diye satılan yakıtın gerçekten o değerlerde olduğunu düşünmüyorum. Hele k otogazda işler daha da çirkin sıfır denetim herkes kafasına göre gaz satıyor resmen.
 

Porsche

GALERİCİ
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
11,126
Beğeni Puanı
16,002
Konum
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Hatırlayan hatırlar, burda da paylaşmıştım birçok kişiyle, totalin kampanyası vardı, 75 lira al 50 öde diye. Ben ordan toplamda bi 225 liralık bedava yakıt almışım, 9 hakkı kullanarak. Nerdeyse bi depo bedavaya gelmiş. Çevremdeki herkese söyledim, biri bile kullanmadı kampanyayı. Burdan 25 kişiye özel mesaj attım kampanyayı anlatan, kaçı kullandı merak ediyorum.

8 kuruş zam gelse bir depoda 5 lira fark yapar. 5 nere 225 nere. Yapılacak iş 2 uygulama indirip, bunların üzerinden normal yakıt almak.

Anlayamıyorum.
Bizde taşitmatik var valla ondan kullanmadık.
 
Üst