2014 FORD MUSTANG 5.0 GT/CS (A/T, 427hp, 540 Nm)
- Yağmur sensörü yok
- 230 kmh de kesici devreye giriyor
- Cok bakiyollar Nazara gelicez diye korkuyorum
- Radio sadece sonu tek sayi ile biten istasyonları çekiyor (amerikadan geldigi icin)
- geri gorus kamerasi ve park sensoru yok
- Navigasyon var ama TR haritasi yok, yuklemek icin USA ford dan satin almak gerekiyor, (bakalim iyice arastirip yapicam galiba)
- Anahtar daha şekilli olabilirmiş, bi de anahtarsiz calistirma olaydi iyiydi
- Spolier yuzunden arka gorusu cok zayif, resmen engelliyor, arkamdan gelen arac farlarini goremiyorum, sellektor yapsa farkedemicem
- BMW lerdeki gibi arkaya yolcu binmesi icin koltugu yatirdiginda otomatik koltugu ileri cekse cok guzel olurdu. (koltuk otomatik ama kendini one cekmiyor)
- Emniyet kemeri cok geride, boyum 1,90 olup koltugu geride kullanmama ragmen ben bile uzanmakta zorluk cekiyorum.
- Dip gazda arabayi yolda tutmak pek kolay olmuyor, asfalt guzel degilse genelde 0-100 denemelerim yarida kaliyor.
- Ben seviyorum ama arkada oturanlar eksoz sesinden rahatsiz oluyor uzun yolculuklarda (tabi cok gazlarsan),100-110 la sessiz gitmek mumkun.
- Essek kadar dokunmatik navigasyon ekrani var ama cozunurlugu yeterli degil.
- En buyuk eksiklerinden birisi F1 vites yok
- Dingil mesafesi cok uzun, arabanin donus capi cok dar (muhtemelen gazi kokleyince arkayi attigi icin iyilestirme geregi duymadilar )
Son düzenleme: