Arabanı eleştirebilir misin?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Zulfadli
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
2014 116i

-Beni en çok deli eden şeyden başlamak istiyorum: Donanım eksikliği. Saçmalık. Mesela çakmaklık var, ama çakmağı olması için bile para veriyorsun. Bu fiyat bandında standart olması gereken çoğu şey standart değil. Adam akıllı donanım olması için Sport Plus paketten aşağısı kurtarmıyor.
-Xenon olmasına rağmen hem sinyaller hem stoplar ampül. Ayrı saçmalık. Yap şunları da led işte. Sonradan beni niye uğraştırıyorsun.
-Yol sesi alıyor. Sorun RFTler.
-Kısalarda biraz sert. Sorun RFTler.
-SORUN RFTLER DEMİŞ MİYDİM?!
-Bodyroll var, yay lazım.
-Koltuklar rezalet. Sırt desteği yine bir nebze de virajda bacakları sabitlemek imkansız. Ama rahatsız değiller en azından.
-Arka sensör ve kamera olmasına rağmen ön sensör yok?!
-Limitör var cruise yok?!
-Kapı fitilleri gıcırdıyor. Silikon spreyi sıkmak lazım birkaç ayda bir.
 
2016 Astra K 150 HP.

- Trim sesleri. İlk alındığı günden beri var.
- Park pilotunun sadece sağ tarafı taraması. Alışkanlık yapınca insan sola da park etsin istiyor.
- Aşırı konforsuz sürüş. Benim için çok sıkıntı değil diyordum ama geçen gün bozuk Mordoğan - Karaburun yolunda olmayan böbrek taşlarımı bile düşürdüm, iç organlarımı yolda bıraktım.
- Kötü görüş açıları. Araçta fazla kör nokta var, neyse ki ön-arka park sensörü ve geri görüş kamerası o açığı kapatıyor.
- Olması gerektiği gibi çalışmayan şerit takip sistemi. Sistemin arabayı şeritte tutma mantığı 2 çizgiyi ortalamak üzerine değil çizgi üstünde tutmaya yönelik çalışıyor.
- Adaptif cruise yok.
- Torpido gözü yok! Aslında var ama opsiyon 8" sistemini alınca torpidoyu feda ediyorsunuz.
- Küçük yakıt deposu. Araç çok fazla yakmadığı halde çok sık benzinliğe girmek sinir bozuyor.
 
Oo hemen bahsedeyim arabam astra h;
Volan kronik sorun ses yapıyor
Turbo selenoid valfi 2011e kadar bütün astra h dizellerde sorunlu sonradan parça güçlendirilmiş bir kere kesin değiştirmeniz lazım 150tl
Eşya gözü yok kapı içleri el freni ve kol dayama hariç eşya gözü yok.
Boyası ince öyle canınız isteyince pasta cila atarsanız bir gün astarını meydana çıkarabilirsiniz
Sanırım opellerde böyle cam fitilleri güneşte çabuk eriyo arabayı silerken bezde simsiyah fitil izi oluşuyo.
Arabanın motoruna veya yürüyenine bakım yaparken illallah ettiriyor her vida birbirinden farklı genelde alyanlı ya da torx vida aldığım cırcır kolu adaptörünün tornavida ucu setinin haddi hesabı yok.
Her şeyiyle bu kadar sert bir araba ilk defa görüyorum.
Direksiyon sert, ağır (benim hoşuma giden bir şey)
Helezonları o kadar sert ki amortisörlerin çalışmasına izin vermiyor. Anca 3-4 kişi bineceksin o zaman amortisörlerin çalıştığını anlıyosun. Öyle bi şey ki arabaya spor yay taktım şu an orjinalinden daha konforlu :D
Vitesi sert ve ağır
El freni sert çekerken çaba sarfediyorum zaten 1 tıkta tutuyor.
Çok fazla sensör var; çok şükür bir arıza vermedi..
 
Mazda 3 2011 icin yorumlarim

Çok yakıyor.10 litre altini nadir goruyorum
boyasi ince
Fabrika son hizi 190 a limitlemis cat diye kaliyor
Sadece surucu cami tek tusla aciliyor
Aftermarket hicbir urunu yok. Ozellestirmek imkansiz
4 ileri vites
Anahtardan ayna kapama yok.icerde bi tusla anca.neden yani ?
Anahtardan cam kapamada yok.belirsiz buda.
Yola cikildiginda kendi kendini kitlemiyor igrenc bir tus koymuslar
Surucunun yanindaki 4 cam otomatiginin tus isiklari yok.gece el yardimi ile bulmalisiniz
80 bin kmde vites topuzu soyuldu
Arka stop fren lambalari cok kucuk geliyor gozume yetersiz bence
Geri vites isigi tek bir stopta var.
O zaman bende ekleme yapayim.arac icinden bagaj acma tusu yok.avm lere geldiginizde vitesi p konumuna almadanda bagaj acilmiyor.genelde cami acip kafami disari uzatarak dugmenin yerini bagiriyorum veya inip ben aciyorum. Cidden anliyorum guvenlik icin belki arka bagaj acma dugmesini saklamissiniz yada tasarim ama her seferinde aractan asagi inmek yoruyor. Anahtardan bagaj acmada yok. En azindan bir tik yapip hafif yukari atiyor geri kalan yukselme hareketi yok.hazir baslamisken silecek suyu deposu yaklasik tahminim 3 litre.iyi guzel ama her 3 on cam yikamada far yikama otomatik devreye girdiginden o kadar buyuk olmasi lafta kaliyor.lastik siboplari metal.hani plastik kapak olur devami plastik devam eder ki bu bmw 7 serisinden audi a6 ya b segmentinden c segmentine hepsinde boyle ama bende oda metal. Lastik degistirirken baya zorlayici oluyor. Basinc sistemi kirilmasin diye yapmislar ama ekstradan 1 saate daha ve lastikcinin daha fazla para istemesine sebep oluyor.direksiyon sert. Sahil yolunda 130 140 civarinda viraj alirsanizda bi anda hafiften sertlik kaybolmaya basliyor korkutabiliyor.bu arada baslik efsane ya
 
Son düzenleme:
Eleştirmek mi? Anasını ağlatırım. :D
- Direksiyon kutusu çok dayanıksız. Standart İstanbul yaşantısında 1 yıl ömrü var. Onarım (veya değişim) maliyeti en az 500TL
- Koltukları çok rahatsız. B sınıfı bir araba olduğu için hacimden kazanma amacıyla sırtlıklarının ince tutulmasını doğru buluyorum. Ama oturulan minder de çok sert. Bir de özellikle sırt bölümünde yan destek yok gibi birşey. Bu söylediklerim ön koltuklar için geçerli.
- Elektronik sensörü çok fazla. Ben yaşamadım ama sensör arızaları çok fazla yaşanıyor.
- Ses sistemi çok dandik. Önler bass açmazsak idare eder ama özellikle arka hoparlörler Çokoprens kadar. Arkalardan biri arabayı aldığımdan beri çalışmıyor. Muhtemelen bir lehimlik işi var. O kadar dandik ki, nasılsa önden hiç duymuyorum diye uğraşmadım.
- Araba çok sert. Genel olarak Corsa sahipleri arabalarını sınıfına göre konforlu buluyor ama ben katılmıyorum. Yol tutuşa artı etkisi var ama çok ciddi konforsuz. Arka süspansiyon zaten torsiyon. Bazıları da tam tersi araba çok yumuşak, yol tutuşu olumsuz etkileniyor diyor. İkisinden biri olumsuz özelliği ama bilemiyorum =)
- İç mekanda havalandırma ızgaraları çok dandik tasarlanmış. Kolayca kırılabiliyor. Kırmak isteyen için 10sn.lik ömrü var.
- Kışın soğuk havalarda süspansiyonlar gacır gacır ses yapıyor. Geçici olarak yağlıyorlar ediyorlar ama kalıcı çözümü yok. Kronik. Arıza da değil. Amortisörleri, yayları sıcak havada tasarlamışlar herhalde. Başka izahı yok bunun.
- Bagaj kapağı kapatılırken biraz yukarıdan bırakılırsa çok pis vuruyor. Hele o bagaj kapağını bırakmayıp kapı gibi hafif ittirerek çarpmaya kalkışan olursa cam bile patlayabilir.
- Boyası biraz ince.
- İç dikiz aynası sık sık ayarlanırsa yalama olabiliyor. Dokunulduğu anda ayarı değişecek kadar gevşek bir hale geliyor.
- Yeni nesil uçları kalın silecek takılırsa 130 km/h hızdan sonra silecek hızlı modda çalışırken ucu, sürücü tarafındaki fitil gibi lastiğe vuruyor.
- El freni çok çabuk gevşiyor. Zaten yapısal olarak çok güç uygulayarak çekiliyor ama ele hissettirdiği kadar sağlam tutmuyor. Her bakımda elden geçmesi gerekiyor. Bazen iki bakım arasında bile sıktırmak gerekebiliyor.
- Ön taraf gereğinden fazla yere yakın. Muhtemelen 10 cm'den daha azdır. AVM otoparklarında park ederken burun kazayla tekerleklerin yaslanması için konmuş olan yerdeki bariyerlere değerse, çıkarken karlığı bırakırım. Bahçedeki otlar bile bazen zedeleyebiliyor.
- İç aydınlatma düğmesini far kumandasına koymak hangi tasarımcının aklına geldiyse tüm eski Opel Corsa ve Astra sahipleri adına selamlarımı yolluyorum.

Bu kadarı yeterli mi? :)

Artık ne kadar artısı varsa, bu kadar eksiye rağmen yıllardır bayılarak kullanıyorum. :p

bazı detaylar o yıllardaki opelin karakterini gösteriyor sanırım. astra g kullanıyorum sertlik, arka hoparlörlerin zayıflığı(ama önler gayet güçlü kaliteli) , kışın soğuklarda ön süspansiyonların gıcırdaması, el freninin kısa sürede gevşemesi ayarının uzun süreli sabit kalmaması ve iç aydınlatma butonu aynı :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: gokhanatesoglu
Arka da havalandırma yok çok büyük eksi. Öndekiler çarpılıyor araba soğuyana kadar.
1 yıl oldu koca servis kapılar kitlenince kapanan ayna ve camları kapatma şeyini yapamadılar, garantiden çıkmayacağını bilsem ben yapıcam.
Farları yetersiz.
Hiç bir yere sığmıyor yıkamacılar fazla para istiyor. Bir de dönüş açısı sınıfında en kötüsü sanırım.
Multimedya ekranı kasıyor, ekran yansıtma var ama dünyanın en saçma olayı sanırım sadece Galaxy S4 ile çalışıyor.

araba marka modelini yazın ki konu bir işe yarasın okuyanlar kullanıcı deneyimi öğrenebilsin. s max mi kullanıyon hocam o kadar büyük.
 
Surucunun yanindaki 4 cam otomatiginin tus isiklari yok.gece el yardimi ile bulmalisiniz
Hocam diger kapilardaki cam otomatigi tuslari da mi isiksiz, cok sacma geldi bana. Muadillerini kontrol etme sansiniz oldumu? Yada servise sordunuz mu? Belki bir temassizlik vardir, yada menuden yapilan bir ayar (dimmer varsa cok dusukte olabilir mi), yada sigortasi yanmis olmasin...
 
Hocam diger kapilardaki cam otomatigi tuslari da mi isiksiz, cok sacma geldi bana. Muadillerini kontrol etme sansiniz oldumu? Yada servise sordunuz mu? Belki bir temassizlik vardir, yada menuden yapilan bir ayar (dimmer varsa cok dusukte olabilir mi), yada sigortasi yanmis olmasin...
Yok hocam bendeki kasa mazdalarda var bu maalesef yani zamaninda serviste sedan hatch. Benzin dizel ayirtetmeksizin hepsine bakmstim hicbirimizde yok isiklandrma
 
Şimdi gelelim 1.6TDI DSG comfortline 2014(2015 ocak çıkışlı)'e.
  • Dsg 1.vitesten nefret ediyor ama öyle böyle değil korunmasız bir gecenin sonucunda doğmuş çocuk gibi. İlk hareketi yaptıktan hemen sonra (5-6km hızda) 2.vitese atıyor ve yarı kavrama yapıyor aynı durum rampalarda ve yavaşlarken de geçerli. Rampada yavaşlıyorum 7-8km hıza düşüyorum inatla 1.vitese geçmiyor yarı kavrama yapmaya devam etmiyor. Aynı şekilde trafikte 10-15km hızlarda ilerlerken 2.viteste devam ediyor cvt gibi hareketler yapıyor gaza basıyorum devir 2000e geliyor yarı kavramada ilerliyor sonra gazı bırakınca kavramayı bırakıp deviri 900e düşürüyor. Tabi bunların çözümü basit. Giderken elinizin tersiyle "geç lan manuele" deyip vites kolunun ağzına vurmak. 1.vitesle işiniz bitip trafik akmaya başlayınca tekrar D konumuna alıp devam edebilirsiniz.
  • Gene dsg'den ufak bir şaka. Sanki ayarlaması çok atik yapılmış gibi ışıklarda durmaya yaklaşırken 1000devirde ufaktan yarı kavrama yapıp gitmeye hazır bulunması. Çözümü şu: durmaya yakınken vites koluna "hadi canım ikile" itişiyle N konumuna almanız.
  • Aux girişini torpidoya koyan üstün zekalı mühendise kucak dolusu öpücüklerimi yolluyorum.
  • Araba sert. Ön taraf jetta arka taraf amarok arabada :D boyalarda tak tak ses geliyor yoldaki çatlaklar da hissediliyor(bu benim manyaklığım olabilir). Yük bindikçe amortisör kendine geliyor daha düzgün sönümlüyor.
  • Otobanda 140-150 gitmek yol tutuş olarak sıkıntısız olsa da yalıtım olarak yol ve rüzgar sesinden dolayı çok yoruyor ama 110-120 civarında müzik olursa duyulmuyor. Müzik olmazsa 100kmden sonra rüzgar sesi başlıyor lastik sesi müzik olmayınca 70 civarı başlıyor.
  • Trim sesi sağ arka kapını kilit yerinden geliyor sanırım bu kronik. 2007 caddymizde de vardı. Sağ arka hoparlörde vardı o kesildi enteresan bi şekilde. Boyalardan geçerken arka amortisörden mi anlamadım vıyk vıyk vıyk diye ses geliyor yeni başladı çözemedim lastiklerin havası çok kaldı galiba ondan olabilir.
  • Arka koltuklar uzun yolda rahatsız. (ön jetta-arka amarok)
  • Yiğidi öldür hakkını yeme sert olunca virajda iyi tutuyor ve yol dalgalanmalarını emiyor. Golf5 altyapısı olmasının faydası.(araya iyi özellik kattım affedin :D )
  • Torpidosu küçük ama soğutma ve ışık var.
  • Arkadaki havalandırma menfezleri kırılmış nası oldu bilmiyorum biri zorladı kırdı. Galiba dayanaksız.
  • Turanzayla geliyor...
  • 1.6 motor 1600kilo arabaya ciğersiz kalıyor özellikle yüksek süratte yukarı eğim varsa hızlanması gıdım gıdım oluyor.
  • Siyah renk tozu kiri çiziği çok gösteriyor ama yıkanınca kendine baktırıyor.
  • Direksiyonda kulakçık isterdim.
  • Bluetooth isterdim.
  • Otomatik klima otomatiği kapatsam bile kafasına göre bi şeyler yapıyor uyuz oluyorum. Otomatik far ve silecek var güzel çalışıyolar ama gıcık olduğum için kendim yapıyorum.
  • Arka camlara hala otomatik cam koymadılar dobloda bile var.
Eyorlamam bu gadar. Ne gömdüm bee ama arabadan memnunuz :D :D
 
@CenkGs abi sen bi far ampulü almıştın çok memnundun neydi markası modeli? Bide bizim pandaya uyar mı?
Yanlış yere yazmışım ama olsun birkaç şikayetimi yazayım. Sorudan da anlaşılacağı gibi farlar. Çok zayıf ışık veriyo.
Ve radyosu. Kasetçalarlı arabamız var.
Ve artık nereye elimi atsam anında çizilmeye başladı. 12 yaşında araba ama bu kadar olmamalı. Şimdilik aklıma bunlar geldi.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve Cenk
Aracıma eşimden başka kimse binmediği ve çocuk da olmadığı için arka koltuk,bagaj gibi dertlerimin olmamasının yanında aracı haftasonları ve yazın ağırlıklı olarak kullandığımdan tüketim de 1. önceliğim değil.

Şu an bu fiyata binilecek diğer araçlara baktığımda benim
için başka seçenek kalmıyor. Gidişi,duruşu,tipi hoşuma gidiyor, performansına göre yakut makul. Bozuk ve yokuş yol aynı anda denk gelince bir kablo demeti sesi geliyor ama çok önemli değil benim için. Tek derdi aracın üstü ıslaksa ve cam açıksa, sert dönüşlerde camdan içeri su akabiliyor.

Vergisi, masrafları,şehir içi be uzun yoldaki hissiyatı düşündüğümde eleştirmek biraz haksızlık olur.
 
Nerden başlasam bilemedim, kia gitti, eksiklerini söylemeye gerek yok, şimdilik cidden golf 6 için eksi yönlerini söyleyemeyeceğim, yok çünkü, tek eksisi 1-2 noktada sürekli gelen trim sesi, ha birde sessiz lastiklerim olmasına rağmen lastik sesi çoook fazla alıyor. Onun dışında tüm ihtiyaçlarımı eksiksiz karşılıyor. Bmw ye gelirsek, premium değil bu araba derlerdi, hadi len kaybol derdim, cidden bmw 3 ten başlıyor ki 3 ün bile eksisi çok. Bizdeki 1 de rft yok, o konuda eksisi yok. Yalıtım anlamında iyi ama bir premium değil, motor çok sarsıntılı ve kabine sakin sürüşte çok ses geliyor. Saçma sapan donanım eksiklikleri var. Araba o kadar konforlu ki bulutlarda gibi hissediyorsunuz kendiniz ama bunun çok büyük bir eksisi var, yol tutuş. Aslında çok iyi yol tutuyor ama araba virajda o kadar yatıyor ki pes diyip limitleri zorlamaktan vazgeçiyorsunuz. Şanzıman bir tork konvertörlüye göre iyi olsa da 1 den 2 ye geçişte, özellikle soğuk havalarda, içinizden çüüüüşşşş diyosunuz, beynime vurdu sarsıntı diyip. Başka da yok gibi. Şimdi Lancer'a gelelim. Ş içi için, keyifli sürüş için muazzam bir araba olmasına rağmen, uzun yolda 100 km/s i geçtikten sonra kafa ütüleme moduna geçiyor. 205/60 R16 lastiklerine rağmen çok sert. Yalıtım aslında iyi gibi ama motor sesi hepsini delip geçiyor. Benim aracım için konuşursak çok boş. Ibiza hakkında artık yorum yapmayacağım, çok nadir görüşüyorum kendileriyle :)
 
İç mekanın karanlık olmasını sevmiyorum çok karanlık ve bazen sıkıcı bir hal alıyor.
Farlar ve Stoplar Led değil.(araba comfort ne bekliyon hacı diyosunuz ama abi bu kadar zor değil bi LED(veya xenon) far yapmak.Stoplarda aynı şekilde neden LED yapılmazki bu kadarmı pahalı?
Jantlar neden kapak jant? Başka markalarda orta donanımdan itibaren çelik jant gelirken hemde? (ford trend x lerde çelik jant var mesela)
yine aynı şekilde orta donanım bir fordda hız sabitleyici varken neden benim comfortline golfümde yok?
Otomatik yanan farlar var ama niye yağmur sensörü yok?
Neden esp tam kapanmıyor? Hemde golf 5 altyapısı olduğu halde?
Şimdilik bu kadar aklıma gelirse yazmaya devam
 
1978 Anadol A2SL
-Her yerden trim sesi
-Direksiyon mekanik, durdugu yerde çevirmek zor hızlandıkça hafifliyor :D
-İzolasyon yok
-Dikiz aynaları ufak
2016 Corsa 1.3 Cdti 95hp Easytronic
-Araba ne kadar hissettirmesede ağır olduğunu bilmek üzüyor (1225 kg)
-Şanzıman çook yavaş, arkadaş yıl olmuş 2016 bu ne yavaşlık, araba gitmek istiyor şanzıman bi dur bakalım diyor :D
-Arka kapıların penceresi manuel açılıyor.
-Yolcu güneşliğinde ayna yok.
 
2014 Opel İnsignia 1.6t Sidi Edition Elegance
  1. Zayıf görüş açıları ve küçük aynalar
  2. Bagaj koltukları yatırınca düz olmuyor
  3. Araba boş paket olduğu için afl+ farlar yok
  4. Ön yolcu koltuğunda yükseklik ayarı yok
  5. Şanzıman spor modu yok
2009 Citroen C4 Picasso 1.6 Hdi Mcp bu biraz uzun olabilir


  1. yer yer malzemeler rengi atmaya başladı
  2. bir kaç yerden trim sesi gelmeye başladı
  3. ses sistemi berbat
  4. arka süspansiyonlar hem konforu hem de yol tutuşu negatif etkiliyor creative tecnology işte ne olsun
  5. Ön kaputu hiç bir şekilde gözükmüyor ve önde park sensörü yok
  6. Yalıtım berbat
  7. direksiyon aşırı yumuşak
  8. yüksek hızda(160 ve üstü) güven vermiyor
  9. camlar uzaktan kumanda ile açılmıyor
  10. her yıl bir tane lambası sönüyor
  11. kasisten geçerken iç dikiz aynası düştü
  12. 120 ile uzun yolda giderken sol ayna bir anda kapandı sonra baktım ki yuvasından çıkmış
  13. arkaya kimse oturmamasına rağmen arka cam açılmıyor
  14. bagaj koltuk yatınca düz olmuyor
  15. tasarım kişiseldir ama bu direksiyonu kim tasarladı yav :(

  • attachment.php
  • direksiyonda gördüğünüz o metal yerler kışın aşırı soğuk yazında aşırı sıcak oluyor ve tutulmuyor
  • klima kumandaları sürücünün olduğu yer yani solda ve düğmeler aşırı küçük ve kullanması zor
  • kliması yavaş çalışıyor
  • klima çekişten sağlam yiyor en azından ben öyle hissediyorum mesela normalde gaza oturduğumda patinaj çeken yerde klima açıkken yapmıyor
Şimdilik bu kadar elimde yazabileceğim fiesta,spacestar,zafira,c3,cerato hakkında da yazabilirim isterseniz :)
 
2014 Opel İnsignia 1.6t Sidi Edition Elegance
  1. Zayıf görüş açıları ve küçük aynalar
  2. Bagaj koltukları yatırınca düz olmuyor
  3. Araba boş paket olduğu için afl+ farlar yok
  4. Ön yolcu koltuğunda yükseklik ayarı yok
  5. Şanzıman spor modu yok
2009 Citroen C4 Picasso 1.6 Hdi Mcp bu biraz uzun olabilir


  1. yer yer malzemeler rengi atmaya başladı
  2. bir kaç yerden trim sesi gelmeye başladı
  3. ses sistemi berbat
  4. arka süspansiyonlar hem konforu hem de yol tutuşu negatif etkiliyor creative tecnology işte ne olsun
  5. Ön kaputu hiç bir şekilde gözükmüyor ve önde park sensörü yok
  6. Yalıtım berbat
  7. direksiyon aşırı yumuşak
  8. yüksek hızda(160 ve üstü) güven vermiyor
  9. camlar uzaktan kumanda ile açılmıyor
  10. her yıl bir tane lambası sönüyor
  11. kasisten geçerken iç dikiz aynası düştü
  12. 120 ile uzun yolda giderken sol ayna bir anda kapandı sonra baktım ki yuvasından çıkmış
  13. arkaya kimse oturmamasına rağmen arka cam açılmıyor
  14. bagaj koltuk yatınca düz olmuyor
  15. tasarım kişiseldir ama bu direksiyonu kim tasarladı yav :(

  • attachment.php
  • direksiyonda gördüğünüz o metal yerler kışın aşırı soğuk yazında aşırı sıcak oluyor ve tutulmuyor
  • klima kumandaları sürücünün olduğu yer yani solda ve düğmeler aşırı küçük ve kullanması zor
  • kliması yavaş çalışıyor
  • klima çekişten sağlam yiyor en azından ben öyle hissediyorum mesela normalde gaza oturduğumda patinaj çeken yerde klima açıkken yapmıyor
Şimdilik bu kadar elimde yazabileceğim fiesta,spacestar,zafira,c3,cerato hakkında da yazabilirim isterseniz :)
Ben bi spacestar alırım:)
 
Ben bi spacestar alırım:)

Mitsubishi Spacestar 1.2 80bg cvt
  • En büyük sıkıntılarından biri yanlış sınıflandırılmış oluşu adamlar b demiş ama araba sürüşüyle bana a sınıfı gibi hissettirdi.
  • Konforsuz süspansiyonlar
  • İlk kalkışlarda cvt yüzünde araba uzamıyor özellikle ara yolda çevre yoluna girişlerde sıkıntılı
  • aşırı hissiz direksiyon
  • berbat ötesi koltuklar
  • kalın a ve c sütunları
  • Küçük bagaj 250lt
Aklıma gelenler şimdilik bunlar garajda konusunu açmıştım oradan da bakabilirsiniz :)
https://www.otopark.com/forum/threads/mitsubishi-spacestar-mirage-neden-alınmaz.4387/