Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bir arada bu tontonla gazlamaya çıkacağım, sıra ona geldi satmadan denemek görmek lazım. Şasisi, altyapısı ve frenleri hak ediyor. Çoğu modern arabaya göre limitleri yüksek, bu araçta hiç gazlama pratiği olmayan birisi için bile gaza basmak ürkütücü değil.
Kesinlikle daha güçlü olması gereken bir araba ama şükür ki 200 de biten kısacık şanzıman ve diff oranı sayesinde tork ve güç fakiri motorun dibine kadar kullanıyor hatta sömürüyor bile denilebilir. Yemek bittikten sonra tabak sünnetlenir ya işte şanzıman da öyle motoru sünnetliyor, nişanlısı çirkin olmaz derler
Ha diğeri mi hafta içi rush hour’da yatışta 1.5-2 aydır rahat beybisi
Farın 30 cm kadar arkasına para sıkışmış.
Not: Daha önceki bir bakımda yedek su deposu kapağı güvenlik sibopu kırılmış 137 binde serviste yapılan bakımdan kaynaklı olduğunu sanıyorum. Depo ve kapağı değişti işçilik 3 litre antifiriz depo ve kapağı derken 500 tl verdik geldik
Yağ değişimine bile vaktimin olmadığı hiç alışık olmadığım bi dönemden geçiyoruz 2 aydır, son bir ay kaldı eksikleri çok birikti. Sağolsun işimizi görmeye devam ediyo. Gönlünü alacam beni üzmezse