Evet direksiyon çok yumuşak, debriyaj da oldukça yumuşaktı. Şanzımanın yolları vs de oldukça netti. Polo'da şu an Gti direksiyon kodlaması var oldukça sert durumda, Polo'dan sonra direksiyon ve debriyaj çok yumuşak geldi. Kullanımı genel olarak konforlu, süspansiyon bazı yerlerde beklemediğim şekilde tepki verse de sürüşün %90'ında beğendim, sürüş dinamikleri de gayet güzel hissettirdi. 6 gün virajlı yollarda 750 km sürünce bolca tanıma fırsatım oldu tabi
Eksi olarak ise ekranın arada sırada açılmaması (kontağı kapatıp açtığımda açıldı 4 5 kere oldu), geri görüş ve park sensörünün kalitesiz olması, arka kapısının ve arka hacminin ufak olmasını söyleyebilirim.
Arkadaşımın 1.2 turbo Mokka'da yaşadığı 1800 2000 devirde sabit giderken devrin bir anda 100-200 devir aşağı yukarı oynayıp arabayı sallama sorunu atmosferik olmasına rağmen bunda da vardı. Arkadaşım bobinleri değiştirip yazılım güncellemesi yaptırarak çözdü sanırım bu aracın da böyle bir işleme ihtiyacı vardı.
Madem konu yakıt tüketimi, son olarak da Bosna Hersek'teki yakıt fiyatlarını da paylaşalım, Fiyatları 2 ye bölünce € cinsinden fiyatlar görülebilir. Karadağ'da ise 95 oktan benzinin fiyatı 1.40-1.50 € arasıydı.
Ekli dosyayı görüntüle 47451