Audi A4 B7 2008 1.6 #AAK607

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alfhonso
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Masallah allah kaza bela vermesin.bu sevdigim kasaarindandir.gerci her kasasini severim audinin :) buarada dikkatimi cektide denizlide 8haneli plakalara gececek kadar cokmu araba var yav

Hem de nasıl. Ben 607'yi aldım, arka sıramdakine 612 geldi. ne ara 5 plaka ilerledi bilmiyorum 4-5 dk içerisinde

dün bi araç gördüm, pazartesi günü almışlar aal 586 mı ne öyle bişeydi plaka aal'ye geçmiş onun da yarısına gelmiş
 
Hem de nasıl. Ben 607'yi aldım, arka sıramdakine 612 geldi. ne ara 5 plaka ilerledi bilmiyorum 4-5 dk içerisinde

dün bi araç gördüm, pazartesi günü almışlar aal 586 mı ne öyle bişeydi plaka aal'ye geçmiş onun da yarısına gelmiş
3 rakam 3 sayı plakaya bir türlü alışamadım, tuhafıma gidiyor. 3 harf 2 sayı en sevdiğim eğer o yoksa 2 harf 3 sayı en temizi :)
 
pnq2Rn.jpg


k630j9.jpg

ND6G5L.jpg

g6zbyZ.jpg

9N8bEo.jpg


#nofilter #yesaudi asdfadf

Pazar gezmesi :)
 
Hakan abi sizin alfayi, a4u, taunusu neden normal yolda göremiyoruz :D

Valla buralara ulaşmak için hep normal yollardan geçiyoruz aslında ama asdfasd :D :D ya dağ bayır seviyoruz ama dağ bayırın normal yoldan çıkmış haline sokmuyorum yine de :D Arazi alam diyom aldırmıyolar ben napam :(

Alfa'nın yağ eksiltmesi kronik mi yoksa sizin aracınızın bi mahareti mi ?

Kronik hocam, sorun değil aslında olağan durum. 3bin kmde bi litre civarı normal, fazlası anormal :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
Valla buralara ulaşmak için hep normal yollardan geçiyoruz aslında ama asdfasd :D :D ya dağ bayır seviyoruz ama dağ bayırın normal yoldan çıkmış haline sokmuyorum yine de :D Arazi alam diyom aldırmıyolar ben napam :(



Kronik hocam, sorun değil aslında olağan durum. 3bin kmde bi litre civarı normal, fazlası anormal :)
3binde 1 litre. bilmeyen adam yatak sarar
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
IMG_9620.jpg


Merhabalar, bugün audinin lastikleri ön arka yaptık. Tahminimize göre 4 lastik takıldığından beri hiç yapılmamış çünkü ön lastikler arkalara göre daha fazla yıpranmış haldeydi. Hazır lastik çıkmışken bi ön takıma doğru kafamı soktum.

Normalde süspansiyon sistemlerinden çok anlamam. @motorsinann 'ın süspansiyon başlığı sayesinde bilgi edinmiştim. Bir kaç fotoğraf çektim, @bt abiye de attım. o da double wishbone sanırım dedi, emin olmak için sinana attım o da doğruladı. Audinin muazzam konforunu borçlu olduğu double wishbone ahanda alttaki fotolarda


IMG_9615.jpg
IMG_9617.jpg
IMG_9618.jpg
IMG_9619.jpg
 
Ekli dosyayı görüntüle 13878

Merhabalar, bugün audinin lastikleri ön arka yaptık. Tahminimize göre 4 lastik takıldığından beri hiç yapılmamış çünkü ön lastikler arkalara göre daha fazla yıpranmış haldeydi. Hazır lastik çıkmışken bi ön takıma doğru kafamı soktum.

Normalde süspansiyon sistemlerinden çok anlamam. @motorsinann 'ın süspansiyon başlığı sayesinde bilgi edinmiştim. Bir kaç fotoğraf çektim, @bt abiye de attım. o da double wishbone sanırım dedi, emin olmak için sinana attım o da doğruladı. Audinin muazzam konforunu borçlu olduğu double wishbone ahanda alttaki fotolarda


Ekli dosyayı görüntüle 13879 Ekli dosyayı görüntüle 13880 Ekli dosyayı görüntüle 13881 Ekli dosyayı görüntüle 13882
ve alüminyum kollar var, esneme daha fazla olacağı için konfor artar ama maliyeti yüksektir + olarak direksiyon kutusunun üstte konumlandırılmasının sebebi, süspansiyona gelen yol darbelerinin direksiyon kutusuna daha az yansıyarak ömrünü uzatmak.. Hondanın uzun yıllardır Lada nın hep kullandığı sistem... şimdi ki audilere bak birde..
 
Ekli dosyayı görüntüle 13878

Merhabalar, bugün audinin lastikleri ön arka yaptık. Tahminimize göre 4 lastik takıldığından beri hiç yapılmamış çünkü ön lastikler arkalara göre daha fazla yıpranmış haldeydi. Hazır lastik çıkmışken bi ön takıma doğru kafamı soktum.

Normalde süspansiyon sistemlerinden çok anlamam. @motorsinann 'ın süspansiyon başlığı sayesinde bilgi edinmiştim. Bir kaç fotoğraf çektim, @bt abiye de attım. o da double wishbone sanırım dedi, emin olmak için sinana attım o da doğruladı. Audinin muazzam konforunu borçlu olduğu double wishbone ahanda alttaki fotolarda


Ekli dosyayı görüntüle 13879 Ekli dosyayı görüntüle 13880 Ekli dosyayı görüntüle 13881 Ekli dosyayı görüntüle 13882
Oha:confused: maşallah:D
ve alüminyum kollar var, esneme daha fazla olacağı için konfor artar ama maliyeti yüksektir + olarak direksiyon kutusunun üstte konumlandırılmasının sebebi, süspansiyona gelen yol darbelerinin direksiyon kutusuna daha az yansıyarak ömrünü uzatmak.. Hondanın uzun yıllardır Lada nın hep kullandığı sistem... şimdi ki audilere bak birde..
Yenilerde macpherson mu var?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...