Audi A4 B7 2008 1.6 #AAK607

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alfhonso
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ekli dosyayı görüntüle 13878

Merhabalar, bugün audinin lastikleri ön arka yaptık. Tahminimize göre 4 lastik takıldığından beri hiç yapılmamış çünkü ön lastikler arkalara göre daha fazla yıpranmış haldeydi. Hazır lastik çıkmışken bi ön takıma doğru kafamı soktum.

Normalde süspansiyon sistemlerinden çok anlamam. @motorsinann 'ın süspansiyon başlığı sayesinde bilgi edinmiştim. Bir kaç fotoğraf çektim, @bt abiye de attım. o da double wishbone sanırım dedi, emin olmak için sinana attım o da doğruladı. Audinin muazzam konforunu borçlu olduğu double wishbone ahanda alttaki fotolarda


Ekli dosyayı görüntüle 13879 Ekli dosyayı görüntüle 13880 Ekli dosyayı görüntüle 13881 Ekli dosyayı görüntüle 13882
Audi'nin Audi olduğu zamanlar işte. Demek ki neymiş, VAG alınacaksa en az 10 yıllık atmosferik alacaksın. :D Sonra isteyen tüp taksın, isteyen depoya işesin kim ne yaparsa yapsın :D
 
Oha:confused: maşallah:D

Yenilerde macpherson mu var?
yok tabi ki ama o zaman ki kullanılabilen imkanın el verdiği teknolojiyle üretilen süspansiyona bak birde şimdi ki.. yeni A4 yine iyi A3 dediğimiz araba da halen piramit yapımında kullanılan arabaların süspansiyonu var.
aracın üretildiği zamanda ki teknoloji ve imkanlarla birlikte kıyaslamak lazım, 98 de focusa bağımsız süspansiyon koyup 2018 de bile aynı süspansiyona rağmen sınıfının en iyi yol tutan arabası olması gibi...
 
Bu arabayla küçük hız tümseklerinden endişe etmeden geçebiliyorsunuz o çok güzel oluyor. Ne ses duyuyorsun ne sallantı hissediyorsun hiç bir şey yokmuş gibi fıt fıt geçiyorsun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Bu arabayla küçük hız tümseklerinden endişe etmeden geçebiliyorsunuz o çok güzel oluyor. Ne ses duyuyorsun ne sallantı hissediyorsun hiç bir şey yokmuş gibi fıt fıt geçiyorsun.

Dİmi dimi servergazinin öte yanda @Koraykaya la hızlı girdiğimiz tümsek geldi aklıma :D vuracak derken tıs tıs geçtiydi :D

Demin alfayla 70le geçtim ordan arka amortisörler ciğerime ciğerime vurdu dhsgagsg
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20
ve alüminyum kollar var, esneme daha fazla olacağı için konfor artar ama maliyeti yüksektir + olarak direksiyon kutusunun üstte konumlandırılmasının sebebi, süspansiyona gelen yol darbelerinin direksiyon kutusuna daha az yansıyarak ömrünü uzatmak.. Hondanın uzun yıllardır Lada nın hep kullandığı sistem... şimdi ki audilere bak birde..

Direksiyon kutusunun konumlandırmasının öyle bir faydasının olacağını düşünmemiştim cidden sağolasın hacım
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...