işin komik tarafı büyük sorunların hepsi tam sanayide bir işlem bittikten sonra ortaya çıkıyor,
mesela 10k km bakım işlemleri bittikten hemen sonrasında beyin arızası verdi, arızayı tamir etmesi değil bulması çok uğraştırdı,
3 gün önce yağ soğutucusu patladı - aslında soğutucu değil de hortum patlamış, malzeme ömrünü tamamlamıştır dedik - tam işlemler bitti, bu sefer şanzıman gol attı,
öncesindeki problemler de hep spesifik şeyler, hatta bazıları çok nadir sorunlar (teypin aküden güç çekip kaçak testinde bir şey gözükmemesi?, sırf kablo kırığı var diye tüm park sensörlerinin devre dışı kalması, kadran ve multimedyanın beyindeki soketinin oksitlenmesi, beyinde lehim çatlağı olduğu için aracın kendini korumaya alması....)
babamın bu seneki maaşının 4'te 1'i gidecek şanzımanla beraber, baya zorluyor bizi araç,
bide bu sorunların çoğunun arka arkaya gelmesi ayrı bir olay,
bu işlemler aracın satışında çok değer kaybı uğratmaz diye umuyoruz, hakkımızda hayırlısı