1.5 Ecoboost gömdüğümüz için oldu bunlar

160.000'de blok çatlatıyor ya, o blok çatlatma (R9M falan da dahil) meselelerini öğrendikten sonra piston kırma - turbo değişimi vs. gözüme normal gözükmeye başladı demiştim..
Vallahi en kötüsü böyle süpriz - gizemli arızalar.
Blok çatlatan arabaya bile uzun süre bir daha yapmayacağından emin olduktan sonra o parayı harcarsın. Ama bu tip arızalar bir de bizim üstün pratik zekaya sahip ustalarımızın hünerli elleriyle birleşince.. Adamları maaşa bağlamış gibi oluyor. Parayı da geç, o stres.. araba sanayide yatıyor.. Kimin bindiği - teste çıktığı belli değil zor şeyler.
Baba çok sabırlı bu arada

Bizimkinin 2011'de B5 Passat satmasının nedeni fan kablosunun oksitlenmesi

Tamam biraz şenlikli olmuştu ama onun hatası.. Çanakkale'de hararetin yükseldiğini görüyor, feribota yetişsin diye durmuyor

Bir de motor kapalı, boğaz havası yiyince en azından feribottan çıkarır diye düşünüyor..
Sonra feribotta tekrar açınca bakıyor hararet hızlı gidiyor, iterek çıkıyoruz feribottan. Sanayide fan kablosunu değiştiriyorlar 3-4 saat sanayide bekliyoruz.. Bak gün içinde halloluyor he
Sonra birşey yok tatili yapıp geri dönüyoruz..
6-8 ay daha kullanıyoruz hala birşey yok sonra müşteri de çıkınca satıyor

100.000KM'de tüp takılmamış 1.6 Hitler sattı adam..
Bir de anlatıyor alamen erabası 10 yaşını geçince salar kendini diye..

Ne oldu ? Fan kablosu oksitlendi

Yolda kaldık