Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fatihdedeoglu

Taklacı Güvercin
26 Nis 2017
7
1
295
Arkadaşlar aracım 120.000 km de 2012 şanzuman 1.200 ila 2.000 devir arası vuruntu yapıyor ama başka hiçbir devirde yapmıyo acaba sebebi nedir daha önce başına gelen yada bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?
 

yenice

Profesör
10 Eki 2018
135
120
1,185
ARKADAŞLAR ŞU AN AYNI SORUN BENDE VAR. Araba durmaya yakın ve kalkışta titreme yapıyor Star stop kapalı iken yani vuruntu yapıyor çok düşük hızda tam kalkışta ve tam durma esnasında. Malesef Şanzımana su kaçmış.

Sanzimana nasil su kaciyor ki? Bu sikayet oldukca artti. Bilelim de ona gore onlem alalim bari.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Ercan0707

Senkromeççi
11 Tem 2019
33
4
70
33
Marka
BMW
Screenshot_20190912_191203_com.android.chrome.jpg
 

Ercan0707

Senkromeççi
11 Tem 2019
33
4
70
33
Marka
BMW
Arkadaşlar benim araçta yaklaşık 2 bin km de 1 lt yakın su eksiltiyor bu normal mi Antalya sıcagında? Turbo oringlerde gözle kontrol ettiğimde bi kaçak görünmüyor motor civarında da kontrol yaptım kaçak görünmüyor başka bi yer var mı kontrol edebileceğim?
 

ShadoWalkn

Panpa
27 Eyl 2016
1,423
2,430
2,570
İstanbul
Arkadaşlar benim araçta yaklaşık 2 bin km de 1 lt yakın su eksiltiyor bu normal mi Antalya sıcagında? Turbo oringlerde gözle kontrol ettiğimde bi kaçak görünmüyor motor civarında da kontrol yaptım kaçak görünmüyor başka bi yer var mı kontrol edebileceğim?
Tüm sıvı soğutma borularının kontrolü, genleşme tankının kontrolü, o-ringlerden kaçırma ihtimaline karşılık kontrol, radyatörde kaçak ihtimaline karşı tüm sistemin kontrol edilmesi lazım. Bunu yaparken aracı lifte aldırıp karter koruma kapağını söktürüp alttan da kontrol edilmesi gerekir.
 

Ercan0707

Senkromeççi
11 Tem 2019
33
4
70
33
Marka
BMW
Tüm sıvı soğutma borularının kontrolü, genleşme tankının kontrolü, o-ringlerden kaçırma ihtimaline karşılık kontrol, radyatörde kaçak ihtimaline karşı tüm sistemin kontrol edilmesi lazım. Bunu yaparken aracı lifte aldırıp karter koruma kapağını söktürüp alttan da kontrol edilmesi gerekir.
Anladım hocam detaylı kontrol lazım o zaman bu kadar eksiltme si normal değil dimi
 

educa

Senkromeççi
12 Eyl 2019
10
0
60
124
4.000 tlye tamir den kastınız nedir bu dediğiniz fiyata yağ filtre değişimi ve şansıman yağ sogutucu değişimi yapılır ancak
evet kurtarılacak yağ iki kerede boşaltılacak ve test edilecek içerisine su girişi önlenip yeni yağ basılacak. dediğiniz parçalar da değişecek. insan evladına denk gelmek önemli.(ustadan bahsediyorum)
 

educa

Senkromeççi
12 Eyl 2019
10
0
60
124
Çözüm bulan oldu mu? Buji bobin değiştim. Akü değiştim. Şark dinamosu ve kayış değiştim. 2000 devire kadar aralıkda ciddi vuruyor eco pro ve comfort modda sportta çok sıkıntı olmuyor devir yükseldiği için
muhtemel şanzımana su kaçmıştır. alttan gevşetin açın yağ pekmez gibi ise su karışmıştır.
 

educa

Senkromeççi
12 Eyl 2019
10
0
60
124
Dostum aynı sorun benim 2012 118i de var şanzıman yağ sogutucu patlamış şanzıman yağına su karışmış.. Şanzımanın içi temizlendi yeni yağ karter takıldı bugun adaptasyonu yapıp teslim edicem usta bakalım düzelecek mi. Benim aracın vites geçişlerinde vuruntu falan yoktu.
düzeldi mi acaba
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım