Arkadaşlar aracım 120.000 km de 2012 şanzuman 1.200 ila 2.000 devir arası vuruntu yapıyor ama başka hiçbir devirde yapmıyo acaba sebebi nedir daha önce başına gelen yada bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?
Peki ayırırken bu kadar hissettirmesi normalmi? Devir saatide biraz oynama yapıyorD'deyken tork konvertör bir süre sonra şanzımanla motoru ayırıyor, S'teyken her an kalkılabilir diye ayırmıyor. Problem değil o.
Ben audi sahibi olarak alındım ikisi de alman olduğu için...BMW sahipleri: “Yeter artık şu başlığa post atıp durmayın, güncellemeyin”.
Not: Sadece biraz gülelim diye yazıyorum art niyetim yok BMW en sevdiğim markalardan biri.
Ben vw skodayı aldıktan sonra skodanın vw den bağımsız ürettiği bir araba sahibi olarak alındım şuanBen audi sahibi olarak alındım ikisi de alman olduğu için...
Hocam sizin bu kadar dediğiniz kavramı bilemeyeceğim tabi ama o işlemi yaptığını anlıyorsunuz şanzımanın. Eğer frene az basıyorsanız şiddeti bir tık artıyor. Otomatik modda DSC'yi kapatırsanız da yapmaz mesela.Peki ayırırken bu kadar hissettirmesi normalmi? Devir saatide biraz oynama yapıyor
ARKADAŞLAR ŞU AN AYNI SORUN BENDE VAR. Araba durmaya yakın ve kalkışta titreme yapıyor Star stop kapalı iken yani vuruntu yapıyor çok düşük hızda tam kalkışta ve tam durma esnasında. Malesef Şanzımana su kaçmış.
Şanzımanın dışında (bir kenarında diyelim) şanzıman ısı eşanjörü var. Bu arıza ortaya çıkmadan eğer bu değiştirilirse (genel olarak 80.000 - 100.000 km arası) sorun olmaktan çıkıyor.Sanzimana nasil su kaciyor ki? Bu sikayet oldukca artti. Bilelim de ona gore onlem alalim bari.
Sanzimana nasil su kaciyor ki? Bu sikayet oldukca artti. Bilelim de ona gore onlem alalim bari.
Tüm sıvı soğutma borularının kontrolü, genleşme tankının kontrolü, o-ringlerden kaçırma ihtimaline karşılık kontrol, radyatörde kaçak ihtimaline karşı tüm sistemin kontrol edilmesi lazım. Bunu yaparken aracı lifte aldırıp karter koruma kapağını söktürüp alttan da kontrol edilmesi gerekir.Arkadaşlar benim araçta yaklaşık 2 bin km de 1 lt yakın su eksiltiyor bu normal mi Antalya sıcagında? Turbo oringlerde gözle kontrol ettiğimde bi kaçak görünmüyor motor civarında da kontrol yaptım kaçak görünmüyor başka bi yer var mı kontrol edebileceğim?
Anladım hocam detaylı kontrol lazım o zaman bu kadar eksiltme si normal değil dimiTüm sıvı soğutma borularının kontrolü, genleşme tankının kontrolü, o-ringlerden kaçırma ihtimaline karşılık kontrol, radyatörde kaçak ihtimaline karşı tüm sistemin kontrol edilmesi lazım. Bunu yaparken aracı lifte aldırıp karter koruma kapağını söktürüp alttan da kontrol edilmesi gerekir.
Kesinlikle normal değil. 2.000 km'de 1 lt oldukça yüksek. Sistem zaten 6 - 6.5 lt sıvı alma kapasitesine sahip.Anladım hocam detaylı kontrol lazım o zaman bu kadar eksiltme si normal değil dimi
Tamam hocam sagolasın haftaya disk balata değişim yaptırcam o zaman detaylı kontrol ettiririmKesinlikle normal değil. 2.000 km'de 1 lt oldukça yüksek. Sistem zaten 6 - 6.5 lt sıvı alma kapasitesine sahip.
evet kurtarılacak yağ iki kerede boşaltılacak ve test edilecek içerisine su girişi önlenip yeni yağ basılacak. dediğiniz parçalar da değişecek. insan evladına denk gelmek önemli.(ustadan bahsediyorum)4.000 tlye tamir den kastınız nedir bu dediğiniz fiyata yağ filtre değişimi ve şansıman yağ sogutucu değişimi yapılır ancak
muhtemel şanzımana su kaçmıştır. alttan gevşetin açın yağ pekmez gibi ise su karışmıştır.Çözüm bulan oldu mu? Buji bobin değiştim. Akü değiştim. Şark dinamosu ve kayış değiştim. 2000 devire kadar aralıkda ciddi vuruyor eco pro ve comfort modda sportta çok sıkıntı olmuyor devir yükseldiği için
düzeldi mi acabaDostum aynı sorun benim 2012 118i de var şanzıman yağ sogutucu patlamış şanzıman yağına su karışmış.. Şanzımanın içi temizlendi yeni yağ karter takıldı bugun adaptasyonu yapıp teslim edicem usta bakalım düzelecek mi. Benim aracın vites geçişlerinde vuruntu falan yoktu.