Kutu kola kadar silindire nasıl o kadar yakıt girip yanacak hocamYazılım atarız250hp
![]()

Kutu kola kadar silindire nasıl o kadar yakıt girip yanacak hocamYazılım atarız250hp
![]()
VAG bu boru mu bi yazılım da dsg'ye atıyoruz 500 torka dayanıyor jdmfkskdmKutu kola kadar silindire nasıl o kadar yakıt girip yanacak hocam![]()
Abi şaka yapıyorumKutu kola kadar silindire nasıl o kadar yakıt girip yanacak hocam![]()
Tabi abi herşey yazılımVAG bu boru mu bi yazılım da dsg'ye atıyoruz 500 torka dayanıyor jdmfkskdm![]()
VAG bu boru mu bi yazılım da dsg'ye atıyoruz 500 torka dayanıyor jdmfkskdm![]()
Abi şaka yapıyorumyapanlar çıkar türkiyeden
![]()
bizdede faal olarak doblo var şuanHer ne kadar bunları alan yük taşımıyor desenizde memlekete giderken bagajdan tavana kadar dolu olur o arabalarAyrıca bu tarz arabaları seçenler az yakar, masrafı az olur diye alıyor. Açıkçası bu motorun ülkemizde tutulma ihtimali yok gibi bir şey.
4.5 sene 1.3 MJet Fiorino kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki o küçücük motorun yaptıklarına inanamazsınız. Tavana kadar kadar dolu bagaj arka koltukta fındık çuvallarıyla beraber eski Bolu Dağı yolunu tahmin edemeyeceğimiz şekilde -biraz kaba olacak ancak- köpek gibi tırmanıyordu Motorun sağlamlığıda ayrıca bir ekstra zaten. Bizdeki 6 ileri robotik şanzımana sahipti bazen yokuşlarda 1.-2. vites ayarı çok garip gelsede hiç yarıyolda bırakmamıştır bizi, sonradan çıkan 5 ilerilerde bu sorun ortadan kalkmıştı. Diyeceğim şudur ki multijet yabana atılası bir motor değil hele de işin içine ticari girince![]()
Çare1.6 multijetbizdede faal olarak doblo var şuanfull yükte klima açık her Allahın yokuşunda bayılıyor
sağlamlığına laf atarsam taş olurum zaten 1 milyon km giden m.jet gördüm halen çalışıyodu
ama full yük klima açıkken 1.3 multijet çok sıkıntı
![]()
yakıt tüketimi hakkında 2.0 caddy den 1 litre fazla yaktığı hakkında söylemler okudum bekleyip göreceğizBen yakıt tüketiminin çok yüksek olacağını düşünüyorum. Ama alan alır aile aracı olarak da kullanır yani.
yetmez 1.9 JTD olcak böyleÇare1.6 multijet![]()
Fio'da hiç sıkıntı çıkarmıyordu 75'lik olan versiyon. Belki doblonun biraz daha ağır olmasından ve daha fazla yük almasından kaynaklanıyor olabilir.bizdede faal olarak doblo var şuanfull yükte klima açık her Allahın yokuşunda bayılıyor
sağlamlığına laf atarsam taş olurum zaten 1 milyon km giden m.jet gördüm halen çalışıyodu
ama full yük klima açıkken 1.3 multijet çok sıkıntı
![]()
Caddyde buna 6 kişi daha ekleyebilirsinTicariye ne gerek var yav Golf var miss gibi
![]()
![]()
![]()
15 kasa mal var düzenli yüklesek daha da alır[emoji2]
Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Yanlisim yoksa bu araclarin turu ruhsatta kamyonet olarak geciyor ama kullanim turunun hususi ya da ticari olup olmayacagini belirletebiliyorsun.ya bu caddy türevi araçların binek versiyonları otomobil ruhsatlı dimi ?
yani her türlü hız limiti 99 mu ?Yanlisim yoksa bu araclarin turu ruhsatta kamyonet olarak geciyor ama kullanim turunun hususi ya da ticari olup olmayacagini belirletebiliyorsun.
Bu arada 1.0TSI Caddy 6 ileri manuel şanzımana sahip onu söylemeyi unutmuşum. 6 ileri vites ile gelmesi uzun yol için bence baya önemli bir detay.
Eğer otomobil ruhtasi ile alırsanız ötv normal araçlardaki gibi %50 oluyor.