Caddy 1.0 102 bg....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bedirhan

Reis
Yönetici
Admin
Destekçi
8 Eyl 2016
6,278
21,697
5,320
26
Avcılar-Darıca
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56

At

Takipçi
Beta Programı
29 Eki 2016
6,487
16,238
5,020
Antalya
Marka
Aston Martin
Ben yakıt tüketiminin çok yüksek olacağını düşünüyorum. Ama alan alır aile aracı olarak da kullanır yani.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ali Karaer

Ugur

Panpa
Destekçi
Beta Programı
10 Eyl 2016
2,295
6,325
4,270
.
Motor kağıt üstünde gayet başarılı görünüyor ve birçok işin altından kalkabilir bence. İnsanımızda bu konuda zannettiğiniz gibi de önyargı yok bu arada, 1.2 doblo satıldı, 1.4 doblo satıldı sonuçta, hiç satılmadı diyemeyiz. Enteresandır Diyarbakırda benzinli doblo görüyordum gittiğimde dikkatimi çekmişti. Ki bu doblolar 70-75 beygir ve atmosferik olduğunu düşünürsek eğer turbo benzinli bir araba her türlü yetecektir bence.
Şahsi fikrime gelecek olursak, ticari araba dizel olmalı bence. Ağırlıklı olarak gördüğümüzden midir nedendir bilmem ticari her zaman dizel olmalı bence. Dizelin tok sesi olmalı, devir çevirtmeye gerek kalmadan yürümeli ve zorlanmamalı.
Sonuç olarak bence bu araba satar, her yerde görmeyiz belki ama düşünülen arabalar arasında olur bence. Vw algısı özellikle de ticaride çok fazla, yaptılarsa bir bildikleri vardır diyerek alan olur bence :D
 

Ali Karaer

Ali Karaer
Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,071
2,323
2,770
26
Nevşehir/2000 Evler
Marka
Aixam
Her ne kadar bunları alan yük taşımıyor desenizde memlekete giderken bagajdan tavana kadar dolu olur o arabalar ;) Ayrıca bu tarz arabaları seçenler az yakar, masrafı az olur diye alıyor. Açıkçası bu motorun ülkemizde tutulma ihtimali yok gibi bir şey.

4.5 sene 1.3 MJet Fiorino kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki o küçücük motorun yaptıklarına inanamazsınız. Tavana kadar kadar dolu bagaj arka koltukta fındık çuvallarıyla beraber eski Bolu Dağı yolunu tahmin edemeyeceğimiz şekilde -biraz kaba olacak ancak- köpek gibi tırmanıyordu Motorun sağlamlığıda ayrıca bir ekstra zaten. Bizdeki 6 ileri robotik şanzımana sahipti bazen yokuşlarda 1.-2. vites ayarı çok garip gelsede hiç yarıyolda bırakmamıştır bizi, sonradan çıkan 5 ilerilerde bu sorun ortadan kalkmıştı. Diyeceğim şudur ki multijet yabana atılası bir motor değil hele de işin içine ticari girince:D
bizdede faal olarak doblo var şuan :D full yükte klima açık her Allahın yokuşunda bayılıyor :D sağlamlığına laf atarsam taş olurum zaten 1 milyon km giden m.jet gördüm halen çalışıyodu :D ama full yük klima açıkken 1.3 multijet çok sıkıntı :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Porsche

trkskbn

Profesör
Beta Programı
21 Eki 2016
377
807
1,895
bizdede faal olarak doblo var şuan :D full yükte klima açık her Allahın yokuşunda bayılıyor :D sağlamlığına laf atarsam taş olurum zaten 1 milyon km giden m.jet gördüm halen çalışıyodu :D ama full yük klima açıkken 1.3 multijet çok sıkıntı :D
Fio'da hiç sıkıntı çıkarmıyordu 75'lik olan versiyon. Belki doblonun biraz daha ağır olmasından ve daha fazla yük almasından kaynaklanıyor olabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ali Karaer

DuzboruDownpipe

Reis
Destekçi
Beta Programı
9 Eyl 2016
7,619
18,410
5,020
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Ticariye ne gerek var yav Golf var miss gibi :)
eff50e6e79de3c8113c76924e6cc0912.jpg

e437720d7c84122170bbc0ed22913a58.jpg
5e7398f3663be85ec570538722ea0b65.jpg

15 kasa mal var düzenli yüklesek daha da alır[emoji2]


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım