Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ben de o şekilde o volvoyu kullanıyorum genelde şimdi biraz 500hp'ye çektim, bir kez dedim güçsüz bir araç alıp ağır yük taşıyayım yokuşta falan bayılsın biraz , 310hp bir ıveco aldım bir de 6 vites yaptım iyice zorlansın diye, 70ton da yük vurdum sırtına. neyse gitti araç bayağı bir sonra yokuşun birinde kaldı daha ne yapsam da kaldıramadım. şanzımanı değiştirsek belki çıkarırdı yine.
En güçsüz motorla en ağır yükü taşıyacaksan, bunu da yokuşa vuracaksan muhakkak o araçta 6 - 8x4 şasi olmalı. Eğer yokuşlardan birinde 1.vitese kadar düşüp artık durmak zorunda kalırsan, yani çekicinin gücü yetmez de durursa ancak 6x4 tekrar hareket ettirebilir onu. Special transport yaparken kaç defa 6x2 arka aks kontrollü şasiyle yokuşta kaldım da görevi yeniden başlatmak zorunda kaldım ben bilirim. Çok ağır yük taşımak istiyorsan 8 ya da 6x4 şasi şart. Hiç bir şey olmasa yoldan çıksan, çimene falan girsen yine çıkaramazsın aracı bu şasiler olmadan
Bu gördüğünüz yakışıklı arkadaş ile beraber Berlin - Poznań arası peynir çektik. Bakalım ortalama kaç litre yakıt tüketti ?
Araç yüksek kabin R500, sıralı altı silindirli motorların en güçlüsü. Araç ve Krone dorsenin lastikleri yakıt ekonomisine etki puanı A olan Michelin lastikler. Yük 18 ton peynir. Rota iki şeritli otoban. CC ile 85' in üzerine çıkmadan ideal devir bandında gittik...
Ben de Berlin-La Rochelle arasını gittim dün 1650 km yol yaptım. Mp de yük taşıdığım için haliyle çok kaza oldu ve Fransa’nın yollarında çok gişe olduğu için baya dur kalk yaptım. Krone dorsem yok fakat A sınıfı Michelin lastiklerim vardı. 22 ton boş paletler+perdeli dorse ağırlığıyla 30.7 ortalama tutturdum. Mp de dur kalk yapmasaydım 29 larda gezebilirdi. En az 2-3 defa 85 den 0 a indim sonra bi daha hızlandım Gişeleri saymıyorum bile valla keşke gişeler İskandinavyadaki gibi olsa. Genelde 80-85 sabit gittim otobanda arada kontak kapatmayı unutmadım tabi Tır 640 bg lik Man Euro6.
SCS'den önce bizim yerli mod geliştiricileri F-Max'e el atmış vaziyette. Oldukça detaylı olacak şekilde, iyi bir çalışmayla aracı mod olarak oyuna ekleme çalışmalarına başlamışlar. İddia ve beklentilere göre SCS'nin ortaya çıkardığı çekiciler kadar kaliteli bir iş olacağı yönünde. Şimdilik net tarih yok ama SCS kadar bekletmeyeceklerini düşünüyorum.
Kaynak; https://park.simulasyonturk.com/t/ford-f-max-mod-projesi/4884
SCS'den önce bizim yerli mod geliştiricileri F-Max'e el atmış vaziyette. Oldukça detaylı olacak şekilde, iyi bir çalışmayla aracı mod olarak oyuna ekleme çalışmalarına başlamışlar. İddia ve beklentilere göre SCS'nin ortaya çıkardığı çekiciler kadar kaliteli bir iş olacağı yönünde. Şimdilik net tarih yok ama SCS kadar bekletmeyeceklerini düşünüyorum.
Kaynak; https://park.simulasyonturk.com/t/ford-f-max-mod-projesi/4884
Modu yapan kişiler gerçekten başarılı kişiler İnşallah orjinal araçlar kadar kaliteli olur da gözümüz gönlümüz açılır. Bu aralar yeni Man ile yeni gelen world of trucks etkinliğine başladım az önce 4. işi bitirdim. Aynı zevki f-max ile yaşamak çok zevkli olurdu. Malum 90 sınırı var
Bu oyundan tek istediğim gerçekçi bir simülasyona doğru evrilmesi. 150 ile viraj kasmak hoşuma gidiyor ama günün sonunda gerçekçi değil. Ani manevraların ciddi bedelini ödeyeceğimiz ve daha çok hareket eden süspansiyonlara ihtiyacımız var. Tırla tümsekten zıplıyorum standart araba gibi rijit.
Bazı ayarlar konsol üzerinden yapılıyor ama çok yapay oluyor ve herkeste uygulanmadığı için multiplayer da da patates konumuna düşüyorsunuz.
Bu oyundan tek istediğim gerçekçi bir simülasyona doğru evrilmesi. 150 ile viraj kasmak hoşuma gidiyor ama günün sonunda gerçekçi değil. Ani manevraların ciddi bedelini ödeyeceğimiz ve daha çok hareket eden süspansiyonlara ihtiyacımız var. Tırla tümsekten zıplıyorum standart araba gibi rijit.
Bazı ayarlar konsol üzerinden yapılıyor ama çok yapay oluyor ve herkeste uygulanmadığı için multiplayer da da patates konumuna düşüyorsunuz.
Maalesef oyle. Bu durumu hardcore simulasyon oyunu degiliz. Ondan dolayi cilginlik yapmak isteyen de nizami kullanmak isteyen de oynayabilsin diye orta noktayi bulmak olarak acikliyorlardi. Hatta bunun icin konsol uzerinden ayarlanabilen suspansiyon ayari ozelligini getirmisler. Ben hic denemedim, sadece nedir diye izledim. Ama bildigim kadariyla hardcore bir simulasyona evrilmek istemiyorlar surus tecrubesi acisindan.
Bu oyundan tek istediğim gerçekçi bir simülasyona doğru evrilmesi. 150 ile viraj kasmak hoşuma gidiyor ama günün sonunda gerçekçi değil. Ani manevraların ciddi bedelini ödeyeceğimiz ve daha çok hareket eden süspansiyonlara ihtiyacımız var. Tırla tümsekten zıplıyorum standart araba gibi rijit.
Bazı ayarlar konsol üzerinden yapılıyor ama çok yapay oluyor ve herkeste uygulanmadığı için multiplayer da da patates konumuna düşüyorsunuz.
Yakında 4 noktadan süspansiyon sistemi gelecek diye biliyorum belki bir şeyler değişir. Benim düşüncemde gerçekçi bir simülasyon olması yönünde sonuçta bu bir tır oyunu gazlamak isteyen assetto vb oyunlar oynayabilir.
Bu oyundan tek istediğim gerçekçi bir simülasyona doğru evrilmesi. 150 ile viraj kasmak hoşuma gidiyor ama günün sonunda gerçekçi değil. Ani manevraların ciddi bedelini ödeyeceğimiz ve daha çok hareket eden süspansiyonlara ihtiyacımız var. Tırla tümsekten zıplıyorum standart araba gibi rijit.
Bazı ayarlar konsol üzerinden yapılıyor ama çok yapay oluyor ve herkeste uygulanmadığı için multiplayer da da patates konumuna düşüyorsunuz.