F20 ikaz

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
biz yazılımlı n13'te önce sadece buji değiştik. bobini stok bıraktık. daha bir hafta içinde tahrik hatası aldık. bobini de değişince sorun ortadan kalktı. ikisini de ngk yaptık.

Düşün ki ben stock bobin-bujiyle arabaya 5 ay bindim, bir de üstüne piste çıktım :)
 

CaliKaan

Panpa
Stage 2
31 Ara 2017
606
1,465
2,520
30
Riverside, California
Marka
BMW
Son update, bobin degismeden buji degistik ve 3. Numarali bobin i isaretleyip 2. Silindir e aldik ve hatalari sildik, tecrubeye ciktim. Yine hata verdi ve bu sefer 2. Silindirde verdi bobin degistirdik. Arabaninda kaderi degisti resmen. Butun fotograflar elimde hepsini paylasicam. Total rakam: 250 tl iscilik almadi ustam sagolsun :) 4 buji 120 tl bobin 130 tl.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard

CaliKaan

Panpa
Stage 2
31 Ara 2017
606
1,465
2,520
30
Riverside, California
Marka
BMW
photo.php

photo.php

photo.php

photo.php
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Son update, bobin degismeden buji degistik ve 3. Numarali bobin i isaretleyip 2. Silindir e aldik ve hatalari sildik, tecrubeye ciktim. Yine hata verdi ve bu sefer 2. Silindirde verdi bobin degistirdik. Arabaninda kaderi degisti resmen. Butun fotograflar elimde hepsini paylasicam. Total rakam: 250 tl iscilik almadi ustam sagolsun :) 4 buji 120 tl bobin 130 tl.

Neden tek bobin değiştirdiniz? Bir bobinde arıza verdi mi diğerleri de verecek demektir, yakında sırasıyla diğerleri de gider haberiniz olsun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: CaliKaan

CaliKaan

Panpa
Stage 2
31 Ara 2017
606
1,465
2,520
30
Riverside, California
Marka
BMW
Çok çabuk bitmiş yalnız, stock araba için çok erken.
Aslında 32k km normal bir buji değişimi için. Buji bildiğiniz gibi yüksek ısıda çalışıyor ve günümüz piyasası arabaları artık bozulmaya ve parça satmaya yönelik olduğu için üretilen parçalarda çok kısa ömürlü oluyor. Benim Z4 ün orjinal amortisorlerini ben 120 k mile da değiştirdim mesela ve hala hayatı vardı. Maalesef artık ürünler çok çabuk bozulması ve sürekli parça satımı olması için uğraşıyor araç üreticileri. Ben çok merak ediyorum neler olucak bu hayalet kadranlar vs bozulduğu zaman.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Aslında 32k km normal bir buji değişimi için. Buji bildiğiniz gibi yüksek ısıda çalışıyor ve günümüz piyasası arabaları artık bozulmaya ve parça satmaya yönelik olduğu için üretilen parçalarda çok kısa ömürlü oluyor. Benim Z4 ün orjinal amortisorlerini ben 120 k mile da değiştirdim mesela ve hala hayatı vardı. Maalesef artık ürünler çok çabuk bozulması ve sürekli parça satımı olması için uğraşıyor araç üreticileri. Ben çok merak ediyorum neler olucak bu hayalet kadranlar vs bozulduğu zaman.

Arkadaşın ilk bujisini (320i ed) 70 bin km de değiştik valla.
 

RYAN7R

Özg
Panpa
7 Eyl 2016
4,159
1
8,086
4,820
28
Ankara
Marka
Yok
Hazır herkes toplanmışken sorayım, yağ bakım aralığınız kaç binde bir? Arabayı deli gibi sıksam da 9 bin, sakin sakin gezsem de 9 bin, sıkıntı mı var ne var anlamadım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: CaliKaan
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım