Ford Ranger Wildtrak vs VW Amarok V6| KARŞILAŞTIRMA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alfhonso
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yeni amaroklar'da low vites seçme yok direkt manuele alıp 1'e getirdiğin zaman low vites ve orta kilit acık gibi oluyor ve zorlandığı zaman 4 tekere de bağımsız müdahale ederek dif kilit varmış gibi çalışıyor tabi ki de def'teki gibi orta kilit veya ön arka kilit yok ama bunların yerine bir nebzede olsa geçebilen abs ile çalışan kilide sahip bu yüzden arazide güzel yürüyebiliyor fakat mekanik orta ön ve arka kilitli abileri gelene kadar, hemen hemen her hafta araziye çıkan biri olarak uzun expedisyon ve offroad kullanımı için ranger isuzu l200 gibi araçları tercih ederim fakat ayda 1 2 gün araziye çıkacaksam amarok seçilebilir. ilk gelen mekanik low vitesli mekanik arka kilitli amaroklar bu dediklerimin dışında tutuyorum.
 
yeni amaroklar'da low vites seçme yok direkt manuele alıp 1'e getirdiğin zaman low vites ve orta kilit acık gibi oluyor ve zorlandığı zaman 4 tekere de bağımsız müdahale ederek dif kilit varmış gibi çalışıyor tabi ki de def'teki gibi orta kilit veya ön arka kilit yok ama bunların yerine bir nebzede olsa geçebilen abs ile çalışan kilide sahip bu yüzden arazide güzel yürüyebiliyor fakat mekanik orta ön ve arka kilitli abileri gelene kadar, hemen hemen her hafta araziye çıkan biri olarak uzun expedisyon ve offroad kullanımı için ranger isuzu l200 gibi araçları tercih ederim fakat ayda 1 2 gün araziye çıkacaksam amarok seçilebilir. ilk gelen mekanik low vitesli mekanik arka kilitli amaroklar bu dediklerimin dışında tutuyorum.
Aynen kardeşim katılıyorum demek istedigim bu elektonik olarak tekerlere mudahale ediyor tabiki bende mekanikten yanayim l200 favorim cogu donanim standart olarak geliyor

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Aynen kardeşim katılıyorum demek istedigim bu elektonik olarak tekerlere mudahale ediyor tabiki bende mekanikten yanayim l200 favorim cogu donanim standart olarak geliyor

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizim ekipte td5 vitara felan vardı şimdi hepsi l200 e döndüler ama gene memnun değiller elektronik cok araçlarda bazen sorun yaratıyor en temizi ln106 hılux def felan
 
  • Beğeni
Tepkiler: defender
Bizim ekipte td5 vitara felan vardı şimdi hepsi l200 e döndüler ama gene memnun değiller elektronik cok araçlarda bazen sorun yaratıyor en temizi ln106 hılux def felan
Kesinlikle elktronik cok sorun cıkartıyor. Hafif dağ gezilerinde problem olmazda ofroadı dusununce haklisin kimse artık ofroad yapilacak arac uretmiyor bi def kaldi bide jeep rubicon

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
neden ya samu iyidir traktör niyetie kullanmak lazım ama :)
Her araziye girdigimde ya amartisoru koptu ya burclarda bosluk oldu parca bulamiyom. Sonra 4 tane ecu da entegre yandi bulamadik ugras dur samurayin karburatorlusu iyi tek nokta puskurtmeliler 1996 sonrasi cok kotu ya valla akilinda olan bulasmasin :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Her araziye girdigimde ya amartisoru koptu ya burclarda bosluk oldu parca bulamiyom. Sonra 4 tane ecu da entegre yandi bulamadik ugras dur samurayin karburatorlusu iyi tek nokta puskurtmeliler 1996 sonrasi cok kotu ya valla akilinda olan bulasmasin :)

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
mekanik iyidir her zaman
 
  • Beğeni
Tepkiler: defender
Ortadaki merkezi diff sadece bagimsiz 4 ceker olarak bagliyor ama kilitli merkezi diff 4 cekeri patinaj ihmali olduginda guc dagitiyor bendede defender var ordan biliyorum amrokta aynı. Amorok surekli bagimsiz 4 ceker araziye girdinmi kilitli olarak 4 ceker calisiyor bunu elektronik olarak yapiyor mekanik değil bu konuda tez bile yazarım [emoji16]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Farklı şeyler söylemiyoruz hocam :)
 
Abi en efsanevi pick up burada. Top gearda efsane oldu bu zaten, Jeremy neler yaptı neler ona rağmen direndi çalıştı :D
Artık o hale gelmiş ki markası belli olmuyor :D, Toyota Hilux kendileri.
hilux_invincible_a.jpg
Toyota-Top-Gear-2.jpg
Hilux saglam bir pick up ama hâla moose testinden gecemedi. 80 li yillardan beri hep kaliyor.:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...