Ford Ranger Wildtrak vs VW Amarok V6| KARŞILAŞTIRMA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alfhonso
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Daha önce de yazmıştım, şu 8 ileri tam otomatik şanzımanı passat, golf gibi araçlara da koysalar ne güzel olur, ne yerinde ve tadında bir karar olur vallahi. En azından dizel versiyonlara tam otomatik şanzıman, hızlı ve performanslı benzinli modellere dsg şeklinde bir kombinasyon yapılsa gerçekten tadından yenmeyecek. Hem dizel+otomatik olan modellerin fiyatı düşecek, hem dsg gibi hızlı olma özelliğine sahip olacak, hem uzun ömürlü olacak, hem bakım ve parça maliyetleri uygun olacak, hem trafik, yokuş v.b yollarda sürüş konforunu daha fazla arttıracak... say say bitmiyor yemin ediyorum avantajları.
 
Daha önce de yazmıştım, şu 8 ileri tam otomatik şanzımanı passat, golf gibi araçlara da koysalar ne güzel olur, ne yerinde ve tadında bir karar olur vallahi. En azından dizel versiyonlara tam otomatik şanzıman, hızlı ve performanslı benzinli modellere dsg şeklinde bir kombinasyon yapılsa gerçekten tadından yenmeyecek. Hem dizel+otomatik olan modellerin fiyatı düşecek, hem dsg gibi hızlı olma özelliğine sahip olacak, hem uzun ömürlü olacak, hem bakım ve parça maliyetleri uygun olacak, hem trafik, yokuş v.b yollarda sürüş konforunu daha fazla arttıracak... say say bitmiyor yemin ediyorum avantajları.
Mantıklı diyorsun Cenk abi fakat Vw o kadar yatırım yapmışken DSG'den ne olursa olsun vazgeçmez. Amarok'da da dayanıklı diye bu şanzımanı kullanıyorlar yoksa Amarok'a da dayarlar DSG'yi.
 
Daha önce de yazmıştım, şu 8 ileri tam otomatik şanzımanı passat, golf gibi araçlara da koysalar ne güzel olur, ne yerinde ve tadında bir karar olur vallahi. En azından dizel versiyonlara tam otomatik şanzıman, hızlı ve performanslı benzinli modellere dsg şeklinde bir kombinasyon yapılsa gerçekten tadından yenmeyecek. Hem dizel+otomatik olan modellerin fiyatı düşecek, hem dsg gibi hızlı olma özelliğine sahip olacak, hem uzun ömürlü olacak, hem bakım ve parça maliyetleri uygun olacak, hem trafik, yokuş v.b yollarda sürüş konforunu daha fazla arttıracak... say say bitmiyor yemin ediyorum avantajları.
Hocam hepsine katılırımda.Hem dizel+otomatik olan modellerin fiyatı nasıl düşecek?Zf8 Kuru DQ250'den daha maliyetli ve pahalı bir şanzımandır diye tahmin ediyorum.Hatta bence kullanmama nedenleride bu maliyet konusu..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
Hocam hepsine katılırımda.Hem dizel+otomatik olan modellerin fiyatı nasıl düşecek?Zf8 Kuru DQ250'den daha maliyetli ve pahalı bir şanzımandır diye tahmin ediyorum.Hatta bence kullanmama nedenleride bu maliyet konusu..
Hocam ben şanzımanı 8 ileri Torsen arazi tipi şanzıman diye biliyorum. En azından öyle okudum kaynaklarda. Zf değil sanırım bu şanzıman.
http://www.milliyet.com.tr/8-ileri-...marok-otomatik-turkiye-de--yenimodel-1600054/
 
Daha önce de yazmıştım, şu 8 ileri tam otomatik şanzımanı passat, golf gibi araçlara da koysalar ne güzel olur, ne yerinde ve tadında bir karar olur vallahi. En azından dizel versiyonlara tam otomatik şanzıman, hızlı ve performanslı benzinli modellere dsg şeklinde bir kombinasyon yapılsa gerçekten tadından yenmeyecek. Hem dizel+otomatik olan modellerin fiyatı düşecek, hem dsg gibi hızlı olma özelliğine sahip olacak, hem uzun ömürlü olacak, hem bakım ve parça maliyetleri uygun olacak, hem trafik, yokuş v.b yollarda sürüş konforunu daha fazla arttıracak... say say bitmiyor yemin ediyorum avantajları.
en güzeli sorunsuz olacak ve dsg patlama algısı kalkacak bence dsg sadece benzinlilerin güçlü versiyonları ve golf R gibilerine koyulsun mesela 1.4 150ps jettaya YAŞ kavrama koyulsun kuru kavrama kalksın piyasadan :D bütün çift kavramalar için geçerli bu
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Hocam ben şanzımanı 8 ileri Torsen arazi tipi şanzıman diye biliyorum. En azından öyle okudum kaynaklarda. Zf değil sanırım bu şanzıman.
http://www.milliyet.com.tr/8-ileri-...marok-otomatik-turkiye-de--yenimodel-1600054/
Bende bu kaynaklarda ''Torsen''kelimesi ile sık,sık karşılaştım hocam bence amorok v6'da kullanılan bildiğimiz halis mulis ZF8
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission

http://www.apra-europe.org/dateien/...r_Bach_ZF_Transmissions_with_Mechatronics.pdf
 
Bende bu kaynaklarda ''Torsen''kelimesi ile sık,sık karşılaştım hocam bence amorok v6'da kullanılan bildiğimiz halis mulis ZF8
https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission

http://www.apra-europe.org/dateien/...r_Bach_ZF_Transmissions_with_Mechatronics.pdf
Vallahi Torsen yazan var, gönderdiğiniz gibi zf8 yazan var, ben de anlamadım hangisi kesinlikle doğru. Vw'de sanırım resmi sayfasında şanzıman hakkında direkt bir bilgi vermiyor.
 
Yok abi ZF'in 8 ileri tork kovertorlu şanzimanından Amarok'da bulunan :).
Valla diyecek bir şey yok. VW'in DSG'sine ne kadar sallıyorsam böyle ZF tork konvertörlü şanzıman kullandığında da büyük saygı duyarım. :) Ha, yine Ranger derim o ayrı.
 
Mantıklı diyorsun Cenk abi fakat Vw o kadar yatırım yapmışken DSG'den ne olursa olsun vazgeçmez. Amarok'da da dayanıklı diye bu şanzımanı kullanıyorlar yoksa Amarok'a da dayarlar DSG'yi.
Vallahi bak dürüstçe diyeyim, golf'e 8 ileri tam otomatik şanzımanın 6 yahut 7 ileri versiyonunu veya yine bozmadan 8 ileri versiyonunu koysalar beni müşteri olarak ilk sıraya yazabilirsin. Gerçekten çok müşteri kazanır, üstelik dsg sevenleri de kaybetmeden.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
''Torsen'' zf şanzımanların Pdf dosyalarının içindede bulunuyor.Acaba sadece o kelimeyi almış olabilirlermi cafcaflı dursun diyerek :)
Bir an ben de öyle düşünmedim değil, acaba bu torsen kelimesi zf şanzımanla mı alakalı diye. Demek ki onunla alakalıymış. Ama sevdim, zf şanzıman çok güzeldir. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: ilhan55
Bu arada fiyat listelerine baktım da Ranger Amarok'dan yaklaşık 2000TL daha pahalı olmuş. Bu durumda kimi seçerdiniz sayın forumdaşlarım :)?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...