Ford Ranger Wildtrak vs VW Amarok V6| KARŞILAŞTIRMA

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan alfhonso
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Amarok ta merkezi kilit var ondan bahsetmemisler ondan dolayi yanal egimlerde kayma amarokta yok ondan ranger daha fazla kayiyor benim tercihim bu ikisi arasinda amarok olurdu

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Merkezi kilit Ranger'da da var, olmasa ön aksla arka aksı birleştiremezler. Ranger'ın kayma sebebi çok büyük ihtimalle lastikler.

Vallahi Torsen yazan var, gönderdiğiniz gibi zf8 yazan var, ben de anlamadım hangisi kesinlikle doğru. Vw'de sanırım resmi sayfasında şanzıman hakkında direkt bir bilgi vermiyor.
Torsen diferansiyel çeşidi yahu. Onu kim yazmışsa iyi sallamış bana kalırsa. ZF'in Wiki sayfasında var Amarok.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Merkezi kilit Ranger'da da var, olmasa ön aksla arka aksı birleştiremezler. Ranger'ın kayma sebebi çok büyük ihtimalle lastikler.
Amarok un farkli ofroad modu var havada kalan tekerden gucu alip yere basan tekere veriyor ama rangerde arka kilitte iki dekerde birbirine bağlı donuyor amarok bunu 4 tekere elektronik olarak yapıyor. Ama tabiki lastikte cok onemli bu konuda katılıyorum. Arazide hersey lastik [emoji3]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Amarok un farkli ofroad modu var havada kalan tekerden gucu alip yere basan tekere veriyor ama rangerde arka kilitte iki dekerde birbirine bağlı donuyor amarok bunu 4 tekere elektronik olarak yapıyor. Ama tabiki lastikte cok onemli bu konuda katılıyorum. Arazide hersey lastik [emoji3]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tamam da Ranger'ı istediğin zaman 2WD, istediğin zaman 4WD kullanabiliyorsun. Bunu sağlayan da ortadaki merkez diferansiyel. Yani sadece arka aksta kilitli diferansiyel yok Ranger'da. Ayrıca mekanik diferansiyelin her türlü elektronikten daha iyi iş yapacağını savunanlardanım. Amarok'un da mutlaka iyidir offroadu ama mekanik difli olsaydı daha iyiydi bana kalırsa.
 
Tamam da Ranger'ı istediğin zaman 2WD, istediğin zaman 4WD kullanabiliyorsun. Bunu sağlayan da ortadaki merkez diferansiyel. Yani sadece arka aksta kilitli diferansiyel yok Ranger'da. Ayrıca mekanik diferansiyelin her türlü elektronikten daha iyi iş yapacağını savunanlardanım. Amarok'un da mutlaka iyidir offroadu ama mekanik difli olsaydı daha iyiydi bana kalırsa.
savunmana gerek yok mekanik herzaman daha iyidir bunu herkes biliyor donanım açısından ranger çok iyi mekanik difransiyel kilidi amarokda opsiyon
 
Amarokda kilit opsiyon olarak alınıyor. Ben Amarok tercih edeceğim için kilit opsiyonunu da eklerdim.
 
çift kavrama koyan markaların aklına şaşarım off road olsun binek olsun mantık işi değil...en azından dakika dakika kaç debriyaj kullandığı sayan ben için hiç ama hiç değil
herkes ZF ve AISIN gibi tork konvertörlü koyamıyorki :D keşke koyulabilse ama bineklerde çok sorun olmaz kuru kavrama olmadığı sürece
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Merkezi kilit Ranger'da da var, olmasa ön aksla arka aksı birleştiremezler. Ranger'ın kayma sebebi çok büyük ihtimalle lastikler.


Torsen diferansiyel çeşidi yahu. Onu kim yazmışsa iyi sallamış bana kalırsa. ZF'in Wiki sayfasında var Amarok.
Torseni ben de dif kilidi diye biliyorum ama linklerde torsen otomatik arazi tipi sanziman deyince Allah Allah boyle bir otomatik sanziman markasi mi varmis dedim kendime hatta. Ama zf oldugu anlasildi. Sanirim torsen de zf ile ilgili bir alt terim dif kilidi ismi disinda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Tamam da Ranger'ı istediğin zaman 2WD, istediğin zaman 4WD kullanabiliyorsun. Bunu sağlayan da ortadaki merkez diferansiyel. Yani sadece arka aksta kilitli diferansiyel yok Ranger'da. Ayrıca mekanik diferansiyelin her türlü elektronikten daha iyi iş yapacağını savunanlardanım. Amarok'un da mutlaka iyidir offroadu ama mekanik difli olsaydı daha iyiydi bana kalırsa.
Ortadaki merkezi diff sadece bagimsiz 4 ceker olarak bagliyor ama kilitli merkezi diff 4 cekeri patinaj ihmali olduginda guc dagitiyor bendede defender var ordan biliyorum amrokta aynı. Amorok surekli bagimsiz 4 ceker araziye girdinmi kilitli olarak 4 ceker calisiyor bunu elektronik olarak yapiyor mekanik değil bu konuda tez bile yazarım [emoji16]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Ugur
@fksarall
561d224d143b3eb169b305a4148867ad.jpg

Demek istedigim bu. Opsiyon olarak arka kilitte alabilirsin ama merkezi elektronik diff standart tum amaroklarda kullandim test ettim cok iyi biliyorum arazide amarogun cekis sistemi mukemmel

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Ugur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...