Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hyundai 1,0 Kappa motorunu Zf hp8 şanzımanın tork konverterine, Devir reduction yapan bir dişli ile bağlayıp, gücü iki katına çıkaralım.
67 beygir olan yarı yarıya reduction yapan dişli ile 120 beygire çıkar, 6000 devir cevirirken 120 beygir, 180 nm tork üretir. LPG yakar.
Benim motor lpg pompası en çok saate 10 litre gaz pompalıyor. Yani saate 100 km hızla giderken maksimum 10 litre lpg yakar. 120 ile gitse 8 litre gaz yakacak,
Zaten 8 ileri şanzıman bu hali ile 130 görmesine yetecektir diye düşünüyorum.
 
C4FRI3kWEAA92Zb.jpg



nası üzüldüm nası üzüldüm
 
Beyler bir fikrim var,
Bmw almanyadan, Motorsuz Bmw 7 serisi kasa alıp, buna 1,0 lpg Hyundai motoru bağlasak,
8 ileri tork konverterli ZF şanzımanı 1 litre motora yapıştırsak,
2017 model bmw 710 LPG diye satsak ,
Tutarmı?
Hocam kesinlikle tutar ama Hyundai İ10 nun 1.0 değil de daha çok 0.9 veya 1.0 ecoboostla iş yapar satar da zaten BMW'nin Tükiye için yapacağı tek bir şey var Mercedes'in CLA 'da yaptığı gibi yapmak 1.5-1.6 Dci motorla anlaşıp 1 serisi sedan getirmek öyle yaparsa-ki ben hiç istemiyorum- satışlarını 2'ye katlar her mahallede 1 serisi sedan görürüz :D:D:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...